Passat 1.9 TD(chrveno)I 2002.god

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vocko
    CBC Senator XXL
    • 25.04.2005
    • 4556
    • nBGd

    Passat 1.9 TD(chrveno)I 2002.god

    Ne moze da upali i toliko znam

    Pitanja, mog drugara, su sledeca:
    Kakvi su ti motori sto se tice eksploatacije (izdrzljivosti) i skupoce popravke pri regularnom odrzavanju ?
    Koliko bi mogla da kosta generalna (u slucaju da mora da se radi) ?
    Koliko bi mogao da kosta drugi motor ?
    Da li je ovaj sada u njemu commonrail ili "obican" dizel agregat ?
    I eventualno neka ideja zasto ne moze da upali.


    Kako su meni rekli tako vam i prenosim u nadi da cete na osnovu ovoga moci da mi date neke informacije. Verovatno nista od ovog ne bi bilo da cena nije izuzetno-izuzetno povoljna.

    Hvala
  • TETAK
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3034
    • Čačak, Srbija

    #2
    Ti motori su veoma izdržljivi i nije ništa posebno ako pretabaju oko 400000.Ovo sve opet zavisi od načina eksploatacije i održavanja.
    Glupo je raditi generalnu kad u BGD postoji firma gde može da se da pokvareni motor i da se uz doplatu dobije već potpuno fabrički osvežen motor koji je na parametrima novog(standard).Cenu moraš sam proveriti.Mada ti motori crkavaju samo ako su ostali bez ulja.Što se tiče sistema ubrizgavanja to nije ni obični duzel ni common rail mašina već orginalni VW recept pumpa-dizna.Ovo rezultira dobrom poudanošću i malom potrošnjom goriva ali ima nešto bučniji rad.
    Zašto ne pali, ima mnogo mogućnosti a najbolje je prvo uraditi dijagnostiku, izmeriti kompresiju, prekontrolisati grejače, uzupčavanje motora, filtere, pogotovo onaj za gorivo.....
    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

    Comment

    • monkey
      CBC Senator
      • 14.11.2006
      • 286
      • Porec, Hrvatska

      #3
      jedina stvar na koju treba pripaziti u slucaju kupovine polovnog je chipovanje... u slucaju da je motor nakandno chipiran moze doc do problema s turbopunjacem ranije nego kod serijskih modela, ali reparacija turbine bi ga i onda kostala maksimalno nekih 500-tinjak eura...

      Comment

      Working...
      X