Ford Sierra - problemi sa grijanjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • galisnik
    CBC Početnik
    • 03.01.2007
    • 6

    Ford Sierra - problemi sa grijanjem

    Sierra je 86. god, karburator, nema klimu, kod mene je od 99. odlicno ocuvana. Unazad par godina primjecujem da mi je grijanje slabije nego je bilo, a u zadnje vrijeme je postalo ozbiljnije. Inace, nedavno sam ugradio plin, ali ove ozbiljnije probleme sam primjecivao i ranije, kako rekoh, mada je posle ugradnje plina grijanje jos oslabilo.
    Bilo kakav savjet, šta bi moglo biti.
    Unaprijed zahvalan

  • #2
    Zaprljan je mali hladnjak grejanja kabine
    pun je kamenca tako da se izmena toplote vrsi samo delimicno.
    Jos kada je ugradjen plin skrenut je dodatno dotok tople vode.
    Jedino resenje je zamena hladnjaka .

    Comment

    • alexa05
      CBC Senator XXL
      • 23.07.2006
      • 1769
      • Smederevo
      • Opel Vectra B 2.0DI 16v

      #3
      Ili nesto od sredstava za ciscenje istog pre kupovine novog.
      EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

      NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

      SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        #4
        Imao sam slicne akrobacije, sipao sva agresivna sredstva kucne hemije, sredstvo za skidanje kamenca, za ciscenje wc solje, sodu bikarbonu i sto sta. Poispadalo je svega i svacega iz tog malog hladnjaka ali sto je najgore posle montaze nazad,grejanje je dobro radilo nekih pola sata nakon cega se opet zacepilo. Nisam imao strpljenja da ga ostavim preko noci da se sva ta prljavstina potpuno rastvori, a prilicna je petljancija sve to skinuti i vratiti nazad.
        Druga varijanta je cesma ili ventil koji otvara i zatvara dotok. On moze da se pohaba vremenom pa da ne otvara kako treba. Moze se zameniti ili ocistiti, ne znam kako je konkretno kod Forda.

        Comment

        • Smederevac
          CBC Član
          • 26.10.2006
          • 33
          • Smederevo

          #5
          Interesantno je koliko ljudi ima taj problem sa grejanjem kod Fordova.Iskusio sam to licno i na svojoj kozi i sa Sierom i sa Eskortom.
          Najbolje je da zamenis to sa novim i da ne razmisljas za ubuduce,jer je ceo proces skidanje kompletne table i cupanje hladnjaka veoma jeban zahvat da bi se ponovo mlatio sa tim(ne daj boze)
          MERCEDES NIJE NAJLEPSI AUTO,MERCEDES NIJE NAJBRZI AUTO ALI MERCEDES JE MERCEDES.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            imao sam Sierru, i zakljucio sam da je taj nedostatak grejanja zimi konstrukciona greska Forda i pomoci nema. izmenjiavac toplote (grejac) je malog toplotnog kapaciteta sam po sebi, grejanje lose proracunato za zimsku upotrebu.

            problem je opisan nasiroko kod Engleza po forumima, isti je i na Land Roveru- identican grejac, a ugradnja gasa dodatno pojacava efekat malog kapaciteta.

            resenje, jedno od...

            kupi elektricni grejac vazduha kabine (postoje modeli bas za kola) koji radi na aku.
            zimi vozi duze na benzin na kracim relacijama dok se motor dobro ne zagreje a tek onda prebaci na gas posto na benzin je problem manje izrazen.

            kada je motor na 90C grejanje je sasvim ok, ali dok se ne dostigne ta puna temperatura grejanje je pa recimo slabasno ( i za toplije klime a kamoli hladnu balkansku zimu). a to traje i vise od 5minuta, kada je napolju -10C i preko 15tak minuta voznje.

            moje izbor je bio, da Forda ne vozim kada je napolju hladno po gradu vec drugi auto gde je grejanje reseno kako treba. (takodje moj problem je bio i sto je Siera jako niskog poda pa zapinje trbuhom cim padne malo snega i sto se jako magle stakla, jos jedan problem zimske upotrebe).

            za leto Ford mi je bio sasvim ok.

            moj savet je da se pomiris sa tom osobinom kakva je izasla iz fabrike, ili promenis auto ako bas toliko smeta. tehnicki ne vidim neko efikasno jeftino resenje jer nema mesta iza instrument table za veci izmenjivac/ grejac kabine.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • imported_sasa
              CBC Član
              • 15.12.2007
              • 25
              • oldtajmeri

              #7
              Imam Sierru i odlicno joj je grijanje
              Samo sam promijenio joj termostat i neverovatno kako grije.

              Comment

              • Markedjani
                CBC Senator XXL
                • 24.07.2007
                • 968
                • BG-Cerak
                • Ford Escort RS2000 M

                #8
                Kod mene isto bio problem sa grejanjem... zamenio termostat i auto sad nenormalno greje...

                E da samo stavi karton na hladnjak... nemoj ceo da pokrijes... kad je bas hladno pokrij barem pola hladnjaka... mnogo ce lakse nabiti temperaturu.

                I naravno ako stavis karton na hladnjak... obrati paznju na temperaturu

                A na drugoj Sierri sam isto imao problem sa grejanjem... samo sto je tu u pitanju bio mali hladnjak... jbg morao sam drugi da kupim i da skidam celu instrument tablu... posle kad sam zamenio mali hladnjak grejao je auto odlicno...

                Sto znaci da moze da bude ili termostat ili mali hladnjak.
                fordclubserbia.org

                Comment

                • Type_R
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2007
                  • 900
                  • Valjevo

                  #9
                  Druga varijanta je cesma ili ventil koji otvara i zatvara dotok. On moze da se pohaba vremenom pa da ne otvara kako treba. Moze se zameniti ili ocistiti, ne znam kako je konkretno kod Forda.
                  He, escort nema taj ventil a pretpostavljam i ostali fordovi, nego klapna samo preklapa mali hladnjak i usmerava vazduh preko njega ako je na toplom ili direktno u kabinu ako je na hladnom,

                  ako kupujes termostat kupi i diht gumu obavezno, inace termostat kosta oko 500-600dinara u zavisnosti od modela, i obavezno skini tvoj i ponesi da uporedis,

                  Veoma cesto se desi da bas ta diht guma ispadne iz lezista i onda dzabe sto je termostat ispravan i sto zatvara kada voda prolazi pored njega....
                  3SG(T)E EXPERT

                  MAN service

                  Comment

                  • galisnik
                    CBC Početnik
                    • 03.01.2007
                    • 6

                    #10
                    Pa kod mene je problem što se grijanje ponaša tako da malo grije dobro onda više ne grije dobro (osjetno hladniji vazduh duva, ali nije hladan), pa onda kad stanem (npr. da natočim gorivo), kad opet upalim auto grijanje je ok, pa kasnije opet oslabi. Išao sam majstorima, i svi kažu da treba cijelu kontrolnu tablu skidati što je dugotrajan proces (10-ak sati) pa mijenjati neki radijator, ili popraviti neku klapnu koja filtrira koji će vazduh da struji. Prošle zime sam odustao od bilo kakve popravke, jer je zima bila blaga, a ove sam par puta vozio 3sata i više na -5°C i izuzev što moram voziti u zimskoj jakni, nisam ozebao. Jest da bi moglo biti i toplije, ali nije strašno. Tako da ću ostaviti tako kako je, a tih skoro 60-90 eura koliko mi traže majstori potrošiti za nešto pametnije, pošto je to jedino dva, najviše tri mjeseca u godini aktuelno.

                    Comment

                    • Eon
                      Moderator
                      • 10.03.2005
                      • 4225
                      • Beograd-NBG-44
                      • Superb 2.0 4x4 DSG

                      #11
                      Hm, mozda da isperes mali hladnjak kao i ceo sistem nekim crevom ili stavis termostat koji otvara na vecoj temp?!?!
                      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                      Comment

                      • Spookysleeper
                        CBC Početnik
                        • 10.01.2008
                        • 2
                        • Backi Petrovac

                        #12
                        I meni isto zadnje vreme grejanje nesto radi ocajno, duva mlako skoro hladno. Promenio tremostat i sve isto. Mali hladnjak je valjda dobar, oba creva su vruca, tako da dalje neznam sta bi moglo da bude.Ako neko zna,slobodno nek kaze...

                        Comment

                        Working...
                        X