Golf II paljenje???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dr.Nele
    CBC Početnik
    • 12.02.2007
    • 6
    • Doboj, Republika Srpska

    Golf II paljenje???

    Imam golfa II, 91 godiste, turbo dizel i problem sa paljenjem. Kada je hladan auto pali k'o mina ali nakon voznje kada ostavim pola sata vergla nekih 15-20 ili cak vise sek, sto me jako nervira. Neki mi rekli ovo neki ono, uglavnom izmjenjao sam sve i svasta, na kraju uradio i pumpu jer je kao rotor bio istrosen ali opet problem nije rjesen. Ja imam osjecaj da sporo vergla ali eto kazu da nije ni do toga. Dizne su ok, kompresija ok, grijaci ok,povratni ventil, crijeva... sve ok ali eto. Interesuje me da neko nije imao slican problem i sta bi moglo biti u pitanju? Jedan mi sad tvrdi da bi mogao biti lezaj anlasera.
    Hvala
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #2
    ...nije tu bas sve OK,inace bi palio...otkaci mu zicu sa davaca temperature za relej grejaca,tako da ih uvek ukljuci...pa se javi...

    Comment

    • Dr.Nele
      CBC Početnik
      • 12.02.2007
      • 6
      • Doboj, Republika Srpska

      #3
      Probao sam to odmah na pocetku ali nije do toga prijatelju

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        #4
        ...da razjasnimo:da li slabo vergla ili slabo pali kad je vruc?

        Comment

        • Dr.Nele
          CBC Početnik
          • 12.02.2007
          • 6
          • Doboj, Republika Srpska

          #5
          Druze prije svega hvala ti jer vidim da si voljan pomoci.
          Auto ujutro pali ko mina, nakon voznje ako ga probam odmah upaliti, pali ali ako ostane 20 tak minuta onda vergla malo duze. Po mom misljenju on sporo vergla ali ti nisam bas strucan da to tvrdim. Jedan mi je prijatelj rekao da to moze biti lezan na anlaseru.

          Comment

          • nijebitno
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2006
            • 629
            • Modrica

            #6
            Drug Diselman je tu, pa neka me cvrkne iza usiju ako fulam.

            Cini mi se da je se tako nesto moze dogadjati zbog hidraulicnih podizaca ventila. Kada je auto hladan ulje je gusce pa pumpa lakse nabije pritisak, a kada je topal, a malo duze odstoji rijetko ulje se ocijedi iz tih podizaca ventila i motor nema dobru kompresiju, pa tesko pali.
            Difference between man and boys is the price of their toys

            Comment

            • vega
              CBC Senator XXL
              • 21.02.2006
              • 324
              • Beograd

              #7
              Fulas druze, a to cvkanje iza usiju cemo da preskocimo
              Hidropodizaci nemaju veze ama bas nikakve sa ovim.
              ... and then the damn thing gone wild!

              Comment

              • Dr.Nele
                CBC Početnik
                • 12.02.2007
                • 6
                • Doboj, Republika Srpska

                #8
                Rekao sam u prvom postu da je kompresija ok

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  da li ti je instalacija goriva apsolutno zaptivena, sva creva od rezervoara preko filtera do bos pumpe.

                  ne sme bas nikakve rupice da bude, posto se vakuumom u****va gorivo.

                  u kakvom je stanju filter goriva, zaptiven, cist ?

                  nesto definitivno nije ok u vezi ubrizgavanja, sta tesko je reci kada nema podataka sta je proveravano, sta je mereno i koliko su te izmerene brojke.

                  koliko iznosi predubrizgavanje u mm, mereno komparaterom na samoj bos pumpi ?

                  tu je potebna preciznost, a kod nas se cesto olako prelazi preko toga i odokativno namesta bos pumpa pa su i posledice odokativne, tj lose zapaljivanje dizela.

                  ima li dima iz izduva i koje je boje i kolicine tada kada vergla a tesko upali.

                  da li je crni, sivo plavi, beli, plavi.

                  kolika je izmerena dimnost motora kada upali, normalno radi kao zagrejan ?

                  veca od 3 bos jedinice ili manje ?
                  dim dosta govori o rezimu rada dizel motora, kao sto kod benzinca svecica nudi obimnu pricu o sagorevanju.

                  daj neke konkretne podatke, ovako moze svasta da bude, ne moze se usmeriti na neki konkretan sklop.

                  ti dizeli su vrlo jednostavni, samo je potrebna preciznost podesavanja strogo by the book.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    anlaser i kompresija su kriticni faktori pri hladnom paljenju motora a kako pali hladan to nije osnovi uzrok cak i da nije vise ok stanje.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Dr.Nele
                      CBC Početnik
                      • 12.02.2007
                      • 6
                      • Doboj, Republika Srpska

                      #11
                      Sad sam gledao na racunu sta pise, mislio sam da postoje te neke brojke o mjerenju ali nista ne pise. Pise samo kompet,caura gasa,semering,lezaj caure,kontrola grijaca,kontrola dizni i reglaza pumpe. Lik mi je rekao da je rotor istrosen i da je do toga kao bilo i auto se ponasalo bolje neko vrijeme a onda opet isto.Inace auto je presao 320000, ne trosi ulje, motor suv. Pogledacu ovo sve sto si me pitao vezano za dim i to
                      Hvala

                      Comment

                      • Djole SU
                        CBC Početnik
                        • 20.07.2006
                        • 5
                        • Subotica

                        #12
                        Druze moj ja mislim da je do pumpe, jer dok je hladna materijal je "skupljen", a kada se zagreje on se "rasiri" i jednostavno nemas dovoljan pritisak da se ubrizga gorivo u gorivni prostor dok ga ne "napumpas". To je moje misljenje, ne znam da li sam u pravu... Idi ti lepo u neki ovlasceni servis za BOSCH pumpe pa pogledaj da li je do toga... pozzz...

                        Comment

                        • dieselman
                          CBC Senator XXL
                          • 14.11.2005
                          • 833
                          • tt

                          #13
                          ...pod uslovom da anlaser dobro vrti,imas par opcija:
                          a) losa hidraulicna glava-proveriti na sledeci nacin:kantu 'ladne vode,pa ohldi hidro glavu sa jedno 20 l vode i probaj tada da upalis vruc motor.Ako uspe ili je glava ili nesto drugo(reci cu ti drugi put,nije za javnost).
                          b) los rotor anlasera koji povlaci previse struje i uzrokuje prevelik pad napona koji opet cini da prilikom anlasovanja elektroventil na pumpi ne moze da otvori.Proba:slini el.ventil i izvadi klip i oprugu,zatim vrati ventil.Ako pali to je,ako ne pali,javi se...

                          Comment

                          • nijebitno
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2006
                            • 629
                            • Modrica

                            #14
                            subject

                            @Diselman

                            Jel' to znaci da nisam ja bas lupio?
                            Difference between man and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • dieselman
                              CBC Senator XXL
                              • 14.11.2005
                              • 833
                              • tt

                              #15
                              ...procitaj jos jednom sta si napisao,pa ces znati...

                              Comment

                              Working...
                              X