Fiesta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djunta
    CBC Član
    • 22.01.2007
    • 60
    • Beograd

    Fiesta

    Ford Fiesta 1.8TDDI, 2000.Imam problem sa grejanjem u kabini.Elektroventil otvoren, termostat radi, motor dostize punu temperaturu, oba creva za grejac kabine vruca, protok kroz hladnjak cist.Kada skinem izlazno crevo iz grejaca kabine na ventilu, i dunem u njega, ima otpor.Da li moze da se raspadne crevo i zapusi, skinucu sutra po lepom vremenu, ili moze da se zapusi ulaz tu negde u blok, ili je to normalno zbog kanala u bloku i glavi.Naime, temperatura vazduha je topla ali cim se pojaca ventilator, pada temperatura.Evidentno je da je protok u pitanju.
  • Delkan
    CBC Senator XXL
    • 14.06.2005
    • 829
    • 60 km From BG,West

    #2
    Potpuno isti slucaj pre neki dan(samo drugi auto): Ford Escort 1.8td `98,isti simptomi.Ventilator radi na prvoj brzini-sve u redu.Kako pojacavas brzinu ventilatora tako je vazduh koji izlazi sve hladniji.

    Prvo sam mislio da je mozda neki vazdusni cep,ali kad sam skinuo creva od grejaca(raskacio sam ih kod motora,na motor postavio druga blindirana da ne curi antifriz) i kroz njih proterao vodu u kontra smeru iz creva su poispadali sitni komadi plastike.Posle toga grejanje proradilo.

    Ukratko,grejac(radijator) je poceo da ********,ti komadici su od njega(mada mi pada na pamet da to moze biti i od neceg drugog iz rashladnog sistema).Uglavnom, zamena grejaca resava stvar.
    Znam za ovakav slucaj na jos par Fordova...

    Inace ovaj lik sa Escortom mi se ne javlja,znaci jos mu radi grejanje
    ali kako god,ne gine mu zamena...

    Comment

    • djunta
      CBC Član
      • 22.01.2007
      • 60
      • Beograd

      #3
      Ma grejni hladnjak je cist.Voda prolazi u oba smera nesmetano.Izlazno crevo iz grejaca otkacim od njega a i dalje je zakaceno na blok.Kad dunem, imam otpor, znaci da je tu zapuseno nesto, ili crevo ili nesto na ulazu u blok.Nisam skidao crevo, ladno je, probacu sutra ako olepsa.

      Sledece, to sam provalio juce.Kad prebacujem klapnu, na bocnim otvorima i na tabli duva vruce.Kad prebacim na sajbnu mlako a na pod jos hladnije.Ocigledno i klapne zezaju ali ne znam kako.Po prvi put imam Forda i ko tele sam.

      Comment

      • djunta
        CBC Član
        • 22.01.2007
        • 60
        • Beograd

        #4
        Problem je bio u izmenjivacu toplote koji stoji pored uljnog filtera na bloku i imao je slab protok.Sipao sam tri puta sonu kiselinu i ispirao vodom i protok je cist, verovatno kamenac.Ne znam cemu sluzi taj izmenjivac, verovatno ulje greje vodu zimi, da se ne bi motor podladjivao.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          ulje je hladnije od vode zimi, tako da obrnuto funkcioniše.
          turbo motori standardno imaju takvo ili sli?no rešenje decenijama, pokazalo se sasvim dobro a jeftino je.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • djunta
            CBC Član
            • 22.01.2007
            • 60
            • Beograd

            #6
            Jasno za zimu, a leti, voda miruje jer je zatvoren protok u grejac kabine.Da li onda hladi ona ulje?

            Inace su mi preporucili da kupim nov "hladnjak" koji kosta 8.200 Din. i uzeli bi mi za ruke jedno 50-100e jer mora cela tabla da se komplet skida.

            Nego, jedno pitanje Brick.Ocigledno da je kamenac zapusio hladnjak za ulje, bila je voda u sistemu i izaslo je braon prljavstine kada sam ispustao vodu.Sredstvo za ispiranje LM samo skida masnocu i nije otpusilo protok, dok nisam sipao sonu kiselimu ali samo u hladnjak ulja.Predpostavljam da je to tesno mesto ali verovatno i celom sistemu ima kamenca, pa i u glavnom hladnjaku jer primecujem da malo motor ima visoku temperaturu.Termostat otvara na 88 i pun otvor je na 102, pa predpostavljam da ventilator ukljucuje nakon toga, sto mi se ne svidja.Termostat otvara, stavljeno u serpu na rernu, i ima hod od oko 10mm sto mislim da je dosta.Cime bi mogao da ocistim hladnjak koji je AL?Negde sam cinimi se procitao da bi moglo jedno litar sirceta, ali se bojim za semering.Sta ti mislis?

            Comment

            • boki01
              CBC Veteran
              • 27.10.2005
              • 100
              • Jugoslavia

              #7
              Savremeni ili da kazemo novi motori imaju radnu temperaturu nesto iznad 100 stepeni i zato proizvodjaci i preporucuju da u sistemu bude uvek antifriz jer ne samo sto sprecava koroziju, antifriz sprecava i kljucanje (prokuvavanje) posto antifrizi imaju tacku kljucanja nesto iznad 100 stepeni, a u svakom slucaju vecu nego voda.

              Znaci, tvoj termostat Djunta radi kao sat (Svajcarski)
              Ljubitelj Francuza i dizela

              Comment

              • djunta
                CBC Član
                • 22.01.2007
                • 60
                • Beograd

                #8
                Prihvatam visoku radnu temperaturu, ali vec sada, kada je jos hladno, cesto mi se pali ventilator.Stace da bude kad bude 40C.Ne, ovo mi se ne svidja, prepostavljam da ima kamenca u hladnjaku.Niko da mi kaze cime da ocistim.

                Comment

                • zlaja
                  CBC Početnik
                  • 08.10.2007
                  • 4
                  • Beograd

                  #9
                  Tu oko tog grejanja u kabini možda mogu da pomognem. Na radijatoru postoji jedna slavinica(elektroventil) i ona zna da zaglavi, pa tu ima neka gumena zaptivka, Meni leti pod klimom počne da ulazi vreo vazduh u kabina tako da je to ista stvar u obrnutom smeru. Ta slavinica košta 4.500 dinara. Meni su preporučili da ga leti bajpasiram ali nisam to hteo da radim. Medjutim i meni se diže temperatura kad idem preko 150 km/h i na većom usponima. Ako neko nešto zna o tome bio bih veoma zahvalan!!!

                  Comment

                  • djunta
                    CBC Član
                    • 22.01.2007
                    • 60
                    • Beograd

                    #10
                    Auto normalno funkcionise, slavina mi otvara i zatvara grejanje tacno koliko okrenem tockic, motor ni letos nije cesto palio ventilator, a za to sam se bojao, prakticno je temperatura isata i leti i zimi.Ventilator se pali kad napnem auto ili dugo stojim u koloni.Temperatura se vrlo malo ljulja i rad ventilatora je redji nego recimo kod novog Golfa 3 TD.Kima je takodje radila savrseno letos.

                    Comment

                    • rilazi
                      CBC Član
                      • 09.06.2008
                      • 25
                      • Presevo

                      #11
                      Ja imam slucaj da mi se ponekad desi da pocne topao vazduh da ulazi u kabini i kad je ventilator na 0 i ako bi ukljucio klimu onda nista se menja i otkrio sam da vazduh prestaje samo ako ukljucim zatvarac za spoljni vazduh.

                      Posle malo voznje ili ako stane auto onda prestaje da duva i ne znam zasto mi se ukljucuje to ili uopste zasto ulazi vazduh iz spolja. Dolazi leto pa se brinem kako cu doziveti!!!! Inace se radi o Fiesti 1.8 TDDI i mnogo sam zadovoljan do sada.

                      HELP

                      Ja sam resio problem, i za sve vas sto imate slicne probleme postoje 2 resenja (1) da se napravi "baj pas" i da se zatvori protok vode u kabini jer (2) strada elektomagnetski ventil pre ulaza creva u kabina, znaci sa spolnje strane ovorite haubu i pre ulaska 2 cevi u kabini postoji taj ventil koji pravi probleme kad se kvari, i tada ili ne greje jer se koci ili ne moze da zatvori (u mom slucaju) protok vode pa nonstop ulazi topla voda a samim tim i greje non stop unutra.

                      Comment

                      • djunta
                        CBC Član
                        • 22.01.2007
                        • 60
                        • Beograd

                        #12
                        Kod mene je taj ventil počeo da zablokira posle malo viženja, čim ugasim i upalim auto. Skinuo sam ga, očistio, bio je obložen kamencem i evo ga sad radi normalno. Naravno, to ume često da crkne pa se mora zameniti.

                        Comment

                        Working...
                        X