"Plinske" sveæice za Audi 100

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • miura
    CBC Senator
    • 18.10.2006
    • 227
    • Lazarevac

    "Plinske" sveæice za Audi 100

    Audi je iz potpisa, dakle 1.8 55kw, tip motora RS. Fabri?ki nosi sve?ice Bosch W8DTC, trenutno su W7DTC.
    Imam dva pitanjca:
    1. Kako se klasifikuju Bosch sve?ice, mislim na toplotnu vrednost i broj u oznaci?
    2. Po katalogu mu odgovaraju NGK BUR5ET-10 (trokrake), a negde sam pro?itao da za Golf 1.8 pašu (najbolje za plin) NGK V-Line BPR6E. Ima li ko odgovor, šta da uzmem a da je prvenstveno dobro za vožnju na plin.
    Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

    na forumu
  • Lord_o21
    CBC Senator XXL
    • 29.04.2006
    • 494
    • Novi Sad

    #2
    superbosna menjas na 20k i ne razmisljas....
    ...technology is the only Replacement for Displacement.

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Kod NGK je veca cifra hladnija svecica a kod Bosch kontra.
      Za druge proizvodjace idi na njihov site pa pogledaj da ne sirimo temu.
      Postoji takodje tabela ekvivalenata odnosno za koji auto koja v-line odn. koju obicnu NGK menja koja v-line. Lako se nalazi na netu.
      Pisali smo o tome, citaj forum.
      Hm, Superbosna.
      Ja bi smeo da vozim sa njima sto ne znaci da ih reklamiram.
      Jel i ti Lord vozis sa Superbosna na gas ili si njihov zastupnik ili mozda samo patriota?
      Svecice su uglavnom najmanji razlog zasto dolazi do detonacija gasa.
      U principu nije mnogo vazno ni koja je toplotna vrednost ako se vozi samo na gas a motor ne trosi ulje. Kod benzina je toplotna vrednost malo kriticnija. Ako nisi siguran u kvalitet kablova i paljenja uopste ne koristi visekrake nikako a zazor smanji za 0,2mm od preporucenog za benzin preventivno.
      NGK toplotna vrednost 6 je ok za skoro svaki motor. 7 nema potrebe a 5 bi bila eventualno za benzin i ako se vozi pretezno po gradu i motor je dosta na leru ili ako trosi ulje pa da se svecica bolje samocisti (sagori masnocu sa sebe). Kod benzina se nije igrati napamet sa vrednostima svecica. Mora da postoji razlog zasto bas ta a ne neka druga u odnosu na preporucenu fabricku zlatnu sredinu.

      Comment

      • miura
        CBC Senator
        • 18.10.2006
        • 227
        • Lazarevac

        #4
        Tenk ju mr.Dranix!
        Dobro me služe i ove Bosch-ove ali mislio sam zbog potrošnje da probam NGK...
        Doduše malo su garave, verovatno jer nije ok toplotna vrednost. Koristim benzin bar 15% km, a vožnja je grad-lokal.
        Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

        na forumu

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #5
          BERU Z93 -ako te interesuje ta marka

          Comment

          • miura
            CBC Senator
            • 18.10.2006
            • 227
            • Lazarevac

            #6
            Beru ... U principu, može.
            Trokrake ili ne?
            Imaš poruku na pp, pro?itaj. Svrati?u do tebe.
            Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

            na forumu

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Ispitaj zasto su garave. Krajnje je to cudna pojava ako vozis na gas.

              Beru je isto jako dobar brand za sve sto proizvode.

              Ne verujem da ces smanjiti potrosnju samo pukom zamenom svecica ako ti je sada zazor ok na tim sto imas.
              Jesu li sve podjednako garave? Da ti nije smesa enormno bogata?
              Sredi to oko struje da si siguran pa onda idi da ti neko podesi gas pomocu analizatora.
              U kakvom su ti stanju filter gasa, ulje u isparivacu, filter vazduha kao i struja. Zato te i pitam da li su ti sve svecice garave ako nisu onda nesto nije u redu sa strujom na tom cilindru. Pre to nego da je mehanicka greska pa sagoreva ulje bas na jednom.
              Ebiga, gas voli perfektno stanje svega ali je posle veoma zahvalan.
              Ne mislim samo sto je jevtin.

              Comment

              • speedplus
                RIP Bio nam je drug!
                • 15.01.2007
                • 2419
                • LAZAREVAC

                #8
                Originally posted by miura
                Beru ... U principu, može.
                Trokrake ili ne?
                Imaš poruku na pp, pro?itaj. Svrati?u do tebe.
                nema poruke na pp

                Comment

                • miura
                  CBC Senator
                  • 18.10.2006
                  • 227
                  • Lazarevac

                  #9
                  Hvala na trudu oko odgovora...Evo me iz tre?e smene:

                  Svecice nisu baš kao žica za roštilj , više onako blago pocrnele kao tanak film gareži. Suve su kao barut od navoja do vrha (znam kako izgledaju zamaš?ene imao sam nekad zastavu 128 ).
                  A i što bi bile zamaš?ene? Stotka je prešla tek 400 000km, zna?i u cvetu je mladosti.
                  Šalim se (ne za 400kkm), kukao sam ranije na forumu o potrošnji plina pa ne bih sad ... Al' 'ajde još jednom... Pomagali su savetima Dora, Abarth... Imam još neke stvari da odradim na autu pa ?u videti, dotle nema smisla da se žalim. Treba mi dobar mikser, sre?ivanje karba, zamena termostata... ?istio sam ispariva? - meni kao laiku sve izgleda OK, nije bilo nešto mnogo ulja niti kakvog drugog krša (BRC AT90E pneumatic 70kw), filter plina, menjao kapu i ruku, kablovi su dobri. Auto ide fino, nema trzanja, detonacija (mnogo se lepo krstari na plin-obrtni moment je ).
                  Jedna stvar me kopka... Moj ortak sa stotkom 1.8 90KS (ima vrlo sli?an Keihin karburator) 4 (?etiri) godine nije nato?io kap benzina a ja ne mogu da upalim hladan motor na plin ni slu?ajno... Samo ako u toku verglanja pritiskam gasni saug (crveno dugme) što mi do?e malo mrsko. Jedino što ortak nema katalizator pa ne znam da nije to smetnja... Kad upalim na benzin, dok i****va sa dna lon?eta motor mora biti na bar 1800 o/min da bi povukao plin, na leru se ugasi. Ali posle ipak upali lako na plin.

                  Ono ?iš?enje i naravno "stru?no" štelovanje odradio sam pre par dana pa kad srubim sipanih 45l vide?u kako mi stoji kravata...
                  U hebote još malo pa podne!
                  Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

                  na forumu

                  Comment

                  • miura
                    CBC Senator
                    • 18.10.2006
                    • 227
                    • Lazarevac

                    #10
                    Speedplus,

                    je 'l stiglo šta novo od miksera, za audi 100 1.8 ?
                    Te Beru sve?ice jesu li jednokrake?
                    Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

                    na forumu

                    Comment

                    • speedplus
                      RIP Bio nam je drug!
                      • 15.01.2007
                      • 2419
                      • LAZAREVAC

                      #11
                      Z 93 su trokrake a moze da nosi i ultra X 79(cetiri kraka)
                      Sto se tice mixera novosti nema a sumnjam da ce ih uopste biti,vec je dovoljno izmisljeno na vakumasima tako da vise nema interesa ici dalje.To jest fi 59 je fi 59 zavisi samo koliki je precnik difuzora,dali je bugarski ili malo bolji.

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #12
                        Precnik difuzora itekako igra ulogu oko snage venturi efekta sto ima za posledicu ili siromasnu smesu ili veliku potrosnju ako nije optimalizovano za dati spoljni fi.
                        Kazu da treba normalno da bude razlika u povrsini kruga za 25% manja od spoljnog precnika. Mada i kad je tako igraju ulogu i rupice itd.
                        Nije bas svaki mikser dobar mada moze da radi samo je pitanje kako.
                        Kad bi se neko samo zainteresovao u detalje mogao bi da napravi tako dobar mikser da skroz promeni karakter motora.
                        Zajeb je sto ne moze da bude promenljiv nego optimalan za odredjeni vacuum sto znaci da bi za trkace bilo super jer oni samo drze na istim obrtajima motor stalno. To sve ionako nije vazno za nasu pricu a postoji i sekvent.

                        Comment

                        • miura
                          CBC Senator
                          • 18.10.2006
                          • 227
                          • Lazarevac

                          #13
                          Kod mene je bio mikser sa unutrašnjim otvorom od 38mm pa je uba?en prsten sa rupicama sa otvorom od 28mm...
                          Dobio sam potpuno otvaranje usisnog creva za vazduh i auto ide mnogo bolje, ali potrošnja i dalje povelika (13l otvoreno lagano, 16-18l grad/lokal).
                          Kroz koji dan zna?u da li se šta popravilo posle ?iš?enja ispariva?a... Imam utisak da je mnogo jako to u****vanje plina, slavina je poprili?no zavrnuta i svako dalje odvrtanje guši motor.
                          Sve u svemu, mislim da je mikser izuzetno bitan faktor u svemu...
                          Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

                          na forumu

                          Comment

                          • Lord_o21
                            CBC Senator XXL
                            • 29.04.2006
                            • 494
                            • Novi Sad

                            #14
                            razlog superbosne, od delte hf integrale(primer da su savrseno radile i na turbo motoru od 200 i kusur konja...) preko alfi 164, them lancia i mnogih drugih, ne samo italijana, pokazale su se kao najbolji odnos kvalitet-cena (onome kome ta dimenzija odgovara)... U sustini je jako velik problem sa kvalitetom brendiranih svecica kupljenih na nasim prostorima... a za 230, 250 ili koliko vec dinara, slobodo moze da bude trosak kod npr. svake druge zamene...
                            ...technology is the only Replacement for Displacement.

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #15
                              Zezam se ja. Dobar je i ekser kad je sve ostalo ispravno.
                              Visoko kvalitetne svecice u standardnim motorima uglavnom sluze da se ne bi morale kontrolisati (menjati) cesto.
                              Medjutim, postoje i automobili sa losim paljenjem pa je kod njih mozda izbor svecica presudan faktor.
                              Ako se radi o starijem autu mnoge vrste svecica tada nisu bile ni u planu sto znaci da se moze postici neki napredak u smislu neke sigurnosti zamenom za neki moderan model (oblik) svecice.
                              Ostalo, mrka kapa da se nesto bas znacajno moze dobiti za toliko vise para. Sto je svecica skuplja to joj drasticno pada odnost cena-kvalitet, to stoji.
                              Ovo da se nikako ne mesa sa zahtevnim motorima gde svaka sitnica igra znacajnu ulogu.

                              Comment

                              Working...
                              X