--------------------------------------------------------------------------------
U pitanju je Ford Escort, (89), sa motorom 1,3 (stari tip sa lancem i bregastom sa strane, karburator) i moja drugarica, uspanicena vlasnica
Pojavila se pre jedno pola godine mala potrosnja ulja koja sad vec dostize 1,5 Litara na 5000 km (od zamene do zamene) i u laganom je porastu. Auto je presao 160.000, ukoliko se covek moze pouzdati u taj podatak.
Kod prvog jutarnjeg paljenja, pljucne malo veci oblacic plavicastog dima, dok u toku dana vise nema tog dima i sagorevanje je normalno. Motor na praznom hodu radi mirno, lepo vuce i pali, ne masti svecice i filter vazduha, a kada je zagrejan i izvuce se iberlauf (ili sipka meraca ulja), ima vrlo malo dima (jedva primetno).
Ja sumnjam na gumice ventila. Ima li sanse da su u pitanju gumice ili je ova potrosnja ulja pocetak kraja ovog motora Ima li neko ideju koliko kostaju gumice i njihova zamene? Da li se pri zameni gumica ventila, mora otvarati motor ili se sve moze odraditi skidanjem dekla?
U pitanju je Ford Escort, (89), sa motorom 1,3 (stari tip sa lancem i bregastom sa strane, karburator) i moja drugarica, uspanicena vlasnica
Pojavila se pre jedno pola godine mala potrosnja ulja koja sad vec dostize 1,5 Litara na 5000 km (od zamene do zamene) i u laganom je porastu. Auto je presao 160.000, ukoliko se covek moze pouzdati u taj podatak.
Kod prvog jutarnjeg paljenja, pljucne malo veci oblacic plavicastog dima, dok u toku dana vise nema tog dima i sagorevanje je normalno. Motor na praznom hodu radi mirno, lepo vuce i pali, ne masti svecice i filter vazduha, a kada je zagrejan i izvuce se iberlauf (ili sipka meraca ulja), ima vrlo malo dima (jedva primetno).
Ja sumnjam na gumice ventila. Ima li sanse da su u pitanju gumice ili je ova potrosnja ulja pocetak kraja ovog motora Ima li neko ideju koliko kostaju gumice i njihova zamene? Da li se pri zameni gumica ventila, mora otvarati motor ili se sve moze odraditi skidanjem dekla?
Comment