TAUNUS GXL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dangee
    CBC Član
    • 28.05.2007
    • 14

    TAUNUS GXL

    Pozdrav ljubiteljima pravog auta-FORDA TAUNUSA!!!
    Nedavno sam saznao za ovaj forum i prvi put se oglasavam.
    Imam GXL-a i sredjujem ga(u fazi sam pripreme za farbanje).
    Fali mi plastika za prednji desni zmigavac.
    Da li moze neko da me uputi na pravu adresu.
    Jos jedna molba.
    Na kojoj deonici Ibarske magistrale se nalaze autootpadi gde bi moglo nesto da se izceprka za Taunusa.
    Ja znam one od Zeleznika do Vidikovca,da li ima jos negde...
  • Van
    CBC Senator XXL
    • 16.02.2007
    • 1425
    • Nbgd

    #2
    Halo Ford , Radnicka ulica , ne znam br. , prored pumpe kod ulaza na adu . Ja sam platio oko 1200 din . Zmigavac je turski , tako da je kvalitet .
    Tesko da ces naci takav model na otpadu , ja vec 3 godine jurim krila za njega ... Jel ti treba nesto od delova ?
    Pozdrav
    ...zivi , Franjo je ziv !!!

    Comment

    • dangee
      CBC Član
      • 28.05.2007
      • 14

      #3
      Mozda mogu da ti sredim dva nova krila(originalna)

      Comment

      • dangee
        CBC Član
        • 28.05.2007
        • 14

        #4
        sta imas od delova?
        meni treba ukrasna lajsna za prednji desni blatobran,guma za zadnji branik i jos neke sitnije stvari

        Comment

        • Van
          CBC Senator XXL
          • 16.02.2007
          • 1425
          • Nbgd

          #5
          Bilo bi lepo da mozes da nadjes krila , mada mi treba i hauba , posto je moja skroz izubijane , a ne bi da stavim 10 kg gita na nju . Te lajsne oko lukova tockova i meni fale , i tesko da mogu da se nadju posto to limari obicno skinu kada rade nesto i vise nikad ne vrate .Gumu za branik potrazi na Bubanj potoku , tj . nadji neki slicni gumeni profil , i napravi je sam . Sem nekih detaljcica , ostalo imam . Tvoj je 1600 GT - 66 kw ( 88 ps ) ? Jel fali tebi nesto ? Mehanike za njega imam ...
          ...zivi , Franjo je ziv !!!

          Comment

          • dangee
            CBC Član
            • 28.05.2007
            • 14

            #6
            Ja sam kupio jednog takvog za delove,tako da imam mehanike dosta.
            Imao sam neki udes pa sam udario haubu,krila i vezni lim(plus farovi, zmigavci,mali farovi,maska,hladnjak...).
            Uglavnom sam nasao sve,sem hladnjaka i maske za zmigavac.
            Cigani mi odneli ostatke od onog taunusa za delove,izmedju ostalog i zadnje opruge-e to mi treba.Ne znam koliko kostaju nove i dali se isplati stavljati polovne (da li ih ti imas?).
            Javicu ti sutra za krila.
            Mislim da su oko 160 eura.
            Ja sam hteo da ih kupim,pa sam uspeo da sredim postojece.

            Comment

            • Van
              CBC Senator XXL
              • 16.02.2007
              • 1425
              • Nbgd

              #7
              Pa bilo bi to lepo za krila .
              I ja sam slupao svog pre 3 godine , poceo sam da se klizam po ledu i udario u dzip koji je skliznuo u jarak . Sada vozim sa iskrivljenim veznim limom , haubom sa nekog krsa , toliko izvitopetenom da nema smisla peglati , maskom od starog taunusa sa kruznim farovima ( novi od golfa ) i hladnjakom od v6 motora . Kupio sa novijeg taunusa za delove , tako da imam zadnje opruge . A sta je sa tvojim oprugama ? Spustile su se ? Mogao bih i da vidim tvoju machinu ...
              E da imam glavu za taj motor koju sam frizirao , veca kompresija , rasireni i sredjeni kanali , ventili itd . Isao auto kao nevreme , i imao je strava zvuk motora , daleko lepsi neko fabricki . Motor je otisau u ... a glava mi je valjda ostala , samo sto bi trebalo da se stave nove vodjice ventila , posto su postojece dobile veeeeliki luft , pa ako je nadjem i ako hoces ... tu sam . Inace je glava je odradjena prema uputstvima iz kljige HOW TO POWERTUNE FORD SOHC ENGINE .
              Pozdrav
              ...zivi , Franjo je ziv !!!

              Comment

              • dangee
                CBC Član
                • 28.05.2007
                • 14

                #8
                motor sam sredio generalno.
                Stavio sam nuralove klipove.
                Ide bruka.
                Za krila cu ti javiti.
                Daj mi tvoj mob.zbog tih krila.

                Comment

                • Van
                  CBC Senator XXL
                  • 16.02.2007
                  • 1425
                  • Nbgd

                  #9
                  Jel si samo remontovao motor ili si radio i nekakve modifikacije na njemu ?
                  Narodski receno budzenje

                  SOHC Pinto

                  Introduced in 1970, the Pinto engine has been produced in 1294cc, 1593cc, 1796cc and 1993cc capacities. The 1.3 was rarely used in UK models (mainly on early Sierras) since the 1.3 X/Flow was used more often in its favour. Both the 1.3 and original 1.6 used the same short rods and crank. However, the later 1.6 E-max (introduced in 1984) shares the same longer rods as the 1.8 and 2.0 engines. The 2.0 engine is easily modified to any stage of tune, but using anything other than a fast road cam in the other engines can create rocker geometry problems. A typical fast road tune will include a modified cam, flowed head and the best of the standard carbs - the Weber 32/36 DGV/DGAV. As with the Crossflow engine, a whole range of parts are available to modify this engine to any stage of tune. Always check for valve to piston clearance as you never know how much has been taken off the head and block in the past. Compression is easily raised by skimming the head and can be increased up to 10.5:1 before having to consider forged pistons. These pistons can take up to 12.1:1 compression. Capacity can be increased to 2090cc by using the 2.8 V6 standard piston (93mm). To use these pistons, the small ends will need to be narrowed and the block needs to be decked. The 205 block (used in injection and 2wd Cosworth engines) will easily bore to 93mm without breaking through. The standard block will often bore to this size but cannot be guaranteed. The injection �wide beam� con rods are a good fitment since they should take 7500 rpm using a good big end nut and bolt. The flywheel should be double dowelled to the crank for HD and competition use to prevent the increased torque shearing the flywheel bolts. When aiming to produce more than 150bhp, we would only recommend using twin 45 DCOEs.
                  ...zivi , Franjo je ziv !!!

                  Comment

                  • dangee
                    CBC Član
                    • 28.05.2007
                    • 14

                    #10
                    Nisam "budzio".
                    Ide i ovako fino.
                    Bio sam u Radnickoj u fordovoj prodavnici.
                    Ima rukohvate,trenútno nema zmigavce.
                    Ok je lik i mislim da cu poruciti neke stvari kod njega.
                    Nadam se da ces za 2-3 meseca moci da vidis machinu!
                    Sada ga gituju pred farbanje.
                    Javi mi za krila.
                    Poz!

                    Comment

                    • Van
                      CBC Senator XXL
                      • 16.02.2007
                      • 1425
                      • Nbgd

                      #11
                      Sta da ti javim ? " Trebaju mi krila " , jel moze tako ?
                      Koju boju planiras ? Vise tonova ? Metalik ?
                      Moze taj motor da ide jos bolje uz jedno popodne rada na glavi i skidanje .8 mm sa donje strane glave . Ukupna cena poduhvata je oko 50-60 e . Isplati se .
                      Poz
                      ...zivi , Franjo je ziv !!!

                      Comment

                      • dangee
                        CBC Član
                        • 28.05.2007
                        • 14

                        #12
                        Pozdrav!
                        Planiram da ova moj farbam u boju poput originala-
                        samo sto bi krov isao u crnu metalik,a ostalo u plavu malo tamnijoj od originalne(nebo plave). Nekako mi lepse izgleda sa tamnijom plavom.
                        Cekam krila.
                        Poz

                        Comment

                        • Van
                          CBC Senator XXL
                          • 16.02.2007
                          • 1425
                          • Nbgd

                          #13
                          Sto crni krov ? Da imitira vinil ? Koja je farba ? Akrilna ? Daj neku sliku .
                          Moj auto je ofarban u zlatno zelenu sa crnom straftom po sredini i sa strane , na vratima . Razmisljam da za sledeca sredjivanje bude taman sa plamenovima po bokovima
                          Poz
                          ...zivi , Franjo je ziv !!!

                          Comment

                          • The Punisher
                            CBC Senator XXL
                            • 01.03.2006
                            • 503
                            • Beograd Wozhdovatz
                            • Ford Taunus TC1

                            #14
                            Ala ste se raspisali ljubitelji Taunusa , mozda je vreme da osnivamo klub, mozda starih Fordova i globalu, da objedinimo i Capri i Taunusa i druge.
                            Sto se tice otpada na Ibarskoj, ja sam tamo redovan gost zbog mog Escorta, ali nisam video nijednog Taunusa, jeste da nisam ni pitao, ali nisam corav, nisam video nijednog osim ako nema nekog sakrivenog. U svakom slucaju, evo ti brojevi telefona svih otpada sa Ibarske pa zovi, ustedi sebi put.:

                            Radnja na pocetku Radnicke koja drzi Fordove delove je u vlasnistvu auto servisa Chupa iz Zanatskog centra (kao i druga radnja u Blagoja Parovica), a u servisu radi jedan decko (Vlada) koji vozi Taunusa XL ili GXL nisam siguran, ljubicasti metalik, mozda ste ga videli po gradu u dosta dobrom stanju. Trebalo bi njega da pitate za bilo sta u vezi delova za Taunusa jer ih on voli.
                            https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC

                            Comment

                            • Van
                              CBC Senator XXL
                              • 16.02.2007
                              • 1425
                              • Nbgd

                              #15
                              Ima jedan otpad koji se nalazi preko puta policije na auto-putu . Ja sam tamo kupio leptir staklo zadnje za 20 e . Mislim da je tip imao samo jednog starog taunusa i jedno 5-6 novijih , od kojih pasuje sve od mehanike i sitnica . Jednino sto tip dere ( nista neobicno ) , trazio mi je 100 e za zadnju osovinu
                              To za klub je super ideja , samo sa poznatom srpskom preduzimljivoscu . Daj prvo da se najdemo , ispricamo , razmenimo ideje , druzimo , pa ce nam mnogo lakse ici oko organizovanja kluba .
                              Pozdrav
                              ...zivi , Franjo je ziv !!!

                              Comment

                              Working...
                              X