Corsa B X10XE pitanje za mehanicare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pivarac
    CBC Član
    • 14.05.2006
    • 40
    • Kragujevac

    Corsa B X10XE pitanje za mehanicare

    Prilikom prvog paljenja kad auto odstoji neko vreme ,teze podize pritisak ulja tj.zakasni odprilike 1 sekundu i zacuje se lupanje u bregastama ,a ako ga prvo zaverglam bez paljenja (na kratko ) onda je ok nema lupanja i odmah ugasi lampu za pritisak ulja ,ulje zamenjeno zajedno sa filterom pre 2000km sipana SELENIA GOLD ,imam utisak da se posle duzag stajanja ulje svuce u karter i da magistrale ostanu prazne pa dok ih ponovo napuni cuje se lupanje
    Ima li ko kakvu ideju sta prvo da gledam?
    OPEL Corsa 1.0 12v
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Pogledaj filter za ulje....baci pogled marke i oznake na njemu pa javi
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • JAPANX
      CBC Senator XXL
      • 10.08.2006
      • 2159
      • Beograd

      #3
      Filter ulja zameni!!!

      Comment

      • pivarac
        CBC Član
        • 14.05.2006
        • 40
        • Kragujevac

        #4
        i sumnjam na filter ,sutra obavezno menjam ulje i filter samo nisam siguran gde je njemu ventil koji zadrzava ulje jer se menja samo ulozak filtera
        OPEL Corsa 1.0 12v

        Comment

        • pivarac
          CBC Član
          • 14.05.2006
          • 40
          • Kragujevac

          #5
          Promenjeno ulje ,sipao sam TEXACO 10-40 polusinteticko i zamenio ulozak filtera ali problem i dalje postoji, videcu sta dalje.
          OPEL Corsa 1.0 12v

          Comment

          • Probisvet
            CBC Senator XXL
            • 07.06.2005
            • 423
            • FRANCUSKA

            #6
            Ako si menjao ulozak znaci da u bloku mora da postoji nepovratni ventil koji sprecava odlivanje ulja u karter posle zaustavljanja motora. Mozda se zaglavio.
            Ukoliko je obican filter koji se uvrce u blok on u sebi po obodu unutar filtera ima gumu koja sluzi da posle zaustavljanja motora ulje ne iscuri u karteru i zadrzi se u kanalima da bi posle startovanja podmazivanje pocelo skoro odmah. Kod mene na Reno Meganu dizel posle kupovine filtera u robnoj kuci od nekih 7evra koji sam zamenio, kao i ulje, posle predjenih 6 hiljada Km, javio se isti problem. Otisao ja do Reno servisa u Francuskoj i objasnim slucaj a mehanicar me pita jesam li filter kupio u Reno radnji ili negde drugde ? eto ti odgovor. Ako nisi oni ti ne garantuju nista. Da nastavim da ti objasnim posle sta je bilo. Kupio filter u Reno radnji i nema nikakvih problema.
            Zakljucak - Ranije kupovinom pojedinih potrosnih delova kao sto su filteri u velikim robnim kucama a i u prodavnicama rezrervnih delova koje prodaju sve i svasta nisam imao nikakvih problema sa zamenom bio to originalni deo ili ne, sada su proizvodjaci automobila doskocili svim ostalim koji imaju vozila novijeg datuma polazim od '90 godina i napravili neke cake za koje nisam obavesten(kao ni Kostunica)pa ukoliko ne kupis deo koji se zove original i iste je marke, kao i deo koji kupis u prodavnici auto delova, snosis posledice a da nisi svestan.

            Comment

            Working...
            X