Kada se krecem bez klime i do 100 km/h ona stoji na 90C, najgore je bilo kada su bile vrucine preko 40C napolju ja sam isao auto-putem 160 km/h i sa klimom i nabila je skoro 100C (oko 97C po mojoj proceni), a kada me uhvate guzve na autokomandi isto nabije preko 95C. Cak sam i izlazio da vidim da li ukljucuje ventilator i ukljucuje. Naravno stalno drzim antifriz u sistemu pa se pitam da li je vreme da ga menjam (ali mi zdrav razum govori da on moze da izgubi svojstvo da zimi ne zaledi ali ne i da dize temperaturu). Termostat? Pumpa za vodu? Mogu li nekako ispitati? Do sada sam ustanovio da nigde ne gubi tecnost kao ni ulje! Neki savet?
Radna temperatura Astre F
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ima jedan vetilator ali neznam koliko brzina on ima.
A ako je to normalno, do koliko on moze da dize temperaturu bez da ostavi posledice na motor!?! U svakom slucaju trebam da zamenim antifriz jer nije menjan vec dve godine a lakse mi sada nego da cekam zimu pada se mrznem (tako je to kada se nema garaza). Jel ima neka tecnost koja manje dize temperaturu u istim uslovima pa da nju stavim? Jel bitan kvalitet antifriza? pricam samo u vezi dizanja temperature ne za zimu!!!
Comment
-
-
Ima tecnosti koja manje dize temperaturu i zove se destilisana voda ali ne valja da se cista koristi u sistemima za hladnjenje zbog korozije i podmazivanja semeringa vodene pumpe a i sto kljuca na 100°C.
Taj auto tako ne bi trebao da se vozi dok se ne sredi kako treba hladjenje. Ne ocekuj da ce te zima spasiti nego ili prodaj, ili popravljaj, ili baci auto.
Comment
-
-
Znaci popravka, trazim nekog stila ili slican noviji auto u zamenu za ovaj ali mi svakodnevno treba pa moram da popravim. Ma nista zamenim pumpu, termostat i eventualno hladnjak i to je to. Moram da nadjem nekog majstora za beograd, krajnje je vreme. Hvala na savetima!
Comment
-
-
nije mi samo jasno zašto.termostat otvara ili ne otvara,pumpa curi ili šta.ponavljam ti, auto ti radi sasvim normalno.ja sam 5 astri promenuo do sad i sve su tako radile i nova tako radi.e ad ako si zapeo a ti promeni sve ovo i videćeš da će se isto ponašati
Comment
-
-
Originally posted by gorkyauto se ponaša baš onako kako treba,to je normalna temperatura ništa ne diraj
Dok skroz ne otvori temperatura ode jos koji stepen gore(94-95) i onda se ukljucuje ventilator.Uzmi u obzir da i pokazivac u kabini slaze za neki %.
Vozi i uzivaj!
Comment
-
-
Ma imam i ja te podatke (skinuo sam Haynes manual) ali opet se plasim da ne napravim vecu gresku. NE gubi tecnost, ukljucuje ventilator ali to do sada nisam primetio. Istina da sam ga malo vise przio, 160km/h i klima a on jadan samo 55kw i to na >40C napolju, ali me zabrinjavaju guzve tipa kod autokamnde (svima poznato) nabije i do stotinak celzijusa a kada ga malo pokrenem petom on spusti na 90C.
Ma odlucio sam (upravo), prodajem je i kupujem novu astru clasik (bez carine i sa paketom opreme koji imam u ovoj kosta nesto ispod 12000) ili nikad prezaljenu Toyotu Aygo. Novo je ipak novo!
Comment
-
-
99% ga prodajem jer imam neke pare sa strane pa bih da kupim nesto novije, znacu sledeceg petka za sigurno. Ali neznam sta ti je spod cene, ja vec imam kupca za 4200E ali mislim da cu moci nekih 4500E bez problema da uzmem.
Pa gledaj sta sve ima od opreme: klima, aluminijumske felne, podizace stakla, elektricne retrovizore, Cb, alarm, blokadu motora, dva vazdusna jastuka, metalik boja, nove gume plus jos dve zimske nove, servo, sedista po visini, muzika... a da mu se ugradi plin kosta 300E.
Videcu malo da odem do pijace pa da pogledam kakve su tamo i koliko kostaju, moja nema ni gram korozije iza toga stojim u potpunosti.
Ako budem dodavao malo para bice to Fiat stilo 1.9JTD negde '03. ili mladje a ako budem uzimao kredit bice verovatno nova (stara) astra clasic oslobodjena carine. Bio danas do auto prometa i uzeo cene.
Jesmo otisli offtopic ali evo ako nekog jos zanima:
Astra 5 vrata Classic II, 1.4lit, 90KS (Z14XEP (66KW))
standardna oprema:
-Napred disk pozadi dobos;
-celicne felne 6Jx15, crno ofarbane sa ukrasnim poklopcima;
-rezervni tocak pune velicine;
-nasloni za glavu napred i pozadi;
-3-kraki volan;
-priprema za radio sa dva zvucnika i krovnom antenom;
-instrument tabla sa crnom podlogom;
-kuciste retrovizora u crnoj boji;
-kodirani kljuc sa imobilajzerom;
-ABS;
-gume 195/60R 15-88 H;
-prednja sedista sa podesivim naslonima;
-elektrohidraulicni servo;
-vazdusni jastuci za vozaca i suvozaca, pune velicine;
-tripl info displej: vreme, datum/radio, spoljna temperatura;
-bocne zastitne lajsne u crnoj boji (u sto joj ovo izgleda ruzno!!!);
-natpis "Classic" na zadnjoj strani
10800Evra
Paketi opreme:
Adria/Edition paket:
-CD 413 Radio/CD;
-prednja svetla za maglu;
-kozni volan
390Evra
porodicni paket:
-W61 - natpis "rivera" na boku;
-manuelni klima uredjaj;
-vozacevo sediste podesivo po visini;
-podesavanje volana;
-centralno zakljucavanje
500Evra
Comfort @ elektro paket:
-elektro pomicna prednja stakla;
-elektro pomicni retrovizori
200Evra
(do ovde sam sve imao i na staroj)
Dodatna oprema:
-6Jx15 ALu felne 375E
-bocni vazdusni jastuci 300E
-alarm 20E
-metalik lakiranje 300E
Cena:
cena vozila 10800E
paketi opreme 1090E
dodatna oprema 995E
Ukupno 12885E
Doplata za 1.6 motor je 700E ali sam cuo da on mnogo trosi ulja, ali neznam dali ce ovaj 1.4 izdrzati iole pristojnu brzinu uz klimu?!?
Ufff, al sam se raskucao, necu vise i sorry za offtopic ali ovaj auto je trenutno veoma popularan
Comment
-
Comment