passat b5 1.8t (AEB 110kw motor) - paljenje problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dzukela
    CBC Član
    • 26.07.2006
    • 70
    • Beograd

    passat b5 1.8t (AEB 110kw motor) - paljenje problem

    od skoro imam problema sa paljenjem. problem je dosao odjenom, nije bilo nikakvog medjuperioda "slabijeg paljenja". jednostavno, od jednog trenutka ne pali vise iz prve - OSIM - ako nije stajao 2 ili vise dana ILI do 20 minuta posle gasena - jedino tada upali normalno iz prve bez problema.

    ali ako auto stoji duze od 20 minuta do 1.5, 2 dana jako se muci. krene sa duzim verglanjem, pa onda pocne da "prihvata" kao, muci se, cuju se neki cudni zvuci, i to traje jako dugo, nekih 15 sekundi i onda mozda upali ili i dalje nastavlja sa mucenjem. motor je na 300-400 rpm obicno tada ja odustajem, i krecem u drugo paljenje. da napomenem da je svejedno da li dodajem ili ne dodajem gasa, uglavnom uvek ne upali iz prve. ne pomaze ni neka fora koju su mi rekli, jedanput stisni papucicu gasa pre paljenja. e sad to drugo paljenje je jako cudno, upali ODMAH najnormalnije bez ili sa dodavanjem gasa. prosto neverovatno. a ako idem na KRATAK prvi pokusaj, taj drugi ne uspeva i prolazi tada sa trecim - opet najnomarnije paljenje (iz treceg).

    kao da mu treba nekih 10 sekundi neuspesnog verglanja, da bi iz 11 sekunda upalio, ali sa drugim/trecim pokusajem.

    jos jedanput da napomenem da je paljenje iz prve normalno moguce samo ako motor stoji do 20 minuta mada i tada ne bas onako kao pre 3 meseca, ali bar iz prve, i druga varijanta - sto je najgore, posle 2 dana, prosto savrseno ono "staro" paljenje. ro od 2 dana me najvise cudi.

    sta vi mislite, sta je problem??? odjedanput je nesto otislo. ovo sam isti isoricao prijatelju, koji mi je rekao da je mozda problem u nekoj pumpi visokog pritiska. nije mi zao da odem u servis, ali se plasim da ce mi nakaciti sve zivo da mi kao nije u redu samo da nabiju racun, voli to da radi moj servis, a ja hocu samo problem da otklonim.

    hvala svima unapred.
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #2
    Nemoj da dodajes gas prilikom verglanja, to nije auto sa karburatorom. Zalices svecice bez veze.
    Proveri regulator pritiska goriva.
    Za pocetak trazi u servisu da ti urade kompjuternu dijagnostiku, da vidis kakve su greske izasle,ako su izasle.
    Boost or bust...

    Comment

    • dzukela
      CBC Član
      • 26.07.2006
      • 70
      • Beograd

      #3
      kompjuter dijagnostika je uradjena, nasao je da je klapna otisla, stavljena nova, bili ubedjeni da je to problem, ali ni trunku se nije popravila situacija. sada kompjuter ne prikazuje nista, sve je ok (malo sutra).

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #4
        Za pocetak proveriti regulator pritiska goriva. Kljestima zatvoriti povratno crevo za gorivo (povratak goriva u rezervoar) i videti da li ili ne regulator drzi normirani pritisak goriva u sistemu.
        Boost or bust...

        Comment

        • Lanee
          CBC Senator XXL
          • 30.11.2006
          • 488
          • Beograd

          #5
          c c c
          imam identican problem

          ali bash do detalja kako si ti objasnio

          kao da je prvo verglanje chisto PRE "FLIGHT" CHEK i ne vredi kurcu

          a kad drugi put verglash upali sve najnajnormalnije



          u pitanju je lancia k 2.0 20v turbo ....

          @ Nenad
          kad zatvorim povratno crevo goriva, ona bi trebalo sav pritisak iz pumpe da ide ka brizgaljkama i nishta ne bi trebalo da se vrati od goriva...

          kako servisirati ili menjati taj deo, regulator pritiska... koliko je to skup/redak deo.....?
          Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
          To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #6
            Lako se menja i jeftin je, kod VW-a, za Lanciu ne znam koliko kosta.
            Boost or bust...

            Comment

            • Lanee
              CBC Senator XXL
              • 30.11.2006
              • 488
              • Beograd

              #7
              coooll

              ako je tako kod VW onda na lanciji je to deo zbog koga mora da se vadi motor i koji koshta u piizdu lepu majchinu


              no dobro ako je tako lako heheheh

              hvala
              Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
              To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                I na Lanciji se menja lako i pristupacan je , a identican je kao na VW AEB motoru. Imas i jedan motor viska, sa sve regulatorom.
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • Lanee
                  CBC Senator XXL
                  • 30.11.2006
                  • 488
                  • Beograd

                  #9
                  znam ali jel se beshe ne razlikuju, ili je ovaj za turbo bio 3 bara a atmo 2.5

                  a mozda su i isti
                  ali prvo da probam da stisnem crevo kod paljenja

                  pa cem vidim, cisto da utvrdim
                  ali shto ti kazesh ako je to ono sjajno okluglo na kraju rampe onda cool
                  Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
                  To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

                  Comment

                  • dzukela
                    CBC Član
                    • 26.07.2006
                    • 70
                    • Beograd

                    #10
                    ovako, mali update.
                    dok je bilo ovo hladno vreme ova 3 dana, jutarnje plajenje je bilo savršeno! ali čim ga ugasim, i posle 30 min palim, opet ono prokleto mučenje sa drugim paljenjem.

                    da li sauh ima kave veze sa tim dobrim "zimskim" paljenjem ???

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #11
                      Po montazi nove klapne, uradjena adaptacija ili ne?
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • dzukela
                        CBC Član
                        • 26.07.2006
                        • 70
                        • Beograd

                        #12
                        hmmmmmmmmm.

                        ne znam šta je adaptacija. uglavnom, problem sa paljenjem je bio i pre promene klapne i posle. a jedino što je uradio posle promene klapne, je vožnja od 5 km, i non stop je gledao u neki plavi kockasti kompjuter koji je bio priključen na neki port ispod ručne dok je vozio tih 5 km.

                        pa ako je to adaptacija ...

                        Comment

                        Working...
                        X