Moj prvi izbor prilikom kupovine Focusa je bio dizel, sto znaci Tdci ili Tddi a koliko sam cuo od servisera i par ljudi koji su Focuse ( svih motora, karoserija i godista ) imali kao sluzbeni auto, taj Tddi je bolji, zilaviji ali nesto slabiji motor. Tih Tddi motora nema puno u ponudi kod nas ( vecinom su Tdci ) i uglavnom su karavani, sto mi se nikako nije svidjalo. Sa druge strane, ni jedan Focus dizel koji sam gledao nije izgledao kao da realno i ima 100 k km, svi su bili cadjavi i na 80 % svog zivota... Na kraju sam kupio 2.0 Zetec i prezadovoljan sam svim aspektima automobila, cak i sa potrosnjom koja iako ne mala moze da se svede na neki razuman nivo a kad se potrudim mogu da je spustim na smesno malu ili da je dignem na frapatno veliku cifru
Razmisli, mozda je bolje da potrazis dobrog benzinca, 1.6 ili 1.8, daleko si sigurniji oko kilometraze, verovatno ces imati i bolju opremu a i eventualni kvarovi su jeftiniji ( kao i ceo auto ) u odnosu na dizele. Potrosnja ti nije osetno veca nego kod 1.4 a performanse ne mogu da se mere... Nadam se da ces imati srece, pa nadjes dobrog 3 door 1.8 Ghia i lako mozes da imas ST 170 klon ( estetski )...

Razmisli, mozda je bolje da potrazis dobrog benzinca, 1.6 ili 1.8, daleko si sigurniji oko kilometraze, verovatno ces imati i bolju opremu a i eventualni kvarovi su jeftiniji ( kao i ceo auto ) u odnosu na dizele. Potrosnja ti nije osetno veca nego kod 1.4 a performanse ne mogu da se mere... Nadam se da ces imati srece, pa nadjes dobrog 3 door 1.8 Ghia i lako mozes da imas ST 170 klon ( estetski )...


Comment