Golf II 1.3 - kazaljka za temperaturu laže

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bogibogi
    CBC Član
    • 06.11.2006
    • 12
    • Beograd

    Golf II 1.3 - kazaljka za temperaturu laže

    Na Golfu II 1.3 benzin ('88), kazaljka za temperaturu mi pokazuje neku veoma malu vrednost kada je motor lepo zagrejan. Medjutim, kada laboratorijskim termometrom izmerim temp. tecnosti u prelivnom sudu, dobijem oko 90*C, pa verujem da je davac otishao.

    Ovaj golfic ima dva davača u račvi - "crni" i "plavi". Jednostavnim skidanjem klema zakljucio sam da "crni" davac upravlja kazaljkom u kabini.

    E sada me bas zanima:
    Cemu kod njega sluzi "plavi" davac? Naime, ovaj auto nema ni injection niti neki "kompjuter", vec samo elektronski komutator, pa me zato i kopka cemu sluzi taj "plavi" davac, i da li mozda i njega treba menjati? Ima li on mozda veze sa onim grejacem ispod karburatora (usisna grana) ili nesto slicno???
    (na netu pominju da se on vezuje na Digifant, ali to ovaj moj Gnojic nema! )

    Takodje, u Gestu, Astoru i slicnim prodavnicama, ovi davaci su oko 4-5eur --- da li to vredi uzimati? ...ili bolje da jurim preko oglasa sa polovnjaka?
    ...preko Autokomerca je nov oko 20eur...
  • bogibogi
    CBC Član
    • 06.11.2006
    • 12
    • Beograd

    #2
    Ajd' sada da se malo dopisujem sa sobom

    Deo problema je izgleda reshen. Sada vidim ne netu da je taj plavi "davac" u sustini termo-prekidac, koji utice na gore-pomenuti grejac u usisnoj grani -> tj. on ga gasi kada temeratura rashladne tecnosti dostigne oko 60*C (do te temperature je otvoren, a iznad nje je kratko-spojen). Osim grejaca, on navodno utice i na rad ventila i na automatski sauh (?).


    .

    Comment

    • Miljan
      CBC Senator XXL
      • 18.01.2006
      • 459
      • Nis

      #3
      Ako je Pierburg/Solex 2E3, to je taj termo-prekidac koji ukljucuje grejac usisne grane, za stvaranje benzinskih para. Sauh je vodeni.

      Comment

      • bogibogi
        CBC Član
        • 06.11.2006
        • 12
        • Beograd

        #4
        E da, taj je karb. u pitanju!

        Ma to me i zanima. Ovde na nekoj shemi vidim da taj "plavi" termo-prekidac moze upravljati i sa jos nekim "bypass-air" ventilom (to nije onaj za ler gas), ali moguce je da je to na shemi predvidjeno za neki drugi model...

        Nego, kada malo provirim iz karburatora, vidim da tu ima jos nekih zica (osim onih za elektricnu ler diznu) - znas li mozda cemu to suzi?
        (cista radoznalost je u pitanju )

        Comment

        • Miljan
          CBC Senator XXL
          • 18.01.2006
          • 459
          • Nis

          #5
          Pa ima za taj grejac usisne grane, automatski sauh, ler-diznu, signal pustenog gasa.

          Comment

          • bogibogi
            CBC Član
            • 06.11.2006
            • 12
            • Beograd

            #6
            .

            Zar kod ovog Golfa automatski sauh nije cisto termickog tipa i reaguje na temperaturu vode - sta ce njemu "elektronika"?

            .

            Comment

            • Miljan
              CBC Senator XXL
              • 18.01.2006
              • 459
              • Nis

              #7
              Koliko sam video, elektricno se ukljucuje, a temperatura vode ga iskljucuje.

              Ima i grejac kucista leptira.

              Comment

              • bogibogi
                CBC Član
                • 06.11.2006
                • 12
                • Beograd

                #8
                Hvala druze, to me je i zanimalo

                Comment

                Working...
                X