Pozz svima!!! Imam jedno uopšteno pitanjce u vezi ovog auta...STA MISLITE O NJEMU...uzeh ga pre mesec dana...
escort V XR3 1.6i
Collapse
X
-
U pitanju je IV, jer XR3, koliko sam upoznat u V model ne postoji. U V modelu je u pitanju RS2000, kao i u VI modelu.
-
-
zaboravih reci...imam mali problem...gusi se ponekad,pogotovo na uzbrdici,nece da primi gas nego trza,imam utisak kao da ulecem u vazdusne barijere...ne znam kako bolje da objasnim...pomisljao sam na dizne,katalizator,izduv i pumpu za gorivo...au,da nije elektronika?!
Comment
-
-
Dacu ti broj telefona decka koji je, po mom utisku, veoma dobar, mozda cak i odlican serviser za Ford-ove, imam ga kod kuce...
To sto se gusi moze da bude svasta, od mizernih problecica (prljav leptir gasa, lose svecice, kablovi, prljav filter za vazduh...) do ozbiljnijih (pumpa...)
Inace posedujes Escort V (A), posto ima restyle verziju (B) koja je otpozadi identicna VI, osim razlike u braniku i to u jednoj lajsnici
Videcu kad dodjem kuci da nadjem neku slicicu i da ti pokazem gde sve da pogledas dal' rdja, posto su to neka karakteristicna mesta za sve V i VI modele.
Comment
-
-
hvala druže unapred! zaboravih reci da sam promenio i svećice a kablovi nisu loši-bar mi tako reče majstor...svi filteri su zamenjeni...prošle nedelje sam ga odozdo(dokle sam mogao)premazao bodijem 930...
u pitanju je ford escort GAL,91god,EFI motor 1.6i,77kw...
Comment
-
-
kako da proverim da li ima 16V...neki kažu ima,ja ne verujem,pa to je uvek naznačeno na motoru
inače do sad sam na njemu promenio:
-filtere za ulje,vazduh,benzin;
-dihtung poklopca ventila(gubio je ulje na 800km-litar)
-semering bregaste
-semering radilice
-akumulator
-spone
-pločice
-samoventilirajuće diskove
Treba da:
-zamenim viljuške
-centriram trap
-zamenim izduv i to od katalizatora ka nazad(srednji lonac,cev i zadnji lonac),još malo pa ce se vući po zemlji...
-...a tu je i gore navedeni problem...
Pozdrav i hvala svim ljudima dobre volje
Comment
-
-
Ma to nije nista strasno, to su osnovne stvari koje treba zameniti.
Kada sam uzeo mog dosta toga sam zamenio kao i ti, ali vec preko 30k km nisam imao ni jedan problem, da kucnem o drvo.
Zaboravio sam juce da pogledam broj
A sto se tice rdje... Trebao si ceo patos dobro da pregledas, kao i rubove, detaljno. Voda se sliva niz A stub sa vozaceve strane, podignes gumu i pregledas ceo (sa spoljne strane, naravno).
Dalje gledas pod u gepeku oko mesta gde je rezervna guma (iznutra i spolja), te sama vrata gepeka. Sajtne isto znaju brzo da im propadnu, ako nije vodjeno racuna o autu.
Uslikaj motorni prostor, jer ako je CVH, onda je 8v, a ako je Zetec, onda je 16V.
Inace Zetec se pokazao kao "neunistiv", pogotovo taj 1.6. Inace Ford-ovi motori nisu poznati po stedljivosti, te znaju da popiju vise benzina, nego automobili slicnih karakteristike, ali drugih marki.
Ako je CVH ugradnja plina je znatno jeftinija, dok ako je Zetec kosta vise (da ga ne bi ugusio), ali ugradnja nije problem, koliko se secam.
Znam da je kod Focusa za njegove Zetec motore potrebno menjati ventili ili nesto slicno, jer izuzetno brzo propadnu, ako se plin ugradi na standardne, moze, cak i motor da zvekne.
Comment
-
-
uhh...na sajtnama i rubovima nisam mogao bas najbolje da pogledam jer imam RS spojlere sa svih strana...bas je nizak...prostor kod rez. tocka je ok ali mi je gepek stalno vlazan...mora da negde curi...a sto se tice motora ima samo oznaku EFI na njemu...
Comment
-
Comment