skoro sam kupio escort IV 1.3 1987.auto je limarijski odlican ali imam problem sto mi se ispod poklopca ventila cuje zveckanje koje me izludjuje.da li neko ima takvih problema ili zna kako ga resiti
ford escort 1.3
Collapse
X
-
au, nemam pojma dali je na lanac ili kais, mada ako je na kais ne bi bilo lose da se to zameni jer sam ga uzeo na 180000km i presao nekih 10000 preko do sad, a pre forda sam vozio dzetu pa mi ovo sad sve drugacije nekako, i rad motora i sve ostalo, verovatno sam naviko na vw pa dok malo prodje to inace za sad nemam nikakvih problema sa autom, jedino sto menjam ulje i filtere, stavio sam plin i radi super, reci mi samo kakvi su sa potrosnjom, u gradu mi trosi od 10-12l plin, jel to treba tako ili ne, za benzin neznam, nisam nikad probao, ustvari svaki savet oko forda mi je sad dobro dosao.
Comment
-
-
ma pusti ga neka zvecka, ne smeta mu nista, dok radi ne pipas nista valjda, bar ja tako, tek kad pocne bas da lupa a mislim i da svi fordovi 1.3 motori takav zvuk imaju, jos nisam ni jednog cuo da radi drugacije. otvaras motor tek kad stane skroz inace ako stalno nesto hoces da sredjujes to puno kosta i uvek nesto nije kako treba pa nema kraja popravkama. nego kad sam vec tu, da pitam nesto, ima li neko od vas ili mozda znate za neki vw 16D motor, trebao bi mi jedan.
Comment
-
-
Ohv motori imaju lanac koji pogoni bregastu , to je prvi izvor zveckanja .
Drugi izvor je los zazor ventila ,to moze da se sredi a treci su same klackalice koje dobiju zazor . Ovo se desava na motorima kojima nije redovno menjano ulje i filteri , tako da se zapusi kanal za dovod ulja ka klackalicama .
Ako je sve ok podeseno , pusti ga da zvoni , nije nov motor ....zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
da pitam i ja nesto, pre neki dan otvorim onaj cep gde se sipa ulje i tamo neka cudna zuta masa, nisam to nikad do sada nigde video, jel zna neko odkud to tamo i od cega? kad sam zadnji put menjao ulje toga nije bilo, optimu sam sipao a pre toga neznam sta je bilo posto sam uvezao auto iz D i to mi je bila prva zamena ulja, imao sam samo onu etiketu od kantice i sipao isto mineralno ulje, znaci nisam izmesao mineralno i sinteticko sigurno.
Comment
-
-
To je emulzija koja se stvara mesanjem ulja i vode . I vise je belicasta nego zuta . Ako je ima malo na cepu i vigde vise to je oko , jel je nastla kao mix vodene pare ( iz vazduha , benzina ...) i ulja u motrnom prostoru . Ako je ima svudge , po ventilima , slackalicama , dekli ... Onda ti je auto pomesao vodu i ulje . Najcesci uzrok je dihtung glave motora...zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
ja sam imao isti problem belicasta masa na cepu za ulje,malo na sipci meraca i onda sam primetio da je bivsi vlasnik kada je izvlacio napolje crevo za iberlauf isto nastavio plasticnim rebrastim crevom koje je palo na izduvnu granu istopilo se i zapusilo otvor sto je dovelo do toga da isparenja iz motora nisu izlazila napolje nego se talozila u obliku vode i belila ulje kada sam isekao krajeve creva sve ok.moze da se desi i da ti je zapusen filtercic u cepu za ulje ako ga imas pa ti isparenja nedovoljno izlaze napolje
Comment
-
-
ma nije izmesao ulje i vodu siguran sam, radi normalno, kolicina ulja je normalna i a vode isto pa po tome pretpostavljam da je ok, kad skinem cep nema nikakvog dima uopste a crevo za iberlauf ide gde i treba, nije izvuceno. ostaje onda koliko kapiram samo da ocistim taj filtercic nekako pa da vidimo onda, hvala!
Comment
-
-
usput da pitam da li neko mozda ima karburator od zastave na fordu ja na mom imam od keca tako sam kupio auto ali mi nesto mnogo slabo vuce pa neznam kakva su iskustva sa tim da li tako treba pa da ga menjam da trazim fordov ili moze da se namesti da valja jer kad vozim polako on ok ide ali cim mu stisnem pun gas i kada bi trebalo da dobije goriva da povuce on se samo zagusi hoce da se ugasi pa kada preticem nekoga moram ko ****** da hvatam zalet a ako mi neko u medjuvremenu naidje iz suprotnog smera moram sve iz pocetka.pomagajte
Comment
-
-
ja tu nemogu da ti pomognem, kod mene je neki mono koliko sam razumeo ove sto su stavljali plin ali pre forda sam vozio jettu i sad mi ovo kao mrcina neka, treba mu pola sata dok krene, jes da je 1.3 motor ali kad se setim kako je jetta isla... tuga. ne kazem da ne ide ali ipak mi nekako nije to to, drugacije je nekako i sporije i neznam, sto kazes kad podjes da pretices moras dobro da razmislis dali ce da krene ali mislim da nebi trebalo da ga bas toliko... kao sto ti kazes. nadji negde neki drugi karburator, probaj pa ako ima razlike menjaj.
Comment
-
Comment