Temp. motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • StevoTDI
    CBC Član
    • 14.12.2007
    • 68
    • Beograd

    Temp. motora

    u pitanju je oktavia A5, 2.0 tdi, dok radi grejnje u leru opada temperatura motora. Je li se to jos nekom desava? ja mislim da ne bi smeo to da radi...

    Jos sam nov ovde,pa nisam nasao odgovor u drugim postovima


    Pozdrav, hvala u napred
  • CannoN
    CBC Senator XXL
    • 15.09.2007
    • 485
    • Beograd

    #2
    Neko je imao takav problem na BMW-u cini mi se i resio ga je odzracivanjem rashladnog sistema.

    Jesi li skoro menjao antifriz?

    Comment

    • Markoni147
      CBC Senator XXL
      • 18.09.2007
      • 537
      • Beograd, Zvezdara
      • SEAT Altea XL 1.9 TDI

      #3
      ...

      Mislim da je sve u redu, jel ti je u voznji temperatura normalna? Mislim da svi novi dizeli imaju taj "problem" zbog visokog stepena iskoriscenja, tako sam procitao u nekom casopisu. Cak mislim da je u nekog BMW-a dizela novijeg ugradjen poseban grejac kabine... Mozda gresim...
      SEAT Klub Srbija

      Comment

      • jevtic
        CBC Senator XXL
        • 26.11.2006
        • 729
        • beograd

        #4
        ne grešiš.
        ex - fabia 1.9 tdi
        golf 2.0 tfsi

        Comment

        • StevoTDI
          CBC Član
          • 14.12.2007
          • 68
          • Beograd

          #5
          Da dok vozim temperatura je normalna, cak i kad ugasim grejnje u kabini polako se dize...
          Nisam to znao da novi dizeli tako rade...
          Sad mi je lakse kad je sve u redu

          Hvala...

          Comment

          • ToNcA
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2006
            • 868
            • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
            • Mazda 6 2.0d

            #6
            I ja mogu (sa velikim zakasnjenjem) da ti posvedocim da je sve ok.
            Kako uopste radi grejanje - tako sto postoji jos jedan manji "hlasnjak".

            Meni je bilo jako interesantno kada sam primetio (na Vectri C) da kada odvrnemo grejanje dok auto stoji kazaljka pokazivaca temperature pocne nenormal;no da pada (kada je napolju hladno).

            Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

            Comment

            • bojanTI
              CBC Senator XXL
              • 04.01.2006
              • 870
              • Pancevo

              #7
              Pored ionako niske temperature zimi grejanje jos vise hladi motor, to mi se nikako ne svidja, sta se desava onda sa radnom temperaturom, sve vreme vozis auto nezagrejan dovoljno?!
              In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

              Comment

              • Car
                CBC Senator XXL
                • 07.07.2005
                • 900
                • Beograd

                #8
                Na mojoj laguni se isto to desava na leru kad je hladno, a odvrne se grejanje.

                Comment

                • AlNik
                  CBC Veteran
                  • 18.07.2008
                  • 144
                  • Beograd

                  #9
                  Re: Temp. motora

                  Ionako se preporucuje da TDI ne sme da stoji dugo na leru (ne duze od 10 minuta) - samim tim - ako planiras da dugo stojis sa kolima - bolje ih iskljuci.

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    Nisam to znao da novi dizeli tako rade...
                    Sad mi je lakse kad je sve u redu
                    ne svi dizeli novi, ali neki da u koje tipicno spadaju i TDI VWovi dizeli.

                    poznat fabricki problem u konstrukciji, u Nemackoj je bio recall ( i sudska zastita kupaca) usled zaledjivanja dizel motora tokom zime pri gradskoj voznji, i od tamo negde 2004.te godine VW obavezno ugradjuje dopunski grejac motora u (vecini) modelima za prodaju na evropskom trzistu.

                    ako tvoja OKtavija nema fabricki dopunski grejac motora (inace je nekih 6kW snage) potrazi u servisu objasenjenje, i da ti ga ugrade.

                    pri tome, dobro se raspitaj da li je tvoj model za evropsko trziste (EU normativ) ili se radi o modelu za neka "slabija" trzista pa je tvoj primerak odatle uvezen.

                    to stoga, sto ako je evropski model VW placa 50% iznosa troska pri ugradnji dodatnog grejaca po pravilu (nakon izgubljene sudske presude po tom pitanju za garantni rok od 2 godine VW je odlucio da generalno saucestvuje u doradi svih svojih dizel motora gde je propusteno da se grejac fabricki ugradi).

                    takodje, ako ne ugradis dodatni grejac obrati paznju tokom predstojece voznje zimi da se ne dogodi pothladjivanje motora.

                    rezultat, je zamrzavanje para na uljnom odusku, sa time povezan prestanaka recirkulacije i u najgorem slucaju zaledjivanje vode u ulju, i time havarija motora koja zahteva generalni popravak.


                    problem je davno uocen, poznat i veoma detaljno opisan.

                    detalje mozes pronaci sa sve slikama zamrznutih motora (pre svega 1.4TDI je najugrozeniji ali ni ostali nisu bez rizika i bez slucajeva nastalih problema) sirom sajtova vlasnika VWa posvecenih TDI familiji od 96-05 godista.

                    vrlo je verovatno da tvoja Oktavija vec ima fabricki pripremljenu komplet instalaciju, dodatna creva i komplet elektriku sa kablovima i konektorima.

                    pogledaj da li u kaseti ispred suvozaca imas konektor za ECU dodatnog grejaca motora. (tu se ubada programski sat i kontroler pumpe antifriza).

                    da bi ti bilo jednostavnije sta da gledas i kako izgleda ispod haube taj dopunski grejac, ako mozes pronaci neki noviji Audi sa TDI motorom posto oni to imaju standardno ugradjeno.

                    zavisi koliko zimi vozis, ako ti treba auto za svaki dan po gradu sa kratkim voznjama dopunski grejac je sto bi rekli vrlo preporucljiv (citati obavezno ugraditi) da bi zastitio motor.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    Working...
                    X