Golf hladnjak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Trivo
    CBC Senator
    • 02.06.2005
    • 202
    • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

    Golf hladnjak

    Išao sam maloprije do grada i kad sam se vratio i parkirao auto vidim da se puši ispod haube,otvorim je i vidim da je sve mokro,skoro svu vodu je izbacio.Dodavajuci gas nisam baš u mraku vidio gdje baca vodu ali bih rekao da je na spoju gornje cijevi i hladnjaka.Ono sto je barem po meni bitno crijeva nisu tvrda ni kad dodajem gas pa ne mislim da je do dihtunga.e sad imam par pitanja pa molim ako neko zna da odgovori:

    1.Gdje da u nedelju kupim hladnjak makar i polovan u slučaju da je on otisao(imam osjecaj da jeste)?

    2.Da li oni novi kineski od 20€ u Gestu i sl vrijede icemu ili da ne bacam pare?

    3.Ima li negdje original nov nek je i 50,60 i vise €?

    4.Od kojeg jos modela pase u ovaj moj(golf 2,1.3),da li moze od GTI-ja posto vidim da vec postoje rupe za veci

    5.Zasto na leru u posudi za vodu je mlaz iz onog crijevceta skoro nikakav(i dok nije propisao bio je takav),tek kad dodam jaci gas malo jace potece?

    6.Auto jedva postize radnu temperaturu dok se vozi,cim stanem ona skoci na radnu(prepostavljam da je termostat i njega cu promjeniti sad kad i hladnjak ili sta vec)

    7.Grijanje je mlako cak i kad je radna temperatura a crijeva za odvod i dovod su vruca,jel tako kod svih dvojki ili da trazim dalje?
    Eto za pocetak.......
    VW 1200 1972god.
    VW Golf 1.3 1988god.
    FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.
  • zvrle
    CBC Senator XXL
    • 01.11.2005
    • 961
    • Beograd, Batajnica
    • Golf 4

    #2
    Ja ti mogu reci samo za 7.
    Vozio sam se u par dvojki i imam jednu grejanje ubija kod postigne radnu temp ja cak i ne drzim na max klizac za temperaturu vec na nekih 70%
    “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

    Comment

    • Trivo
      CBC Senator
      • 02.06.2005
      • 202
      • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

      #3
      Jutros sam skinuo hladnjak,on je propisao pri vrhu gdje ono crijevce ide u posudu na onoj plastici.I sam hladnjak se vec raspada tako da sutra kupujem novi svakako.Imam problem sa termostatom tj sa njegovim poklopcem koji ne mogu da skinem,serafi su vec malo oblajznuli a nece da mrdnu.Ima li ko ideju kako da ih odvrnem?Da li da polijem citavu racvu vrelom vodom pa da sacekam da otpusti ili nesto sl.Vec sam ga prskao WD-om ali ne pomaze.
      I jos nesto:da li bi skodilo da skinem one ventile sa cevi za grejanje i njihov bajpas i da tu samo stavim reducire tj nastavke?Imam utisak da je tu problem.
      VW 1200 1972god.
      VW Golf 1.3 1988god.
      FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

      Comment

      • mugos
        CBC Senator XXL
        • 18.09.2007
        • 555
        • BG/sada Novi Beograd

        #4
        Originally posted by Trivo
        .Imam problem sa termostatom tj sa njegovim poklopcem koji ne mogu da skinem,serafi su vec malo oblajznuli a nece da mrdnu.Ima li ko ideju kako da ih odvrnem?Da li da polijem citavu racvu vrelom vodom pa da sacekam da otpusti ili nesto sl.Vec sam ga prskao WD-om ali ne pomaze.
        Ako imaš sa čim zavari matice pa odvijaj a gora varijanta da razbušiš šrafove.
        Nepsujem, nepijem, nepušim. U p.m. pade mi pepeo u pivo.

        Comment

        • Trivo
          CBC Senator
          • 02.06.2005
          • 202
          • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

          #5
          Uh,tesko da mogu da ih zavarim,auto mi je ispred zgrade a i iscimao bi se bas.Da li bi mogao da izbusim sraf tanjom burgijom i urezem kontra navoj i onda da zavijem dr sraf i odvijem?Pokusao bi mozda tako a i imam dobru aku busilicu.
          Inace sutra kupujem hladnjak,Valeo je proizvodjac,da li je neko imao iskustva sa njim?Cijena je 3300 din,opet mi je bolji taj nego kineski,valjda
          Uzecu i termostat(ako odvijem stari ),nova crijeva,selne i tako.
          Jel ima neka pasta da se namaze na crijeva da bolje dihtuje ili je dobro i bez toga?Promjenio bi ja i cijelu racvu na glavi zbog termostata ali i na njoj je oblajznuo sraf i to imbus,jbg
          VW 1200 1972god.
          VW Golf 1.3 1988god.
          FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

          Comment

          • Vlada_nbgd
            CBC Senator XXL
            • 11.09.2005
            • 1066
            • Novi Beograd/Topcider
            • ford focus sport pack

            #6
            Valeo je na dosta automobila prva ugradnja,tako da msilim da je sasvim ok.
            FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

            Comment

            • dandy
              CBC Senator XXL
              • 09.12.2005
              • 513
              • Bijeljina-Beograd Medakovic

              #7
              Ne znam jesi li rijesio problem, ali hajde da odgovorim
              sto se tice termostata, jako cesto se desava da oblajznu srafovi, sve sto treba je samo uzeti duze i uvrnuti, ali nikako buvljacke srafove jer pri provom sledecem odvrtanju ce da se raspadnu vec duze ali sa nekog auta i sl.
              ukoliko bas ne moze da se zavrne moze da se rijesi sa maticam aodozgo, ali onda se mora skinuti vodena pumpa,,,ima zezanja....

              sto se tice termostata u crijevima za kabinu, mnogu da prave problem, i slobodno ih izbusi srafcigerom.

              hladnjaci svi pasuju na sve, ono najkrace je za 1,3 i 1,6 benz, ono srednje za dizele i gt i najduze za gtd i gti, ali kod benzinaca ima odstupanja i nije pravilo dok je kod dizela uvijek tako.
              ako jos sta treba tu sam...

              Comment

              Working...
              X