vectra 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djolexl
    CBC Član
    • 04.12.2007
    • 32
    • serbia

    vectra 1.6 16v

    Opel vectra 1.6 16v ima ugradjen TNG (uvezena iz Italije sa seqventom ali se on pokvario i zbog cene popravke zamenjen sa klasicnim vakumskim sistemom BRC koji ide za taj motor u Cacku kod Kaludjera). Upali normalno,poradi,smanji gas na oko 900 obrtaja i onda pocne da radi kao slogiran pogotovu kad je hladno napolju i curi neki toliko ljut dim da nemoze da se stoji uz auto. Kad mu naglo dajes gas on kao zatrokira dok ne prebaci 2500 obrtaja i onda preko toga prima normalno. Prilikom davanja tog gasa kad pustim papucu gasa na oko 3000 on kao da nesto pukne i vrati opet tu negde na 900. Inace dok mu dajem gas u mestu u snegu ostavlja crnu fleku ko da trosi dizel. Kada postigne radnu temperaturu radi koliko toliko bolje,nema da trokira ali crna fleka u snegu ostaje. Kad se ugreje prebacim na plin neradi lose,ja ga provozam malo "naravno pod vecom turazom" i on izbaci onaj garez iz auspuha i radi ok.
    Sve to traje dok opet ne upalim ujutru,opet crni dim itd,itd. Motor je dobar,ulje trosi mozda pola litra na 5000,svecice sam pre mozda 500km stavio nove,majstor kaze da su kablovi "OK"mada kad mi je pre zamene svecica pre 500km poceo da cima i dok se vozi na plin svecice su mi bile ovakve

    Sta je najcesci uzrok da svecice budu ovako garave?
  • Syncmaster
    CBC Veteran
    • 02.02.2006
    • 153
    • Zrenjanin

    #2
    Možda si trebao voziti na benzin, jer ako nemaš para sašekaj, skupi pa popravi sekvent.

    U svakom slučaju, budženje plinskog sistema može skupo da te košta.

    Ako dođe do detonacije u usisnoj grani, eto tebi pesme, da pevaš od muke.
    I zamisli koliko će onda para trebati da se popravi auto. Na kraju ćeš reći da je jeftinije bilo da si vozio na benzin,umesto na takav plin.

    Uglavnom je auto osetljiviji na plinu nego na benzinu, te taj crni dim očito nešto govori, prvo bih poćeo od toga kako se ponaša kad je hladan,paljenje na benzinu kako radi kad se upali. Ako trokira kad je hladan i kad se upali onda su brizgaljke. Meni se sve čini da jeste zato što kada su hladne onda benzin ne može lepo da se rasprši u motoru jer je mrezica na kraju brizgaljke em prljava em se od hladnoće skupila, a vremenom se brizgaljke ugreju i ta mrežica raširi od temp te tada benzin može normalnije da ulazi u motor i normalno da radi.
    Ako još kažeš normalno prima gas na višim obrtajima a na nižim se guši i još pretežno vozis na plin, brizgaljke su se skoro sigurno začepile.

    Pre nego što uradiš to, zameni filter goriva, vazduha, svećice..
    Crne svećice ukazuju na lošu smešu, može takođe biti od prljavih brizgaljki.

    Comment

    Working...
    X