OPEL OMEGA 99 2.0DTH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pekito
    CBC Početnik
    • 05.01.2008
    • 2
    • Beograd

    OPEL OMEGA 99 2.0DTH

    Veliki pozdrav svim posetiocima foruma

    Vlasnik sam automobila Opel Omega X 2.0 DTH JUN 1999.Imam problema sa jutarnjim paljenjem auta koji je prešao 220.000km,naime ako auto prenoći tako da je prednji kraj viši od zadnjeg navuče falš vazduh i mogu ga upaliti samo ako me neko šlepa tj.povuče.Ako auto ostavim na nizbrdici pali bez problema.Obišao sam mnoge majstore i servise,prekontrolisali dizne,teflone,kažu da drži vakum,stavili dva nepovratna ventili između boš pumpe i kućišta filtera za naftu,stavili novo kućište za naftu,odlazio kod bošiste koji kaže da je pumpa u redu,jer auto posle tog paljenja ujutru pali bez problema,spremao se da idem u servis da skidam i repariram boš pumpu iako auto normalno ide,ali su rekli da mogu da urade servis ali ne garantuju da će rešiti problem.Ta agonija traje već treći mesec,te vas molim ako znate rešenje ili nekog ko je imao sličan problem da mi pošaljete savet na mail pegulamali@yahoo.com.

    Unapred zahvalan,Predrag Jovanović,Beograd,Srbija
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #2
    ..postoji na to motoru jos nesto osim bos pumpe ...ako ne vuce fals vazduh na prelivu ili na semerinzima dizni ne bi bilo lose proveriti i kompresiju....

    Comment

    • nagata
      CBC Član
      • 26.12.2004
      • 74
      • Brace Jerkovic,Beograd

      #3
      Ja sam imao slican problem sa jednom omegom 2.2DTR. Imala je problem u rezervoaru. Dovodno crevo u rezervoaru je imalo pukotinu negde na pola i kada kolicina padne ispod pola ili kada je auto parkiran na vecoj uzbrdici nije mogla da pali. Ne kosta te nista da proveris, nije neka nauka, digni tepih u gepeku i videces poklopac servisnog otvora za prilaz rezervoaru.

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #4
        Na povratno crevo,ka rezervoaru,ugradi elektromagnetni ventil(onaj sto se koristi kod ugradnje auto-gasa za prekid dovoda benzina) i povezi ga sa kontakt strujom.Ostavi nepovratni ventil ispred filtera,a onaj izmedju skini i ostavi za rezervu jer se cesto kvari pa zacepi.Kontakt struju imas na nekom od releja u kutiji kod levog amortizera.
        Ugradjeno na dve vektre sa istim problemima i radi bez problema!

        Comment

        Working...
        X