Opel Astra 1.6 8v problem sa strujom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vzonjic
    CBC Član
    • 29.01.2008
    • 17
    • Beograd

    #31
    To sam licno video na uredjaju za OPEL dijagnostiku. Sedeo sam pored tog coveka sto je radio. Kad pocne da okrece volan, amperaza ode do tih vrednosti. Cim prestane, vrati se na normalu.

    Comment

    • vzonjic
      CBC Član
      • 29.01.2008
      • 17
      • Beograd

      #32
      Malo sam gledao po net-u i nasao sam sledece:

      Na ASTRI kao sto je moja koju sam gledao, servo uredjaj je ovakav:

      Your Trusted Partner in Automotive Electronics Repairs Important Notice: Changes in Service Provider Dear Valued Customer, We understand that you may have been redirected here from BBA-Reman, and we'd like to take this opportunity to inform you about the exciting changes happening. we are committed to elevating your ex



      Na mojoj ASTRI je servo ovakav:

      Your Trusted Partner in Automotive Electronics Repairs Important Notice: Changes in Service Provider Dear Valued Customer, We understand that you may have been redirected here from BBA-Reman, and we'd like to take this opportunity to inform you about the exciting changes happening. we are committed to elevating your ex


      Ako dobro procitate videcete da se ovaj servo na mojoj ASTRI prodaje kao deo za VECTRU!!!!!

      Da li je moguce da je servo bio crkao pa je zamenjen ovim iz VECTRE?

      Da li je moguce to nabudziti, i ako jeste da li zaista taj servo trosi toliko vise struje da pravi pomenuti problem?

      Da li neko zna kako izgleda servo na VECTRI da bi mogao da ga vizuelno uporedi?

      Comment


      • #33
        E onda ona moja slika ne odgovara jer ovde je u pitanju hibridni elektro-hidraulicni sistem.Ali s obzirom da je u pitanju pumpa koja se pokrece elektro motorom umesto remenom cela prica koju sam spremio u medjuvremenu vazi:
        26~28A na leru nije problem,alternator se projektuje da isporuci skoro dva puta toliku jacinu struje.U pitanju je projektovanje energetskog balansa sistema tako da alternator moze da izadje na kraj sa zahtevom od 44-47A kada je motor na leru i pored toga jos da puni bateruju.Kada se testira sistem baterija treba da je 70% napunjena sto odgovara naponu od 12.5V (sto se meri naravno kada je motor iskljucen).Napon punjenja baterije sa usvojenom tehnikom konstantnog napona punjenja je 14.2V +/- 0.2V regulisano regulatorom napona na alternatoru.Regulator napona funkcionise tako sto ukljucuje i iskljucuje struju u namotaju rotora.
        U ovom slucaju naponi su potpuno van tolerancije i sistem je neispravan.Ja bih se slozio se misljenjem majstora u opel servisu koji je dao dijagnozu da je alternator neispravan.Nije mi jasno na koji nacin su majstori u onom drugom servisu dosli do zakljucka da je alternator "super".Treba proveriti stanje namotaja rotora (i statora) detaljno sa merenjem pojedinacnih komponenti,a ne odokativno i treba zameniti regulator napona.Sad je moguce da je i baterija iscrpljena pa i nju treba posebno ispitati i napuniti.Remen alternatora (vec pomenuto na pocetku) nije skup deo,pitanje je da li je menjan uopste do sada,a on prenosi svu snagu i obrtni moment sa motora za pokretanje alternatora(efikasnost alternatora je samo oko 20 do 30%!)

        Comment

        • vzonjic
          CBC Član
          • 29.01.2008
          • 17
          • Beograd

          #34
          Originally posted by Elwood
          E onda ona moja slika ne odgovara jer ovde je u pitanju hibridni elektro-hidraulicni sistem.Ali s obzirom da je u pitanju pumpa koja se pokrece elektro motorom umesto remenom cela prica koju sam spremio u medjuvremenu vazi:
          26~28A na leru nije problem,alternator se projektuje da isporuci skoro dva puta toliku jacinu struje.U pitanju je projektovanje energetskog balansa sistema tako da alternator moze da izadje na kraj sa zahtevom od 44-47A kada je motor na leru i pored toga jos da puni bateruju.Kada se testira sistem baterija treba da je 70% napunjena sto odgovara naponu od 12.5V (sto se meri naravno kada je motor iskljucen).Napon punjenja baterije sa usvojenom tehnikom konstantnog napona punjenja je 14.2V +/- 0.2V regulisano regulatorom napona na alternatoru.Regulator napona funkcionise tako sto ukljucuje i iskljucuje struju u namotaju rotora.
          U ovom slucaju naponi su potpuno van tolerancije i sistem je neispravan.Ja bih se slozio se misljenjem majstora u opel servisu koji je dao dijagnozu da je alternator neispravan.Nije mi jasno na koji nacin su majstori u onom drugom servisu dosli do zakljucka da je alternator "super".Treba proveriti stanje namotaja rotora (i statora) detaljno sa merenjem pojedinacnih komponenti,a ne odokativno i treba zameniti regulator napona.Sad je moguce da je i baterija iscrpljena pa i nju treba posebno ispitati i napuniti.Remen alternatora (vec pomenuto na pocetku) nije skup deo,pitanje je da li je menjan uopste do sada,a on prenosi svu snagu i obrtni moment sa motora za pokretanje alternatora(efikasnost alternatora je samo oko 20 do 30%!)
          Da li neko moze da mi preporuci pouzdanog elektricara u BG koje sve ovo moze da mi proveri i odradi? Sad sam totalno zbunjen i iskreno vas molim za pomoc, prijatelji. Samo me setaju levo desno i udaram glavom u zid. Molim vas POMOZITE.

          P.S. remeni kais koji povezuje alternator sa motorom sam prekjuce zamenio u servisu i desava se ista prica

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            #35
            AUTOELEKTRIČAR RAŠA
            Adresa: Novogradska 60, Zemun
            Telefon: 011/2100-536, 063/226-636

            Zovi i pitaj...
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            Working...
            X