BMW E34 M50 povecanje nivoa ulja u karteru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lnicks
    CBC Član
    • 14.05.2006
    • 38
    • Zrenjanin

    BMW E34 M50 povecanje nivoa ulja u karteru

    Od skora imam problem sa povecanjem ulja u karteru,Za 2000 km od zamene,povecao se nivo za otp.7mm na meracu.
    ispustio sam ulje i dolio novo,zamenio uljni fiter.
    Dijagnostika nije prijavila nikakvu gresku,zamenio sam svecice,izmerio pritisak goriva u RAIL-u 2.5bara(nije li to malo?)Zamenio filtere,vazduh,gorivo
    Izmerio kompresiju,10,5-11,2 male varijacije.
    Rasklopio-pregledao kompletan usis-vakum creva,ispitao onaj elektromagnet za recirkulaciju,premerio TPS senzor...sve je ok
    Nisam vise pametan....
    Neki savet,sugestija....jedino su mi dizne ostale...mada mi ne lice da su lose,ler je miran,pocetni gas tesko prima ima "knedlu",a posle ide sasvim solidno...

    help please

    pozdrav
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    To je bas preveliko povecanje nivoa. Pregledavao si neke stvari koje generalno nemaju veze sa tim.

    Da li gubis tecnost u sistemu za hladjenje?
    Da li se stvara bela skrama na cepu od ulja ili na meracu kada izvadis?
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • lnicks
      CBC Član
      • 14.05.2006
      • 38
      • Zrenjanin

      #3
      To sam zaboravio,nema skrame,niti gubim tecnost za hladjenje,niti mogu da osetim miris benzina u ulju.
      cinjenica je da ga ima vise nego kada sam da sipao.

      pozdrav

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Neki zaeb je tu pao....mora da je cale dolio ulje a da nisi ni znao
        Nema razloga...nesto nije dobro mereno...nisu bili isti uslovi merenja.
        Prati sada pa javi.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Type_R
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2007
          • 900
          • Valjevo

          #5
          Sta koristis kao gorivo??
          Da li uvek sipas na sitoj pumpi ili menjas???


          jedino su mi dizne ostale...mada mi ne lice da su lose,ler je miran,pocetni gas tesko prima ima "knedlu",a posle ide sasvim solidno...
          vreme je da ocistis dizne
          3SG(T)E EXPERT

          MAN service

          Comment

          • lnicks
            CBC Član
            • 14.05.2006
            • 38
            • Zrenjanin

            #6
            @m-power
            hehehe,niko ne cacka oko kola osim mene....

            @Type_R
            Uvek na istoj pumpi,bezolovni,potrosnja je oko 11l/100km vecinske vangradske voznje.
            Kako da ocistim dizne?da skidam i da nosim na ultrazvuk?ili onaj Wins????


            poz.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Da skidas...ali polako auto ti normalno trosi, normalno radi, normalno ide.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment


              • #8
                Povećanje nivoa ulja u karteru može biti samo od drugih tečnosti vode ili benzina. Da se hvata bela slinava skrama na uljnu šipku nebi bilo dileme (voda), ali pošto ti kažeš da nema gubitka rashladne tečnosti onda je benzin. Drugim rečima, možda ti neki cilindar ne radi. To se lako proveri na bloku motora. Ako je neki vlažan to je to. Pozdrav!

                Comment

                • SAAB PoWeR
                  CBC Senator XXL
                  • 26.04.2005
                  • 1394
                  • tu iza coska(Milwaukee USA)

                  #9
                  ako se ulje mesa sa antifrizom , ulje bi se vremenom pretvorilo u eurokrem i jako je lako videti ...

                  i sledeci uzrok je ,mesanje ulja i goriva , stavis malo ulja na prst i protrljas ga kroz prste , ako je hrapavo ima goriva u njemu a mozes i pomirisati ,oseti se miris goriva


                  sada , kako ti auto pali psle duzeg stajanja ??

                  regulator za pritisak goriva zna da procuri , dok auto miruje , gorivo kroz vakum crevo udje u usisni menifold pa pored otvorenih ventila u cilindar i tako se salije u karter ...
                  ili ti neki od injectora pusta , sto je redak slucaj ...

                  ja bi se koncentrisao na regulator , posle stajanja vozila , raskopcaj vakum crevo i vidi sta se desava u njemu ...
                  _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                  Comment

                  • lnicks
                    CBC Član
                    • 14.05.2006
                    • 38
                    • Zrenjanin

                    #10
                    @SAAB PoWeR
                    auto lepo pali,znaci nema praznjenja rail-a,proverio sam i vakum crevo za regulator pritiska-nema znaka od goriva.
                    ostale mi dizne...sutra ih skidam i nosim na test i ciscenje...pa cemo videti
                    inace sto se tice ulja ne mogu reci da osetim benzin u njemu....
                    polako gubim zivce...

                    poz.

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Sto gubis zivce? Pa ti si srecan covek st bi dali ljudi da voze auto a da im nivo ulja raste
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • lnicks
                        CBC Član
                        • 14.05.2006
                        • 38
                        • Zrenjanin

                        #12
                        ne bi se ja bunio,da mi se povecanjem nivoa ulja ne povecava buka u motoru...klepecu ventili...itd...

                        Comment

                        • Type_R
                          CBC Senator XXL
                          • 26.05.2007
                          • 900
                          • Valjevo

                          #13
                          Originally posted by lnicks
                          @m-power
                          hehehe,niko ne cacka oko kola osim mene....

                          @Type_R
                          Uvek na istoj pumpi,bezolovni,potrosnja je oko 11l/100km vecinske vangradske voznje.
                          Kako da ocistim dizne?da skidam i da nosim na ultrazvuk?ili onaj Wins????


                          poz.
                          Recimo da promenis pumpu na kojoj sipas, mislim da sam vec pisao na forumu sta se desilo "davnih" devedesetih na jednoj privatnoj pumpi u Va......

                          Druga stvar, dizne ocisti obavezno na winns aparaturi bez skidanja jer je mnogo bolji proces od skidanja, cisti i magistralu, i stablo ventila, celo klipa, ma sve sa cim dolazi u kontakt.

                          moguce je da dizne pustaju benzin preko noci, pa se tako nadje u karteru
                          3SG(T)E EXPERT

                          MAN service

                          Comment

                          • SAAB PoWeR
                            CBC Senator XXL
                            • 26.04.2005
                            • 1394
                            • tu iza coska(Milwaukee USA)

                            #14
                            koje veze sada ima gde sipa gorivo sa curenjem u cilindar?
                            _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                            Comment

                            • Type_R
                              CBC Senator XXL
                              • 26.05.2007
                              • 900
                              • Valjevo

                              #15
                              Ima, mislim da sam vec pisao o tome ali....

                              sredinom devedesetih na jednoj privatnoj pumpi u Va je tocen ekstremno los benzin, tacan sastav benzina ne znam ali u to vreme je dosta novih octavia i fabia zavrsilo sa generalnom jer su bili u vlasnistvu firmi i sipali su benzin na toj pumpi preko racuna (vreme nestasice) takodje sam u firmin auto sipao benzin na istoj pumpi.
                              Mene je spaslo sto sam redovno kontrolisao sve tecnosti u autu i primetio da se nivo ulja povecava, ocistio sam dizne na winns masini, isprao motor i sipao novo ulje, i naravno promenio pumpu na kojoj tocim i problem je nestao.

                              mogucnost da benzin ili neki njegov "sastojak" dospe u karter je da
                              dizne preko noci i prilikom stajanja auta puste pritisak, iscuri u usisnu, pa kroz ventile, pa tako dalje

                              druga mogucnost mi ne pada na pamet,

                              kao sto sam rekao zajednicko je da su svi "osteceni" automobili sipali na istoj pumpi

                              kasnije mi je vlasnik te pumpe nudio garanciju, samo da ponovo sipam kod njega......
                              3SG(T)E EXPERT

                              MAN service

                              Comment

                              Working...
                              X