Passat 1997 AFN greška 0575

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #46
    ajde ne davi vise ko zmija zabu )

    nestrpljiv sam, ali ajde pucanj u prazno- da nisu slucjano zamenjena creva odnosno naopako spojena greskom, sudeci po kodnoj greski to je sugestija koja je predlozena. ?
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #47
      Re: 0575

      Originally posted by Dr Boca
      Potpuno ispravna,sva komplet...

      Receno je da su ispravna sto nemora znaciti da nisu zamjenjena. Zamjena crijeva na N57 bi lako prouzrocila 0575. Nisu li ta crijeva oznacena bojom?

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #48
        Ovim je receno sve :

        00575 INTAKE MANIFOLD PRESSURE-CONTROL DIFFERENCE

        Possible causes of fault: 1.Solenoid valve for charge pressure (N75) defect
        2. Hose connections interchanged,not connected

        Possible effects: reduced output

        ===========================================

        PRESSURE-CONTROL DIFFERENCE pored pomenuta 2 moguca problema koji mogu izazvati 00575 gde se pominie sam magnetni ventil koji upravlja WG-om postoji jos jedan koji nije pomenut.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #49
          Originally posted by BOOST
          Ovim je receno sve :

          00575 INTAKE MANIFOLD PRESSURE-CONTROL DIFFERENCE

          Possible causes of fault: 1.Solenoid valve for charge pressure (N75) defect
          2. Hose connections interchanged,not connected

          Possible effects: reduced output

          ===========================================

          PRESSURE-CONTROL DIFFERENCE pored pomenuta 2 moguca problema koji mogu izazvati 00575 gde se pominie sam magnetni ventil koji upravlja WG-om postoji jos jedan koji nije pomenut.

          Wastegate bypass regulator ???

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #50
            Originally posted by Valent Vudriga
            Originally posted by BOOST
            Ovim je receno sve :

            00575 INTAKE MANIFOLD PRESSURE-CONTROL DIFFERENCE

            Possible causes of fault: 1.Solenoid valve for charge pressure (N75) defect
            2. Hose connections interchanged,not connected

            Possible effects: reduced output

            ===========================================

            PRESSURE-CONTROL DIFFERENCE pored pomenuta 2 moguca problema koji mogu izazvati 00575 gde se pominie sam magnetni ventil koji upravlja WG-om postoji jos jedan koji nije pomenut.

            Wastegate bypass regulator ???
            Ne, to je N75. Dali je taj drugi magnetni ventil vezan za kontrolu turba ili nesto drugo, poput goriva. Moji podaci su mrsavi.

            Comment

            • Boki Ar
              CBC Senator XXL
              • 11.11.2004
              • 2827
              • Aranđelovac
              • Vektra

              #51
              Passat 1997 AFN greška 0575

              I mene je to navodilo da je to u pitanju-zamenjena creva,medjutim posle provere ispostavilo se da je sve u redu sa njima.Da vam olakšam , onda sam počeo da skidam turbo,misleći da su lopatice od čadji blokirale i tad mi je palo na pamet da probam nešto.Kad sam se uverio da radi - onda je bilo lako.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #52
                znaci barem idem tvojim (logickim) stopama.
                nista, ajde da prespava mozda se javi resenje.

                a upravljanje nagibom lopatica turbine, radi li to ?
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Boki Ar
                  CBC Senator XXL
                  • 11.11.2004
                  • 2827
                  • Aranđelovac
                  • Vektra

                  #53
                  Passat 1997 AFN greška 0575

                  Mislio sam da ne rade,a onda sam video da su ok ,e tada mi je TO palo na pamet i ja probam i vidim ponistim grešku,koja je bivala sve učestalija,provozam,ide odlično,nema više greške.
                  Kad mi je sledeći došao sa takvom greškom,samo sam letimično pogledao creva i odmah krenuo direktno na kvar....
                  E,sa Omegom je bilo jioš lakše,ona se gasila i u garaži kad dodaš malo preko 3k rpm.Ja onda odvijem...,a - ha tu si,velim

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #54
                    Passat 1997 AFN greška 0575

                    Posto problemi s pozitivnim i negativnim pritiskom mogu imati veze s volumetrickom efikasnoscu motora, disanjem i ispuhom, mozda je uputno pogledati i u tom smjeru. Zakoksan motor, stanje katalizatora, zubcasti remen.

                    Na kraju, i benzinac se moze ponasati na isti nacin. Ja sam mislio da je stvar vezana iskljucivo za dizele.
                    Dali se na 3K motor pocne gusiti i prestane raditi nakon izvjesnog vremena ili jednostavno crkne kao da je iskljucen kontakt, bez najave problema?
                    Vali,ovo je ok,VRLO BLIZU ali imam dojam da ne čitaš moje odgovore dovoljno pažljivo,malo iznad,postoji moja poruka ,gde kaže
                    ps.dodaću da sam ovaj problem sreo više puta,a na jdnom benzincu (Omega 2,0 1990 god) je čak uzrokovalo gašenje motora na 3K rpm i to kao da skineš kontakt,samo "uuummmmm" i kraj.Upališ ponovo , na leru prede kao mače,dobro prima do 3000rpm i onda umre Tuzan....
                    Na ovim kolima postoji MAF ,ne MAP no već sam rekao -nije to u pitanju.
                    Nemojte da vas Boostovo zapažanje zbuni,hteo je da kaže da servisno uputstvo NE POZNAJE ovaj kvar i nema ga kao mogućeg uzroka ove greške,to sam ja saznao ,sa razočaranjem i mislio da se to dogadja samo kod nas zbog loših goriva.
                    Medjutim videli ste da nije samo kod nas i ljude upravo muči to što toga nema u servisnom uputstvu.EVo,još malo,kad se čovek javio posle 17 dana,valjda nije verovao da je to moguće:The final outcome....

                    Fault caused by ...................... Insides had collapsed causing
                    an .....................

                    Thanks everyone for your input,

                    Robin
                    Posle ovog posta,značajno mi je porastao rejting na VAG-COM forumu...

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #55
                      Re: Passat 1997 AFN greška 0575

                      Vali,ovo je ok,VRLO BLIZU ali imam dojam da ne čitaš moje odgovore dovoljno pažljivo,malo iznad,postoji moja poruka
                      Ma procitao sam ja taj dio. Na koncu mog pitanja sjetio sam se da si to vec rekao; valjda sam bio lijen izbrisati taj dio.

                      Na ovim kolima postoji MAF ,ne MAP no već sam rekao -nije to u pitanju.
                      Ja sam u zadnjih dvadeset godina radio na dva dizela, Golfa iz 81. i Benza 240 iz 79. god. Konfiguraciju modernog dizela nisam nikad ni vidio, a kamo li radio. Ipak, s obzirom na postavke iz ovog posta i malo poznavanje radnih principa, ja bih rekao da taj sistem mora imati MAP sensor. Sistem nemoze mjeriti pritisak u usisnoj grani iskljucivo pomocu MAF-a i ostalih parametara, pogotovo u kombinaciji s turbom i varijabilom izazvanom operacijom WG-a. Ta velicina mora biti mjerena. Ako nije tocno, spreman sam na obrazovanje.
                      Nemojte da vas Boostovo zapažanje zbuni,hteo je da kaže da servisno uputstvo NE POZNAJE ovaj kvar i nema ga kao mogućeg uzroka ove greške
                      Moja poanta izlazi na povrsinu drugi put, postoji toliko situacija koje su izvan domasaja prosjecnih mehanicara, a kamo li amatera. Nema ti pomoci od interneta, ili od tvornickih uputstava. Poznavanje radnih principa, efikasna upotreba alata koje imas, dosta upornosti "and little help from your friend" su ti jedina sansa.

                      Fault caused by ...................... Insides had collapsed causing
                      an .....................
                      Ne znam dali mogu direktno odgovoriti s obzirom na nepoznavanje fizicke konfiguracije. Ispusni sistem moze kolabirati na nacin kojim ce uzrociti tako nesto. Komad lonca se moze odvaliti i zacepiti ispuh pod vecim pritiskom te se vratiti na svoje mjesto pri malom protoku plinova. Dali si na to natrcao za vrijeme fizicke provjere turba. Prepreka moze biti negdje drugdje, u blizini turba. Nagadjam!
                      Kolabiranjem usisnog sistema dobit cemo isti problem. Opet, gdje, ne znam. Mozda negdje u kutiji filtera? Sto imamo u tom podrucju? Leptir za topli zrak pri hladnom palenju, isti koji je unistavao MAF sensore na Volvu. Vecina cijevi ce biti ili od tvrde plastike ili metala. Zatim dodje punjac te hladnjak. Taj dio ce bolje pogoditi netko tko poznaje doticno model.
                      Moj dijagnosticki pravac, ako bih imao dostup parametrima, bi bio pogledati parametar pritiska da se ustanovi dali je izvan specifikacije na gornjoj strani nedozvoljenog raspona, ili donjoj. Formulacija radnog pristupa sljedila bi shodno.
                      Posle ovog posta,značajno mi je porastao rejting na VAG-COM forumu...
                      Nismo mi tako daleko iza bijelog svijeta, a pogotovo s obzirom na uvjete.

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #56
                        Jos uvijek ne znam sto je tocno uzrok. Radoznao sam u vezi tog Opela benzinca. Dali je to bio turbo motor i s kakvim sistemom za gorivo?

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #57
                          Hehe.. dao si odgovor ali si ga sakrio medju redovima

                          Imam jednog SAABa 9000 88 god. sa B202 motorom sa indenticnim problemom samo nemam vremena za njega
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            #58
                            Originally posted by Boost
                            Hehe.. dao si odgovor ali si ga sakrio medju redovima
                            Gdje su ostali dizelasi?

                            [quote:3gui1eji]Imam jednog SAABa 9000 88 god. sa B202 motorom sa indenticnim problemom samo nemam vremena za njega
                            [/quote:3gui1eji]

                            Ja sam bio poprilicno zadovoljan s konfiguracijom ispod haube na modelu o kojem smo komunicirali. Ne samo da je dostupnost povoljna, nego mi se svidja i jednostavnost povezana s efikasnoscu. O Trionicu da se ne govori.

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #59
                              Originally posted by Boost
                              Hehe.. dao si odgovor ali si ga sakrio medju redovima
                              Gdje su ostali dizelasi?

                              Comment

                              • Boki Ar
                                CBC Senator XXL
                                • 11.11.2004
                                • 2827
                                • Aranđelovac
                                • Vektra

                                #60
                                Passat 1997 AFN greška 0575

                                Izvini Vali,ima MAP naravno,mada ,ponavljam ,nije on razlog u ovom slučaju..a Opel je benzinac ,nema Turbo...rekao sam Omega 2.0 ,takav NIKADA nije imao turbo. Ajde odluči(te) se Usis ili Izduv ?
                                Pozdrav!
                                Boki
                                ********

                                Comment

                                Working...
                                X