Pitanje za M-Powera - BMW M3 prolupo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Pitanje za M-Powera - BMW M3 prolupo?

    Cao !

    Imam ovde jedan M3 1999 godiste i ima simptome leteceg lezaja koji je riknuo?

    Pazi , kad se motor digne na oko 3000 rpm i zadrzi konstantno na tim obrtajima pocinje da "chekica" .
    Ali ne pre tih obrtaja i sto je motor/ulje toplije jace se cuje.

    Za mene je simptom u znaku jednakosti sa letecim lezajem, ali posto je Vanos na njemu neznam da li moze sam Vanos iz nekog razloga da zvuci obako???

    Koliko shvatam da nepostoje lezajei u pod-dimenziji za ovaj motor te ako je lezaj nadam se da nije kasno i da nema znacajnih ostecenja na kolenastom vratilu.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Nazalost, izgleda da ima isti problem kao i ja na mom M-u, E36 3.2 326KS, 1997 godiste...

    Pre par meseci imao sam problem sa VANOS-om koji je odluzio da crkne i ispusti ulje iz motora. Vanos je zamenjen ali pametni mehanicar nije pogledao da li su lezajevi radilice mozda osteceni, i predao mi auto kao popravljen...

    Otisao sam na prvu voznju, i nisam nesto ni preterano gazio auto, ali posle 100-ak km cuo sam malo cudan zvuk koji je zvucao otprilike kao kliktanje ventila i to UPRAVO na obrtajima koje spominjes...Zvuk je postajao sve jaci i posle dodatnih 100-150 km bilo je ocigledno da nesto debelo ne valja. Elem, dijagnoza je bila da su lezajevi povukli jos kad je Vanos crkao, i kao posledica toga radilica je otisla van mere a usled vibracija koje su se javile kao posledica loseg lezaja (???) dve klipnjace su se savile, neprimetno okom doduse ali su otisle van mere...Poddimenzija lezajeva NE postoji, i ceo kvar je dobio drasticne dimenzije, odnosno radilica crkla posle 200km...

    Epilog: zamena RADILICE (oko 1.000 EUR), dve klipnjace, lezajevi, mislim da je isla i uljna pumpa i jos par sitnica...

    Daj boze da nisam u pravu, ali kvar mi zvuci apsolutno identicno.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      OK.. 206 10x

      Koji je Vanos kod tebe RR ili Sasch ?

      Ovi RR su poznati da chine kao sto si naveo

      Sa Sasch nema problema
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Pa izgleda da ipak ima, posto je moj Sach...Mada takodje je moguce da je umesto RR stavljen Sach kada je menjan. Ovaj stari je na sred autoputa iz cista mira odlucio da razvali sopstveno deklo

        Najgore od svega je sto je postojao recall za ovaj model VANOS-a ali moj drndavi diler nije smatrao za potrebno da mi to i kaze, valjda je cekao da ga pitam, sta li?
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Ovako nemam vremena da citam sta je sve pidsano mozda je i dat odgovor citacu kasnije al prva i verovatna pretpostavka da je otisao lezaj, a kliktanje se cuje vise na zagrejan motor zbog sirenja delova i preko 3000o min jer tada je vece istezanje pa tada tuce u glavu. Kasnije cu opsirnije posto nisam kod kuce
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            Working...
            X