Pomoc!!! oko DAEWOO LANOS-a 1.4SE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FF III
    CBC Član
    • 19.04.2008
    • 25
    • bgd

    Pomoc!!! oko DAEWOO LANOS-a 1.4SE

    Odakle da pocnem...

    Kupljen pre 3 meseca, presao oko 2500km od tad. Ali...
    I pored odradjenog nakon kupovine:
    zamena svecica, kablova za svecice, svih filtera (ukljucujuci i onaj za plin), svih kaiseva + spanera, zamena dihtunga usisne i izduvne grane, lezaja zadnjeg tocka, dihtunga poklopca motora, 4 nove gume i novog zadnjeg lonca auspuha (to i nije bitno )... Auto ne ide kako treba.
    Benzin: Prima gas jako lose, pri niskom broju obrtaja secka i stuca sve do 1500 obrtaja kada sve postaje relativno OK. Ipak, sve vreme primanje gasa je jako sporo i povrh svega - bucno. Druga i treca brzina do nekih 60km/h iritirajuce bucno (i moj drug se iznenadio koliko brnci). Zvuk dolazi iz prednjeg dela a izduvna grana je pregledana kao dobra.
    Plin (Lovato): Bio je ugradjen kad je kupljen. Na njemu ide bolje ali podjednako bucno. Nema seckanja kao kod benzina, ali podjednako tromo ubrzava. Kad predje 60 km/h, dobija "snagu" ali ipak stiskanjem pedale do kraja ne dobija se nista sem laganog ubrzavanja i dosta buke. Vozio sam ga na autoputu i do 160km/h i tada se problemi ne primecuju.

    Sumiram: najveci problem - brzine u gradskoj voznji (zasta je i kupljen uglavnom) i konstantni osecaj kao da vozim Yugo sa 45 konja. Auto ima 1349cc i 75ks. Povrh svega, auto trosi 14l plina u gradskoj voznji i posle svih servisa. Plinski uredjaj kontrolisan kod ovlascenog servisa za Lovato uredjaje. Sve po njima OK.

    Ako neko ima resenje, savet, predlog (a da nije - prodaj auto neka se javi, znacilo bi mi... U servis do sad ulozeno gotovo 400e, ali ne u ovlascenim servisima, vec kod majstora tipa "majstor Zivota", sa "iskustvom". Hvala unapred i izvinite zbog predugog posta.
  • vujke
    Admin
    • 29.09.2004
    • 1673
    • Mladenovac
    • Daewoo Lanos 1.5SX

    #2
    Sto se buke tice pregledaj pletenice ispod motora gde se lomi auspuh, desava se da produvaju pa onda buka. Uzgred to produvavanje ako nije od starosti moze da bude i od zapusenog katalizatora a to bi objasnilio i tromost motora.
    while(!asleep()) {sheep++;}

    Comment

    • stefanves
      CBC Senator XXL
      • 10.12.2006
      • 1351
      • BG

      #3
      Pitas sta moze da bude, pa pitanje je sta ne moze da bude. Pogeldaj dizne(generalno sistem za dotok goriva), sto rece Vujke izduv...Sto se tice buke, opisi malo, da nije neki nosac motora tada vibriba(A rezonancija na 60km/h).
      Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
      Konacno i ja imam auto :-)

      Comment

      • FF III
        CBC Član
        • 19.04.2008
        • 25
        • bgd

        #4
        @vujke: Pletenice su (valjda) pregledane sa izduvnom granom (nisam 100% siguran). Menjao sam i srednji lonac a katalizatora nema... Tesko da je to, a bio bih srecan da je tako nesto :-)

        @stefanves: Sto se tice dizni, nisam siguran da one imaju veze sa plinom, jer tu mi je primarni problem (na benzin samo retko vozim), mada nije nemoguce da lose radi pod benzinom upravo zbog toga.

        Buka - kad krecem cuje se neko brujanje dok sam na pola kvacila. Zvuk se cuje napred. Lici na auspuh a nije jer spolja tog zvuka nema. Dalje, druga vrsta buke je kad "nategnem" gas do daske da ubrzam, cuje se brujanje koje je gotovo nepodnosljivo... Takodje iz prednjeg dela.
        'Bem li ga - nisam pametan. Sutra ide kod Djukica na kompjutersku dijagnostiku i jedan opsti pregled, pa ako otkrije - svaka mu dala. Ako ne, bice 3:0 za lose majstore

        Comment

        • FF III
          CBC Član
          • 19.04.2008
          • 25
          • bgd

          #5
          Originally posted by vujke
          Sto se buke tice pregledaj pletenice ispod motora gde se lomi auspuh, desava se da produvaju pa onda buka. Uzgred to produvavanje ako nije od starosti moze da bude i od zapusenog katalizatora a to bi objasnilio i tromost motora.
          Delimicno resio problem kod Dukica

          Buka koja mi se stvarala na niskom broju obrtaja je dolazila od onog uredjaja za plin koji se (nestrucnoscu predhodnog majstora) pribio uz karoseriju. Sraf je od vibracija motora proizvodio taj glupi zvuk. Samo je razdvojen na 1cm od lima i...

          Druga stvar: ociscene dizne, tako da auto ide i ne secka vise na benzinu, sto je dobra stvar. Ipak, postoji ona kocnica kod njega da kad primera radi u trecoj brzini na 50km/h dam pun gas, on to primi donekle (nema cimanja, da onako "muski" povuce, vec kao da ima neku blokadu... Kada su obrtaji preko 2-2,5k lepo prima gas. Buka prilikom ubrzavanja u tim situacijama je ostala i sve sumnjam na izduvnu granu... A opet, pregledana je i receno je da je OK. (sve ovo pod 2 vazi i za plin)

          Eto, delimicno zadovoljan, sto je bolje od nezadovoljstva

          I dalje trazim complete solution. Neka se javi neki vlasnik lanosa, nek napise kako ide njegova "zver"

          Comment

          • Kenno
            CBC Senator XXL
            • 21.08.2006
            • 460
            • Zenica, BiH

            #6
            Mozda se tako auto i ponasa, to je relativno mala kubikaza.
            Na malim obrtajima nemoj davati pun gas, ako ti treba ubrzanje prebaci u manju brzinu. Najbolji lijek je da probas isti auto kako ide...

            Comment

            • prolupator
              CBC Senator XXL
              • 02.09.2005
              • 3968
              • Zemun

              #7
              Auto tako ide, do 2K rpm je mrtav ... pa skoro ...
              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

              prolupator.mojblog.rs

              Comment

              • RANK
                CBC Senator XXL
                • 28.02.2007
                • 1635
                • Beograd
                • FIAT MAREA WEEKEND 1

                #8
                nismo culi kako se ponasa od 4-6000 obrtaja, tada treba da kida. ako kida, onda je sve u redu. sto se buke tice, skinut je katalizator, buke mora biti.
                "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                Comment

                • FF III
                  CBC Član
                  • 19.04.2008
                  • 25
                  • bgd

                  #9
                  Kad ubrza preko 60km/h sve je u najboljem redu. Ali ispod toga, na niskom broju obrtaja trom je kao deda... Neko je napisao da je auto ispod 2000 obrtaja "mrtav" i ja se slazem sa tim. Ali ne mogu da poverujem da se zaista tako ponasa!?!?

                  Da li za to ima leka? On ima 75ks zaboga, a moj prethodni Peugeot 106 sa 45 konja je bolje ubrzavao... Ako je to nesto neotklonjivo, onda je motor zaista njesra i moracu da zivim sa tom tuznom spoznajom.
                  Nigde na netu nisam procitao u npr. recenzijama automobila da neko ima problem slican mom, pa mi je zato sve malo sumnjivo...

                  Sto se tice buke, sada je podnosljivije, u granicama normale! Hvala svima na odgovorima


                  Poruku izmenio: sri98

                  Comment

                  • RANK
                    CBC Senator XXL
                    • 28.02.2007
                    • 1635
                    • Beograd
                    • FIAT MAREA WEEKEND 1

                    #10
                    kakve veze ima 60 na sat, pitao sam kako ide od 4-6000 obrtaja, u svim stepenima prenosa. rekao bih da gnjavis taj motor, zavrti ga pa ces se iznenaditi.
                    "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                    Comment

                    • FF III
                      CBC Član
                      • 19.04.2008
                      • 25
                      • bgd

                      #11
                      U cemu je fora sa tim 4-6k obrtaja? Ako ti u gradskoj voznji stizes do 4-6k o/m onda svaka cast! Na autoputu ide do 160km/h, i sve izgleda ok, ako je to ono sto mislis.. Ipak, problem je u sporoj, gradskoj voznji, usponima itd. tamo gde nemas prilike da "nagazis". Svejedno, hvala


                      Poruku izmenio: sri98

                      Comment

                      • RANK
                        CBC Senator XXL
                        • 28.02.2007
                        • 1635
                        • Beograd
                        • FIAT MAREA WEEKEND 1

                        #12
                        fora je u tome da je u tom opsegu najveca snaga o obrtni moment. dakle, ako tu odlicno vuce, onda je sve ok. sto se grada tice, naravno da ne vozim tako, stavise retko predjem i 2500, ali ako hoces da stvarno povuce, a imas malu kubikazu, moras ga zavrteti. u II brzini pri 6000 bi trebao da ide oko 85-90 km/h, u III oko 130, dakle ne mozes se kretati 40 trecom i ocekivati bog-zna-kakvu zivost. spusti u drugu, pa zabodi gas, i sve ce ti biti jasno.
                        inace, max brzina lanosa 1.4, je oko 165 km/h, sto ce reci po brzinomeru bar 170, pa ako to ne moze da postigne, onda nesto sa tvojim primerkom nije u redu.
                        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                        Comment

                        • PEZZ
                          CBC Početnik
                          • 22.05.2008
                          • 2
                          • B.Luka

                          #13
                          Izgleda da ces se morati pomiriti sa slabom snagom motora u gradskoj voznji. nemam puno iskustva sa drugim autima ali i moj Lanos 1500 c 63 kw gnjavi dok ne izadjem na auto put (radim u drugom gradu Bl-Pd). U drugoj brzini cima ako postepeno dodajem gas. u pocetku me je nerviralo a sad jednostavno u startu dodam vise gasa, nema cimanja ali nema ni "muskog" zakivanja za sjediste vec postepeno (gnjavi) ubrzava. kako mi auto treba za posao, slabo ga vozim po gradu, i ne nerviram se previse. jedino sto mi se svidja je potrosnja na otvorenom. na relaciji od 115 km je potrosio 6,7l bezolovnog dok po gradu trosi oko 10-11l

                          Comment

                          • FF III
                            CBC Član
                            • 19.04.2008
                            • 25
                            • bgd

                            #14
                            Problemi se nastavljaju:

                            naime, posle par servisa, i nekoliko intervencija dosao sam do sledeceg.

                            Auto ima detonacije na benzinu i to samo prilikom hladnog starta motora, ujutru dok se masina dobro ne zagreje. Iole agresivniji pritisak na pedalu dovodi do pucanja. Filter za vazduh mi je probusio kao svajcarski sir. Posle par kilimetara voznje na plinu, auto je moguce prebaciti i voziti bez smetnji na benzinu.

                            Dakle: detonira na benzin kad je hladan,
                            ne detonira na plinu.

                            Ako neko ima ideju, iskustva...

                            Comment

                            • aivan
                              CBC Senator
                              • 28.02.2006
                              • 247
                              • Bograd, Mirijevo

                              #15
                              Ne moze da detonira od benzina ... samo od plina.

                              To kod tebe onda znaci da tebi izlazi plin cak i kad vozis na benzin (sto je verovatno sasvim moguce)? Ne razumem se u plin ali cenim da mozda ima neki problem u plinskoj instalaciji koja ne prekida dotok plina kako bi trebalo?
                              Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

                              Comment

                              Working...
                              X