Pomoc!!! oko DAEWOO LANOS-a 1.4SE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RANK
    CBC Senator XXL
    • 28.02.2007
    • 1635
    • Beograd
    • FIAT MAREA WEEKEND 1

    #31
    a svecice i kablovi? u kakvom su stanju? hoce od toga da trokira kad se optereti na malom broju obrtaja. je li ne pali MIL?
    "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

    Comment

    • Gavra
      CBC Senator XXL
      • 06.03.2008
      • 2031
      • Beograd

      #32
      Cekaj hoces da kazes da ti od maja do juce nisi resio problem?

      Jesi uopste bio u servisu koji je voljan da ti popravi auto i to naplati,ili si vozio neispravan auto par meseci,pa ces sad da se cudis sto je tako skupa popravka?
      Poslednji nek ugasi svetlo

      Comment

      • RANK
        CBC Senator XXL
        • 28.02.2007
        • 1635
        • Beograd
        • FIAT MAREA WEEKEND 1

        #33
        i sad si mu bas pomogao. ne treba coveku filozof vec savet kako da resi problem.
        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

        Comment

        • Gavra
          CBC Senator XXL
          • 06.03.2008
          • 2031
          • Beograd

          #34
          Originally posted by RANK
          i sad si mu bas pomogao. ne treba coveku filozof vec savet kako da resi problem.
          Pa prvi korak je pregled automobila,pa kada bude ovde postavio sve potrebne informacije onda mozda neko i uspe da pomogne.

          Nemamo info ni o kodovima,ni o pritisku goriva,potpritisku u usisnoj grani,voltazi TPS-a,L sonde,tipu gasnog uredjaja,voltazi ETC-a itd...

          To sto je trom moze biti i od blokiranja tocka i ne mora biti vezano za problem sa trzanjem.

          Jedina pomoc na osnovu postavljenih informacija je poseta servisu.
          Poslednji nek ugasi svetlo

          Comment

          • FF III
            CBC Član
            • 19.04.2008
            • 25
            • bgd

            #35
            Kakve teorije kakvi bakraci.
            Ocisti diznu kako treba, proveri lambda sondu? posto vidim da se ne spominje?
            DA LI MOTOR TROSI ULJE?
            Nema razloga da se ljutis na servis sto nisu uspeli da otklone problem, eto nisu, ne kriju to


            Dizne su u Mokroluskoj cistili 2x, i nosili na hidrotestiranje. Kazu da su OK.
            Pre toga su ciscene i kod Dukica, pre par meseci...
            Lambda sondu mi niko nije cini mi se pogledao, a zasto, to treba mozda pitati servisere koji su mi gledali auto.
            Motor NE trosi ulje, sto je jedina dobra stvar u celoj prici.
            Ne ljutim se na servis sto nije uklonio problem, jer nisu prvi koji su probali... samo sam preneo utiske, nista vise, nista manje.


            a svecice i kablovi? u kakvom su stanju? hoce od toga da trokira kad se optereti na malom broju obrtaja. je li ne pali MIL?


            Svecice promenjene, takodje 2x, kablovi novi. Sta je MIL?

            Cekaj hoces da kazes da ti od maja do juce nisi resio problem?

            Jesi uopste bio u servisu koji je voljan da ti popravi auto i to naplati,ili si vozio neispravan auto par meseci,pa ces sad da se cudis sto je tako skupa popravka?

            Svaki servis koji sam posetio je bio voljan da mi popravi auto, i niko to nije uradio. Auto sam vozio, hmmm, poluispravan, jer on ipak i pored svega - ide. Traljavo, da, ali nikada nije stao.


            Pa prvi korak je pregled automobila


            Bio je na dijagnostici kod Dukica i Stojanovica, kazu parametri "skolski", nema nepravilnosti... Sta ja trebam kao laik da mislim? Sta da postavim ovde kao relevantan parametar?

            Nemamo info ni o kodovima,ni o pritisku goriva,potpritisku u usisnoj grani,voltazi TPS-a,L sonde,tipu gasnog uredjaja,voltazi ETC-a itd...


            Zar to nisu Dukic i Stojanovic, i ostali trebali da odrade. Ja pola stvari koje si napisao ne razumem

            To sto je trom moze biti i od blokiranja tocka i ne mora biti vezano za problem sa trzanjem.

            Tockovi ne blokiraju. Provereno.
            __________________________________________________ _________

            Sutra idem kod jos jednog majstora, na preporuku ofkors. Videcemo sta ce biti. Ogradio sam se od bilo kakvog placanja ako ne vidim rezultate ovog puta.
            __________________________________________________ _________


            Sumiranje:

            Auto bio u vise servisa.
            Odradjeno:

            Set kablova sa novim svecicama,
            Zupcasti kais, (dobro namesten, provereno)
            Spaner,
            Dihtung izduvne, usisne grane i poklopca motora.
            Filteri za vazduh 2x, benzin, autogas.
            Lezaj zadnjeg tocka,
            Kais alternatora,
            Senzor leptira,
            Kais klima uredjaja.
            Membrane.
            Cetkice anlasera,
            Proveren izduvni sistem, sa zamenom zadnjeg lonca auspuha.
            Odradjena dijagnostika u 2 servisa.
            Zamenjeno ulje i filter ulja.
            Zamenjen termostat.
            Zamenjen antifriz.
            Ciscene dizne u 2 servisa.
            __________________________________________________ ___________

            Auto sada secka pri dodavanju gasa kada je hladan, ako agresivnije stisnem pedalu javljaju se "detonacije" kroz filter za vazduh (jedan mi pocepan kao svajcarski sir, pa zamenjen). Auto normalno radi kada postigne radnu temperaturu, nema detonacija i seckanja.

            Na plinu ni kad je hladan nema detonacija. Radi relativno normalno, samo nema adekvatnu snagu da me izvuce na nekoj uzbrdici sem ako nije 2. brzina i 3k obrtaja minimum. Ako i posle 3,5k obrtaja prebacim u 3. obrtaji padaju i auto usporava sto uslovljava povratak u 2. i tako...

            Na plinu auto mi trosi fantasticnih 15,5 litara, sto je jos i dobro jer mi je trosio i 18 u jednom momentu

            Na benzinu, trosi oko 12l. To su trenutni podaci.

            Na oba pogonska goriva pritiskanje pedale "do daske" dovodi do laganog ubrzavanja automobila, bez imalo cimanja, sto je posebno iritirajuce kod plina. Na benzin nekad preko 2,5k hoce i da cimne, i iznenadi me


            Zao mi je ako sam smorio, ali trazili ste detaljno. Ja prenosim ono sto znam, sta i kako je radjeno i kako se auto ponasa. Hvala svima na trudu!

            Comment

            • Probisvet
              CBC Senator XXL
              • 07.06.2005
              • 423
              • FRANCUSKA

              #36
              Ako nema nista u novinama znaci daje ustedeo na zivcuima

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #37
                Vjerovatno nista. Dizne ociscene dva puta, provjerene dinamicki i oni opet zele provjeravati iste dizne. Na osnovu vlasnikovog izvjestaja, preskocene su osnovne dijagnosticke procedure. Moja omiljena izreka za ovaj slucaj je "operacija krajnika sa straznje strane".

                Vlasnik razmislja dali da zamijeni pumpu na bazi cijene, ne na bazi stvarne procjene (ne) ispravnosti pumpe. Sad znamo da doticni mehanicari ne citaju CB.

                Sada pitanje za vlasnika, FF III. Vec smo vidjeli da je to vrlo nepopularno pitanje, no svejedno.
                FF III, koliko bi ti vrijedila dijagnostika tvog problema nakon ovog iskustva. Odes u servis, nadju problem, zamijene odgovarajuci dio / dijelove i sve OK. Koliko bi vrijedila adekvatna dijagnoza; onako po srcu i dusi?

                Comment

                • FF III
                  CBC Član
                  • 19.04.2008
                  • 25
                  • bgd

                  #38
                  Valent, nisam siguran da sam te razumeo sta me pitas, ali od kad vozim auto na servis, ocekujem da urade dijagnozu, zamene delove i ja srecan odvezem auto kuci. Problem je sto niko do sada nije pod:

                  a) dao tacnu dijagnozu problema mog automobila
                  b) samim tim adekvatno popravio isti.

                  Tu moze da dodje i sledeca stavka:

                  c) svi su imali svoje teorije i svako je nesto drljao a Bogami i naplatio!

                  Tu dolazi i sledeca prica:

                  Odvezao sam danas auto, kao sto sam u prethodnom postu napisao, kod majstora po preporuci.

                  Covek je resio problem tako sto je:

                  a) proveravajuci zazore na svecicama, i svecice generalno, otkrio da je neki pajser iz prethodnih servisa zamenio mesta kablovima. Pravi raspored nije ispostovan, vec su onako "iz iskustva" verovatno poslagani.

                  b) zamenio senzor otvora leptira ili kako se vec zove, koji sam ja vec menjao, ali se ispostavilo da je bio neadekvatan za moj auto!!! ova stavka bila je i mozda najbitnija za problem sa seckanjem i losim radom "na hladno"

                  c) detaljno pregledao plinsku instalaciju, pritegao par srafova, nastelovao plin..

                  Dobio sam da auto konacno ide lepo i na plin i na benzin. Nema stucanja, sada trecom ide uzbrdo bez vecih problema, cak uz dobar zalet i cetvrtom. Prebacivanje iz jednog pogonskog goriva u drugo se gotovo i ne primecuje vise. Gas prima lepo, nema gusenja i slicnih gluposti.

                  Ostaje da se vidi kolika ce mi biti potrosnja ali za to cu morati da sacekam da potrostim 2-3 boce...

                  Citava operacija nije me kostala gotovo nista u poredjenju sa ostalim derikozama - 1000 dinara!!!

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #39
                    a) proveravajuci zazore na svecicama, i svecice generalno, otkrio da je neki pajser iz prethodnih servisa zamenio mesta kablovima. Pravi raspored nije ispostovan, vec su onako "iz iskustva" verovatno poslagani
                    .



                    b) zamenio senzor otvora leptira ili kako se vec zove, koji sam ja vec menjao, ali se ispostavilo da je bio neadekvatan za moj auto!!! ova stavka bila je i mozda najbitnija za problem sa seckanjem i losim radom "na hladno"
                    c) detaljno pregledao plinsku instalaciju, pritegao par srafova, nastelovao plin..

                    Dobio sam da auto konacno ide lepo i na plin i na benzin. Nema stucanja, sada trecom ide uzbrdo bez vecih problema, cak uz dobar zalet i cetvrtom. Prebacivanje iz jednog pogonskog goriva u drugo se gotovo i ne primecuje vise. Gas prima lepo, nema gusenja i slicnih gluposti.

                    Ostaje da se vidi kolika ce mi biti potrosnja ali za to cu morati da sacekam da potrostim 2-3 boce...
                    Citava operacija nije me kostala gotovo nista u poredjenju sa ostalim derikozama - 1000 dinara
                    !!

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #40
                      Valent, nisam siguran da sam te razumeo sta me pitas, ali od kad vozim auto na servis, ocekujem da urade dijagnozu, zamene delove i ja srecan odvezem auto kuci.
                      Tako bi i trebalo biti, servisna mreza bi trebala teziti tom nivou strucnosti i efikasnosti. Moje pitanje ( na koje nije lako dobiti odgovor) tezi spoznaji o osjecaju vlasnika nakon takvig iskustva poput tvog. Izmoren si financijski i psihicki, nitko ne daje odgovor na tvoj problem, auto ti treba za posao itd. Koliko bi platio za dijagnosticiranje problema, egzaktno i detaljno. Zaboravi na realnost oko sebe, nedostatak dovoljno strucnog servisa itd. Ocekujem da netko kaze " hebem mu misa dao bih nekom $xxx da mi ovo rijesi pouzdano da ne mlatim okolo i gubim zivce" Izbor cijene je totalno tvoj.

                      Problem je sto niko do sada nije pod:
                      a) dao tacnu dijagnozu problema mog automobila
                      b) samim tim adekvatno popravio isti.
                      Stanje vecine servisne mreze je vec i vrapcima poznato i nece se promijeniti preko noci.
                      Tu moze da dodje i sledeca stavka:
                      c) svi su imali svoje teorije i svako je nesto drljao a Bogami i naplatio!
                      Rad bez rezultata nebi trebao biti naplacivan. Moje pitanje se odnosilo na placanje proizvodnog i efikasnog rada.
                      Covek je resio problem tako sto je:
                      a) proveravajuci zazore na svecicama, i svecice generalno, otkrio da je neki pajser iz prethodnih servisa zamenio mesta kablovima. Pravi raspored nije ispostovan, vec su onako "iz iskustva" verovatno poslagani.
                      Zato je izbor servisera vazna stavka. Veci gradovi bi trebali imati specijalizirane servise za dijagnostiku, bar nekoliko.

                      b) zamenio senzor otvora leptira ili kako se vec zove, koji sam ja vec menjao, ali se ispostavilo da je bio neadekvatan za moj auto!!! ova stavka bila je i mozda najbitnija za problem sa seckanjem i losim radom "na hladno"
                      Ako dijelovi nisu mijenjani jedan po jedan i rezultati provjereni nakon zamjene istih odmah, nikad se nece znati koliko je sto utjecalo na cjelokupni problem.
                      Dobio sam da auto konacno ide lepo i na plin i na benzin. Nema stucanja, sada trecom ide uzbrdo bez vecih problema, cak uz dobar zalet i cetvrtom. Prebacivanje iz jednog pogonskog goriva u drugo se gotovo i ne primecuje vise. Gas prima lepo, nema gusenja i slicnih gluposti.
                      Kao sto i trebalo biti na samom pocetku price. Mozda ti je sada i moje pitanje jasnije.
                      Citava operacija nije me kostala gotovo nista u poredjenju sa ostalim derikozama - 1000 dinara!!!
                      Mozes li nam dati cifru za usporedbu?

                      Comment

                      • FF III
                        CBC Član
                        • 19.04.2008
                        • 25
                        • bgd

                        #41
                        Cena pitas? Dao bih 500 evra da se sve sredi - veliki, mali servis + otklanjanje nedostataka!

                        Evo realnog stanja:

                        Svi zamenjeni delovi + dijagnostka 2x + zamena ulja i antifriza - 250e
                        Ciscenje dizni - 50e
                        Majstore za to sam platio negde oko - 150e
                        ____________________________________

                        Dakle, 450e ulaganja u auto da bi samo radio kako treba
                        ____________________________________

                        Servis je radjen na vise mesta, i u razlicitim vremenskim intervalima, tako da je cena majstora visa (sto je moja greska)

                        Nije mi zao sume koju sam dao da sredim auto. Samo sto bi bilo mnogo bezbolnije po mene da je to odradio 1 servis, sredio auto za par dana i svi srecni i zadovoljni.



                        Preko toga, morao sam da:

                        dopunim klimu - 50e
                        kupim nove gume - 150e
                        zamenim zadnji lonac auspuha i deo grane - 70e

                        Mada ovi troskovi nemaju veze sa mojim problemom, i oni su me dosta opteretili preko onih po servisima za popravku.

                        Sada imam lepo podmladjen i sredjen auto koji konacno ide kako treba, jos samo da se potrosnja sredi i ja sam konacno zadovoljan

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #42
                          Dao se detaljan izvjestaj, no ne i ono sto sam ja zelio cuti.

                          Comment

                          • FF III
                            CBC Član
                            • 19.04.2008
                            • 25
                            • bgd

                            #43
                            Mislim da je prva recenica odgovor na tvoje pitanje...

                            Comment

                            • JAPANX
                              CBC Senator XXL
                              • 10.08.2006
                              • 2159
                              • Beograd

                              #44
                              Originally posted by FF III

                              Nije mi zao sume koju sam dao da sredim auto. Samo sto bi bilo mnogo bezbolnije po mene da je to odradio 1 servis, sredio auto za par dana i svi srecni i zadovoljni.
                              preporuci nam taj servis/majstora koji je zavrsio stvar kako treba

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA

                                #45
                                Originally posted by FF III
                                Mislim da je prva recenica odgovor na tvoje pitanje...
                                Ne, tu je navedena cifra za cjelokupni servis. Mene je zanimala iskljucivo cifra za analizu / dijagnozu problema.

                                Comment

                                Working...
                                X