a svecice i kablovi? u kakvom su stanju? hoce od toga da trokira kad se optereti na malom broju obrtaja. je li ne pali MIL?
Pomoc!!! oko DAEWOO LANOS-a 1.4SE
Collapse
X
-
Cekaj hoces da kazes da ti od maja do juce nisi resio problem?
Jesi uopste bio u servisu koji je voljan da ti popravi auto i to naplati,ili si vozio neispravan auto par meseci,pa ces sad da se cudis sto je tako skupa popravka?Poslednji nek ugasi svetlo
Comment
-
-
Originally posted by RANKi sad si mu bas pomogao. ne treba coveku filozof vec savet kako da resi problem.
Nemamo info ni o kodovima,ni o pritisku goriva,potpritisku u usisnoj grani,voltazi TPS-a,L sonde,tipu gasnog uredjaja,voltazi ETC-a itd...
To sto je trom moze biti i od blokiranja tocka i ne mora biti vezano za problem sa trzanjem.
Jedina pomoc na osnovu postavljenih informacija je poseta servisu.Poslednji nek ugasi svetlo
Comment
-
-
Kakve teorije kakvi bakraci.
Ocisti diznu kako treba, proveri lambda sondu? posto vidim da se ne spominje?
DA LI MOTOR TROSI ULJE?
Nema razloga da se ljutis na servis sto nisu uspeli da otklone problem, eto nisu, ne kriju to
Dizne su u Mokroluskoj cistili 2x, i nosili na hidrotestiranje. Kazu da su OK.
Pre toga su ciscene i kod Dukica, pre par meseci...
Lambda sondu mi niko nije cini mi se pogledao, a zasto, to treba mozda pitati servisere koji su mi gledali auto.
Motor NE trosi ulje, sto je jedina dobra stvar u celoj prici.
Ne ljutim se na servis sto nije uklonio problem, jer nisu prvi koji su probali... samo sam preneo utiske, nista vise, nista manje.
a svecice i kablovi? u kakvom su stanju? hoce od toga da trokira kad se optereti na malom broju obrtaja. je li ne pali MIL?
Svecice promenjene, takodje 2x, kablovi novi. Sta je MIL?
Cekaj hoces da kazes da ti od maja do juce nisi resio problem?
Jesi uopste bio u servisu koji je voljan da ti popravi auto i to naplati,ili si vozio neispravan auto par meseci,pa ces sad da se cudis sto je tako skupa popravka?
Svaki servis koji sam posetio je bio voljan da mi popravi auto, i niko to nije uradio. Auto sam vozio, hmmm, poluispravan, jer on ipak i pored svega - ide. Traljavo, da, ali nikada nije stao.
Pa prvi korak je pregled automobila
Bio je na dijagnostici kod Dukica i Stojanovica, kazu parametri "skolski", nema nepravilnosti... Sta ja trebam kao laik da mislim? Sta da postavim ovde kao relevantan parametar?
Nemamo info ni o kodovima,ni o pritisku goriva,potpritisku u usisnoj grani,voltazi TPS-a,L sonde,tipu gasnog uredjaja,voltazi ETC-a itd...
Zar to nisu Dukic i Stojanovic, i ostali trebali da odrade. Ja pola stvari koje si napisao ne razumem
To sto je trom moze biti i od blokiranja tocka i ne mora biti vezano za problem sa trzanjem.
Tockovi ne blokiraju. Provereno.
__________________________________________________ _________
Sutra idem kod jos jednog majstora, na preporuku ofkors. Videcemo sta ce biti. Ogradio sam se od bilo kakvog placanja ako ne vidim rezultate ovog puta.
__________________________________________________ _________
Sumiranje:
Auto bio u vise servisa.
Odradjeno:
Set kablova sa novim svecicama,
Zupcasti kais, (dobro namesten, provereno)
Spaner,
Dihtung izduvne, usisne grane i poklopca motora.
Filteri za vazduh 2x, benzin, autogas.
Lezaj zadnjeg tocka,
Kais alternatora,
Senzor leptira,
Kais klima uredjaja.
Membrane.
Cetkice anlasera,
Proveren izduvni sistem, sa zamenom zadnjeg lonca auspuha.
Odradjena dijagnostika u 2 servisa.
Zamenjeno ulje i filter ulja.
Zamenjen termostat.
Zamenjen antifriz.
Ciscene dizne u 2 servisa.
__________________________________________________ ___________
Auto sada secka pri dodavanju gasa kada je hladan, ako agresivnije stisnem pedalu javljaju se "detonacije" kroz filter za vazduh (jedan mi pocepan kao svajcarski sir, pa zamenjen). Auto normalno radi kada postigne radnu temperaturu, nema detonacija i seckanja.
Na plinu ni kad je hladan nema detonacija. Radi relativno normalno, samo nema adekvatnu snagu da me izvuce na nekoj uzbrdici sem ako nije 2. brzina i 3k obrtaja minimum. Ako i posle 3,5k obrtaja prebacim u 3. obrtaji padaju i auto usporava sto uslovljava povratak u 2. i tako...
Na plinu auto mi trosi fantasticnih 15,5 litara, sto je jos i dobro jer mi je trosio i 18 u jednom momentu
Na benzinu, trosi oko 12l. To su trenutni podaci.
Na oba pogonska goriva pritiskanje pedale "do daske" dovodi do laganog ubrzavanja automobila, bez imalo cimanja, sto je posebno iritirajuce kod plina. Na benzin nekad preko 2,5k hoce i da cimne, i iznenadi me
Zao mi je ako sam smorio, ali trazili ste detaljno. Ja prenosim ono sto znam, sta i kako je radjeno i kako se auto ponasa. Hvala svima na trudu!
Comment
-
-
Vjerovatno nista. Dizne ociscene dva puta, provjerene dinamicki i oni opet zele provjeravati iste dizne. Na osnovu vlasnikovog izvjestaja, preskocene su osnovne dijagnosticke procedure. Moja omiljena izreka za ovaj slucaj je "operacija krajnika sa straznje strane".
Vlasnik razmislja dali da zamijeni pumpu na bazi cijene, ne na bazi stvarne procjene (ne) ispravnosti pumpe. Sad znamo da doticni mehanicari ne citaju CB.
Sada pitanje za vlasnika, FF III. Vec smo vidjeli da je to vrlo nepopularno pitanje, no svejedno.
FF III, koliko bi ti vrijedila dijagnostika tvog problema nakon ovog iskustva. Odes u servis, nadju problem, zamijene odgovarajuci dio / dijelove i sve OK. Koliko bi vrijedila adekvatna dijagnoza; onako po srcu i dusi?
Comment
-
-
Valent, nisam siguran da sam te razumeo sta me pitas, ali od kad vozim auto na servis, ocekujem da urade dijagnozu, zamene delove i ja srecan odvezem auto kuci. Problem je sto niko do sada nije pod:
a) dao tacnu dijagnozu problema mog automobila
b) samim tim adekvatno popravio isti.
Tu moze da dodje i sledeca stavka:
c) svi su imali svoje teorije i svako je nesto drljao a Bogami i naplatio!
Tu dolazi i sledeca prica:
Odvezao sam danas auto, kao sto sam u prethodnom postu napisao, kod majstora po preporuci.
Covek je resio problem tako sto je:
a) proveravajuci zazore na svecicama, i svecice generalno, otkrio da je neki pajser iz prethodnih servisa zamenio mesta kablovima. Pravi raspored nije ispostovan, vec su onako "iz iskustva" verovatno poslagani.
b) zamenio senzor otvora leptira ili kako se vec zove, koji sam ja vec menjao, ali se ispostavilo da je bio neadekvatan za moj auto!!! ova stavka bila je i mozda najbitnija za problem sa seckanjem i losim radom "na hladno"
c) detaljno pregledao plinsku instalaciju, pritegao par srafova, nastelovao plin..
Dobio sam da auto konacno ide lepo i na plin i na benzin. Nema stucanja, sada trecom ide uzbrdo bez vecih problema, cak uz dobar zalet i cetvrtom. Prebacivanje iz jednog pogonskog goriva u drugo se gotovo i ne primecuje vise. Gas prima lepo, nema gusenja i slicnih gluposti.
Ostaje da se vidi kolika ce mi biti potrosnja ali za to cu morati da sacekam da potrostim 2-3 boce...
Citava operacija nije me kostala gotovo nista u poredjenju sa ostalim derikozama - 1000 dinara!!!
Comment
-
-
a) proveravajuci zazore na svecicama, i svecice generalno, otkrio da je neki pajser iz prethodnih servisa zamenio mesta kablovima. Pravi raspored nije ispostovan, vec su onako "iz iskustva" verovatno poslagani
b) zamenio senzor otvora leptira ili kako se vec zove, koji sam ja vec menjao, ali se ispostavilo da je bio neadekvatan za moj auto!!! ova stavka bila je i mozda najbitnija za problem sa seckanjem i losim radom "na hladno"c) detaljno pregledao plinsku instalaciju, pritegao par srafova, nastelovao plin..
Dobio sam da auto konacno ide lepo i na plin i na benzin. Nema stucanja, sada trecom ide uzbrdo bez vecih problema, cak uz dobar zalet i cetvrtom. Prebacivanje iz jednog pogonskog goriva u drugo se gotovo i ne primecuje vise. Gas prima lepo, nema gusenja i slicnih gluposti.
Ostaje da se vidi kolika ce mi biti potrosnja ali za to cu morati da sacekam da potrostim 2-3 boce...Citava operacija nije me kostala gotovo nista u poredjenju sa ostalim derikozama - 1000 dinara
Comment
-
-
Valent, nisam siguran da sam te razumeo sta me pitas, ali od kad vozim auto na servis, ocekujem da urade dijagnozu, zamene delove i ja srecan odvezem auto kuci.
Problem je sto niko do sada nije pod:
a) dao tacnu dijagnozu problema mog automobila
b) samim tim adekvatno popravio isti.
Tu moze da dodje i sledeca stavka:
c) svi su imali svoje teorije i svako je nesto drljao a Bogami i naplatio!
Covek je resio problem tako sto je:
a) proveravajuci zazore na svecicama, i svecice generalno, otkrio da je neki pajser iz prethodnih servisa zamenio mesta kablovima. Pravi raspored nije ispostovan, vec su onako "iz iskustva" verovatno poslagani.
b) zamenio senzor otvora leptira ili kako se vec zove, koji sam ja vec menjao, ali se ispostavilo da je bio neadekvatan za moj auto!!! ova stavka bila je i mozda najbitnija za problem sa seckanjem i losim radom "na hladno"
Dobio sam da auto konacno ide lepo i na plin i na benzin. Nema stucanja, sada trecom ide uzbrdo bez vecih problema, cak uz dobar zalet i cetvrtom. Prebacivanje iz jednog pogonskog goriva u drugo se gotovo i ne primecuje vise. Gas prima lepo, nema gusenja i slicnih gluposti.
Citava operacija nije me kostala gotovo nista u poredjenju sa ostalim derikozama - 1000 dinara!!!
Comment
-
-
Cena pitas? Dao bih 500 evra da se sve sredi - veliki, mali servis + otklanjanje nedostataka!
Evo realnog stanja:
Svi zamenjeni delovi + dijagnostka 2x + zamena ulja i antifriza - 250e
Ciscenje dizni - 50e
Majstore za to sam platio negde oko - 150e
____________________________________
Dakle, 450e ulaganja u auto da bi samo radio kako treba
____________________________________
Servis je radjen na vise mesta, i u razlicitim vremenskim intervalima, tako da je cena majstora visa (sto je moja greska)
Nije mi zao sume koju sam dao da sredim auto. Samo sto bi bilo mnogo bezbolnije po mene da je to odradio 1 servis, sredio auto za par dana i svi srecni i zadovoljni.
Preko toga, morao sam da:
dopunim klimu - 50e
kupim nove gume - 150e
zamenim zadnji lonac auspuha i deo grane - 70e
Mada ovi troskovi nemaju veze sa mojim problemom, i oni su me dosta opteretili preko onih po servisima za popravku.
Sada imam lepo podmladjen i sredjen auto koji konacno ide kako treba, jos samo da se potrosnja sredi i ja sam konacno zadovoljan
Comment
-
-
Originally posted by FF III
Nije mi zao sume koju sam dao da sredim auto. Samo sto bi bilo mnogo bezbolnije po mene da je to odradio 1 servis, sredio auto za par dana i svi srecni i zadovoljni.
Comment
-
Comment