Cudan Problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cameleon
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2008
    • 315
    • Obrenovac

    Cudan Problem

    Pozdrav ispred svega!

    Ovako..., vec duze vreme me prati cudna manifestacija na autu. Naime samo posle velikih kisa kad auto stoji napolju(a dok se ne vozi po dva tri dana), pa nakon prvog dizanja radne temperature pocinju mali problemi koji traju po 2-3 min. Auto trokira, gubi odziv na gas, i posto imam obicaj da se zaustavim da bih sacekao ta famozna 2-3 min. primecujem pad obr. i variranje od 500-700 obr. Zanimljivo, i to je uvek tako, bez izuzetka, ali samo posle kisa.
    Skoro sam imao kvar jedne od bobina, odnosno gubitak jednog cilindra, sobzirom da su rasporedjene na svakom i da ih ima 4.
    Simptom mi traje godinu dana,vise na jesen, zimu, prolece, leti bez problema, a crkavanje bobine sam imao pre mesec dana, sto je i bilo reseno, naravno.

    I sada, odnosno, pre dva sata, opet tri cilindra, opet bobina i opet 150€...

    Da napomenem..., kisa je padala juce i meni oko 22:15h dok sam vozio i imao frku sa bobinom,...hm...mozda vlaga pravi negde neki problem...?

    Sada sam se ozbiljno naljutio ...i pre nego sto prevrnem nebo i zemlju u vezi struje, zanima me i vase misljenje

    Nissan 200sx rs13
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    #2
    Proveri kako ti je reshena zashtita od vode i prekontrolishi gde se shta ovlazhilo... Npr na Alfama se mozhe naci oko svecice, da me pitash kako dodje dotle - nemam pojma.
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

    Comment

    • cameleon
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2008
      • 315
      • Obrenovac

      #3
      Kad odkaze bobina mogu komotno da upalim i da mi auto ne smetano radi i onda u voznji, kad sam u vecem stepenu sa malo gasa ili kad idem u nizu ona prestaje da radi posao kako treba... tri cilindra i miris benzina na auspuhu.

      Da li bi ta vlaga trebala da bude na toj elektro grani do bobina ili moze da bude bilo gde (nema pravila) ?

      elektro grana do bobina:




      ovde se nalazi dihtung guma koja je odlepljena i drzi se na 4 zabice, malo ispod nje je neka siva zica, pletena (kao neka masa), tu su i beli tragovi vode kuda se sliva



      vide se tragovi vode na kablu




      za ovu crnu kutiju se nisam mnogo interesovao, ali dobija vlagu na cudan nacin, uvek ima ove tragove





      To su ta jedina mesta koja dobijaju vlagu ispod haube!

      Comment


      • #4
        Poklopac na kome piše twin cam je plastični ili metalni?Sećam se da je neko napisao na alfama koje imaju metalni poklopac stvara se kondenzacija i curi u bobine i svećice.

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          #5
          Trchi i reshavaj to dihtovanje. Ne znam shta ti sve ide na pozharni zid od elektrike ali obichno taj deo prostora ne bi smeo biti izlozhen vodi. Milos je imao slichan problem (nije mogao uopshte upaliti) sa 155 V6 kada je opere. Uredno je zalivao releje itd usled odsustva kedera iznad pozharnog zida. Na svu srecu zamena par istih + keder i proshao je jeftino.

          +Kao shto kazhe i Elwood, proveri u vezi kondenza - nije na odmet.
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • cameleon
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2008
            • 315
            • Obrenovac

            #6
            @Elwood

            Poklopac je plasticni

            @kilson

            Da... taj keder je labav drzi se samo zabicama, ali je odlepljen, ne dihtuje...

            Comment

            • cameleon
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2008
              • 315
              • Obrenovac

              #7
              Originally posted by kilson
              Trchi i reshavaj to dihtovanje. Ne znam shta ti sve ide na pozharni zid od elektrike ali obichno taj deo prostora ne bi smeo biti izlozhen vodi. Milos je imao slichan problem (nije mogao uopshte upaliti) sa 155 V6 kada je opere. Uredno je zalivao releje itd usled odsustva kedera iznad pozharnog zida. Na svu srecu zamena par istih + keder i proshao je jeftino.

              +Kao shto kazhe i Elwood, proveri u vezi kondenza - nije na odmet.
              Ispod pozarnog zida je taj siri kabal koji se grana ka bobinama, zatim senzorima za protoke, elektro ventilima itd...

              Comment

              • B-13
                CBC Član
                • 07.05.2009
                • 18
                • Kragujevac

                #8
                Re: Cudan Problem

                U brate ja sam imao taj problem na Opel Vectri A 1989 ovako auto radi na leru na malilim obrtajima a kad mu dam gas kao da nesto probada gas do kraja a on besto probada nekih 2sec i posle krene da radi lepo cim pustim gas i dam on ponowo isto sve tako i cak kad se zagreje isto manje ali istoo_0

                Comment

                Working...
                X