Posedujem feilciju 1.6 ( golfov motor ) od '99. Auto je redovno servisiran , servisna knjizica puna pecata , vodjeno je racuna o kolim aprvi sam vlasnik , i , auto je produvao na 120 000 km . Toliko o VW kvalitetu ....
Ma izes motor koji mora na 120000 km na genaralnu , a pritom svake godine potrosi min. 150 e za redovni servis . Sve u svemu jako sam razocaran kvalitetom . Znam kako sam odrzavao kola i kako sam ga vozio , i da ovako zavrsi ...
Auto Cackaov servis u Krnjaci , od prvog servisa . Sipan je Castrol protect od prvog dana , to oni sipaju u servisu u te motore . Auto nije imao nikakav problem sa motorom do sada . Em je produvao , em mu je crkala klapna gasa . A samo klapna je 300 e samo po sebi .
Auto ide na benzin .
Nervira me cinjenica da je redovno odrzavan , svaka sitnica mu je odmah otkolnjena , ima celokupnu istoriju intervencija i troskova odrzavanja , a on da crkne ovako iznenada . Izem ti i skodu i folksvagena, i novu tehniku ...
Auto se nije ni jednom pregrejao , sve je radilo kako treba , stvarno nisam ima nikakve zamerke , proteklih 9 godina i onda od jednom . Poceo je malo grublje da radi , u odnosu na to kako je radi ranije , malo je slebije isao pri malom gasu . Mislio sam da je do dizni , dao sam ih na ciscenje , promenio kablove , kapu , ruku ... Auto je radio lepse ali ne onako glatko kao kad je sve ok . Onda je krenuo da izbacuje ulje na iberu i da prlja leptir gasa . Ono sto me nervira je cinjenica da se to desilo iznenada i bez ikakve najave da motor je polako odsluzuje svoje . I da se to desilo pri relativno maloj kilometrazi za takvo dobro odrzavanje i za tako renomiranog proizvidjaca motor kao sto je folksvagen .
Auto treba prodati posle 3-4 godine kada ga kupite novog , ili voziti apsolutne krseve ,koji su jeftini , gde vam nije zao da ga bacite i kupite sledeci kada crkne
Jel je 16v ili 8v?
Mozda si jednostavno uboo "felerican" motor, moj teca poseduje golf mk4 1.6 16v, presao je 150 000 km, prosle godine uvezen iz Nemacke, i ide fenomenalno, a on ga nikako ne stedi. Nas petoro u autu je vukao 195km/h na 6000 rpm-a
Ne znam stvarno zasto se to desilo, 1.6 atmosferac vazi za jedan od zahvalnijih motora, jos iz dvojke. Mozda su Nemci fals motore davali Cesima da prodaju
Pozdrav, i ja imam slicnih problema, imam Skodu Octavia 1.6 A4 100KS benzinac 98' god. i motor mi je takodje produvao ali na duplo manjoj kilometrazi, 60.000km jako je malo vozen. Skoro je radjena generalka kod lokalnog majstora medjutim auto i dalje ne prima gas, nema snagu, cuje se kao dizel! Ne znam sta da radim, u ovlascenom servisu su mi rekli da je mozda u pitanju klapna za gas ali i ne mora to da bude. Sve u svemu i ja sam razocaran Skodom je pored toga imao sam gomilu drugih problema sa centralnom bravom, podizacima prozora, auto je sam davao gas u leru na 4-5.000 obrtaja itd. Ako otkrijes u cemu je problem javi,a i ja cu takodje jer mom autu generalka nije pomogla.
Mene je isto zezao gas kad je na leru (pri prvom startu, kad je hladan), sam podigne na visi broj obrtaja (2000-4000) ali kad ga ugasim i opet upalim dodje sve na normalu. dva puta nije hteo da upali pa sam ga kacio na racunar i koliko sam shvatio promeni se nesto na kompu i radi normalno (upali iz prve) i ne zeza neko vreme sa obrtajima. Auto sam kupio 2004 god i to mi se desavalo u roku od 3 godine ili nekih 20.000km i pri naglom pustanju gasa znao je dobro da cimne. Na klapni (kako mi je objasnio majstor sto ga je kacio na komp) nije bio dobar ugao paljenja ili tako nesto a to nije moglo da se podesi rucno pa sam promenio klapnu i sada nemam tih problema (3-4 meseca da kucnem u drvo kuc kuc kuc ).
A jel mozes da mi kazes koliko ti je ulja bacao na iber, ja isto imam "tragove" ulje na klapni ali nisam primetio da mi trosi ulje (ako to uopste ima veze sa potrosnjom ulja). Posto bi trebalo sad da menjam ulje koje mi preporucujete, mislim da li da sipam neko gusce (do sada je bila polusintetika 10/40). i da li si mozda sipao neki od aditiva (resurs...)
Ja sam promenio klapnu gasa 24 000 din kosta to zadovoljstvo , auto nije mogao da drzi ler gas kako treba, valjda je otisao step motor na klapni . Klapna je leptir gasa i nema nikakve veze sa uglom plaljenja . Auto mi normalno drzi gas , ne zeza to vise . Isap je veoma lepo i nije se kvario, i stvarno sam bio prezadovaljenan kako auto vuce i kako malo trosi . Motor je stvarno super , ali mu dugovecnost nije jaca strana . Meni auto radi jako tiho ali motor pravi vibracije i ne radi na leru tako glatko ko sto je radio i kada mu nabijes gas do 5000 rpm , tako izbaci plavi dim da me prosto boli . Idem popodne kod mehanicara , koji mi je prijatelj , da se posavetujem sa njim , ali mu ne gine skidanje glave , ako ne i otvaranje celog motora .
Comment