Lada 111 16v, problem s motorom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • perokvrzica
    CBC Član
    • 01.09.2007
    • 18
    • Zagreb

    Lada 111 16v, problem s motorom

    Pozdrav svima,

    dakle auto je Lada 111, 16v, 1500 kubika, 2001. godina proizvodnje.
    Imam ugrađen plin BRC, venturi sistem. Prešao dosad 133.000 km. Uz redovne zamjene potrosenih dijelova dosad je promijenjeno:

    - protokomjer
    - lambda sonda

    Problem sa motorom je sljedeci: radi kao kosilica, odnosno kao da radi na 3 cilindra, trese se, nemiran i slab ler, ima bukvalno 50% manje snage. Problem se potpuno jednako javlja i na plinu i na benzinu, ali nema detonacija (ni na plinu ni benzinu).

    Probao sam sa novim svjecicama, kablovima i modulom paljenja - nista se nije promijenilo.

    Takodjer, check-engine lampica se ne pali...

    Sutra idem mehanicaru, a bilo bi dobro da znam sta me ocekuje?

    Hvala unaprijed na svim odgovorima....
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #2
    Sutra idem mehanicaru, a bilo bi dobro da znam sta me ocekuje?
    Prazan dzep. A zavisi i od izbora mehanicara. Mehanicari su kao i advokati; jednom je satnica 100E i zavrsava posao za jedan sat. Drugi naplacuje 50E po sati i treba mu 4 sata da zavrsi posao.

    Comment

    • perokvrzica
      CBC Član
      • 01.09.2007
      • 18
      • Zagreb

      #3
      ma svjestan sam da ce me oderat do koze... ali sta cu kad je problem prevazisao moje sposobnosti "servisiranja"...

      Comment

      • Dare
        CBC Senator
        • 16.09.2007
        • 219
        • City of Svrljig. Automobili: Lada Niva 1,7 4x4 Zastava Koral In 1,1

        #4
        cek, cek, a zar ta lada nije sa direktnim ubrizgavanjem? meni su pricali da tu venturi plin nije dobrodosao

        Comment

        • Keketarac
          CBC Senator XXL
          • 01.09.2007
          • 588
          • Novi Sad
          • Seat Ibiza 1.2 TSI

          #5
          Jeste MPI i pravo je cudo da za tih 100k nije nista grunulo.

          Bitno da je jeftino

          Comment

          • perokvrzica
            CBC Član
            • 01.09.2007
            • 18
            • Zagreb

            #6
            Originally posted by Keketarac
            Jeste MPI i pravo je cudo da za tih 100k nije nista grunulo.

            Bitno da je jeftino
            Je, prvom vlasniku je bilo bitno da je jeftino, a meni je bitno da radi dobro

            Uglavnom, je ubrizgavanje je direktno, venturi tu nije dobrodosao, ali ako je cijela elektricna instalacija ispravna (modul paljenja, kablovi, svjecice), i ako je dobro nastelano, nema nikakvih problema. Naravno, uz redovne provjere i održavanje.

            Ako se samo toci plin i vozi glavom bez obzira e onda je to druga pjesma...

            Comment

            • Dren
              CBC Senator XXL
              • 24.08.2005
              • 1068
              • Sarajevo

              #7
              Direktno ubrizgavanje ? Smanjite malo, pobicu djecu !

              Direktno ubrizgavanje podrazumijeva ubrizgavanje goriva direktno u cilindar, na glavu klipa, (sifra:TDI, dizel, bez pred-komore... )... MPI= Multi Point Injection, ili ubrizganje u vise tacaka, sto je ipak mnogo razlicito... Mala pomoc u organizaciji pojmova, da ne brkamo babe i zabe, nista ni licno, ni zlobno...

              Comment

              • Keketarac
                CBC Senator XXL
                • 01.09.2007
                • 588
                • Novi Sad
                • Seat Ibiza 1.2 TSI

                #8
                Mozda su braca Rusi napravili FSI ili GDI



                Lepo je da radi, samo je pitanje dokle ce, i koliko ce to posle da kosta.

                Comment

                • jeronimo
                  CBC Senator XXL
                  • 27.10.2005
                  • 390
                  • beograd
                  • ваз 21214-20

                  #9
                  u pitanju je mpi...
                  tu bi najverovatnije bio problem modul paljenja... to bi bilo napamet a pravi sud bi mogli doneti tek kad se prikači na mototester...
                  prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                  Comment

                  • perokvrzica
                    CBC Član
                    • 01.09.2007
                    • 18
                    • Zagreb

                    #10
                    Originally posted by jeronimo
                    u pitanju je mpi...
                    tu bi najverovatnije bio problem modul paljenja... to bi bilo napamet a pravi sud bi mogli doneti tek kad se prikači na mototester...
                    @jeronimo: napisao sam gore da sam probao za zamjenom modula paljenja, svjecica i kablova.... nije pomoglo

                    ali, stigao jucer auto od mehanicara, dijagnoza je bila: progoreni dihtung izmedju 2 i 3 cilindra i tamo je pustalo kompresiju u susjedni cilindar...

                    motor je sad "osvjezen" promijenio sam odmah dosta dijelova, uglavom sve sto je vec bilo zrelo za zamjenu...

                    ukupno me doslo oko 330 eura.. puno ali motor sad radi kao sat.

                    Comment

                    • RANK
                      CBC Senator XXL
                      • 28.02.2007
                      • 1635
                      • Beograd
                      • FIAT MAREA WEEKEND 1

                      #11
                      Originally posted by Dren
                      ...MPI= Multi Point Injection, ili ubrizganje u vise tacaka, ...
                      ako cemo vec mak na konac: MPI=multi-port injection
                      "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                      Comment

                      • Dren
                        CBC Senator XXL
                        • 24.08.2005
                        • 1068
                        • Sarajevo

                        #12
                        Ja sto znam to je uvijek bilo MPFI (Multi Point Fuel Injection), ili i skraceno MPI (bez Fuel...)... I dalje mislim da je Point u pitanju, a ne Port. Ali necu mak na konac nabijati...

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #13
                          point. Ali nebitno.

                          Comment

                          • perokvrzica
                            CBC Član
                            • 01.09.2007
                            • 18
                            • Zagreb

                            #14
                            Re: Lada 111 16v, problem s motorom

                            nakon dugo vremena vidim da nisam nakraju napisao rješenje problema: dakle progorio je dihtung na glavi između 2 i 3 cilindra i tu je puštala kompresija. Riješeno sa promjenom dihtunga i još par sitnica kad je već otvaran motor.

                            Comment

                            Working...
                            X