Procitao sam sticky o gumicama ventila i karikama,al evo i ja konkretno da pitam.Auto je ford probe mkII 1991cm3,85kw,inace kod motora fs (mazdin motor),presao oko 500 000 ,Auto mnogo trosi,duplo ako sam dobro izracunao,22-25 litra,Dimi pomalo,ne preterano,svetlo plave boje na auspuhu,i uopste ne duva na iberlauf ,kao ni na meracu goriva,izvadi se,nagazi gas i ono nista,nit dim nit ulje.Ja planiram da menjam gumice ventila i karike,letece,al ne bih radio generalnu jer treba mnooogo para,jeftinije mi je da zamenim motor.Kazite mi sta mislite o stanju motora,inace auto bez problema prima gas,odlicno vuce,bukvalno kao da je u odlicnom stanju.Inace ne znam koliko ulja trosi jer ga ima manje od mesec dana.Jel moze ovako bez otvaranja motora videti sta mi je ciniti,da li da kupujem karike i gumice ili da trazim drugi motor.Hvala
gumice,karike ili generalna???
Collapse
X
-
Re: gumice,karike ili generalna???
Najbolje da otvoris motor, mislim nema druge sve ostalo je nagadjanje; Za tu kilometrazu ti nije dovoljno samo zameniti gumice vec treba odraditi celu glavu sa vodjicama i ventilima i tad ga prakticno zadihtujes sa gornje strane osim
ako to nije skoro radjeno. Kad se otvori motor mehanicar ti moze premeriti cilindre i dati odgovor da li ima smisla stavljati nove karike. Trenutno ti ne duva na iberu jer je motor u balansu tj ravnomerno potroseni gore i dole. Visoka potrosnja a lepo radi, i kazes da dobro ide, oce i to kada ulje sagoreva zajedno sa benzinom... poskidaj svecice i proveri kako izgledaju, verovatno su pune sagorelih naslaga. Verovatno je dobro odrzavan i lepo vozen cim je toliko presao.
-
-
Re: gumice,karike ili generalna???
po mom misljenju se neces usreciti sa polovnim motorom. to sto je taj kod tebe izdrzao 500.000 ne znaci da ce neki polovan koji je presao 200.000 da izdrzi jos 300.000
bolje odradi generalku i onda bar znas da imas motor koji je efektivno isto sto i nov
Comment
-
-
Re: gumice,karike ili generalna???
Prvo treba definitivno da ustanovis da li ti trosi ulje pa onda mozes da odredis sta mu je raditi.
22-25 litara je uzasno mnogo ako si dobro izracunao. A mora i dobro da se oseca miris nesagorelog benzina.
Kakav je na njemu sistem ubrizgavanja? Ako je injection 99% ti nije u redu lambda sonda.
Sa tolikom potrosnjom ne bi smeo da ga vozis, to govori da je smesa prebogata benzinom a benzin spira ulje sa zida cilindra i time se drasticno pojacava habanje motora.
Comment
-
-
Re: gumice,karike ili generalna???
Odgovor u vezi potrosnje.Imam autodatu 2005 i kao moguci kvar zbog koga potrosnja drasticno skace je neispravan senzor temperature rashladne tecnosti, kod mene se povremeno pali lampica check engine i to samo kad se zagreje motor,kad je hladan ne pali se.Idem sutra kod elektrichara da mi proveri taj senzor a i jos neke,pa planiram ako je senzor u pitanju da ga zamenim,a za motor nisam pametan sta da radim,znam da je polovan motor macka u dzaku.Cena gumica,dihtunga glave, karika i letecih lezajeva je 10 000 din u japan-X .Kazite mi sta mi jos treba za generalnu da se raspitam za cene kolko jos para da spremim.Hvala
Comment
-
-
Re: gumice,karike ili generalna???
ja sam imao slican problem sa nissanom sto se tice ulja gumice obicno kada su dotrajle kada ga upais jutri on izbaci plav dim i posle toga se delimicno gubi kod mene su svi pricali da su gumice u pitnnju menjao sam ih par puta dok nisam otiso kod pravog majstora kada ga je covek otvorio karike bukvalno nisu postojale koliko su bile izlizane posebno kompresione a neki nazovi majstori su se kleli da su karike u dobrom stanju inace ako vec nesto pokusavas da radis idi do servisa "forma auto" na novom bg-u odmah preko puta kineza kod njih sam ja uzimao delove za osvezenje motora i za sada sam zadovoljan ljudi razbijaju kako rade u sustini ako nisu cilindri osteceni promenom karika i lezajeva mozes odloziti generalnu pa bar za jedno 100-150 000 pouka je nisam dovoljno bogat da bih placao jeftine majstore
Comment
-
-
Re: gumice,karike ili generalna???
Danas sam bio kod auto elektricara i ustanovio sam da je neispravan senzor temperature rashladne tecnosti.E sad majstor se buni,kaze da ako je neispravan onda auto mora da radi pod sauhom ,odnosno da radi na leru na 1500 obrtaja a moj auto radi normalno na 500-600 .E sad sta Vi mislite da li taj senzor ima veze sa brojem obrtaj na leru.Inace senzor smo proverili i na zagrejanom motoru oko 80 stepeni smo dobili vrednost od 1600 oma a po autodati treba 250 do 300 sto je nesumljivi znak da je senzor neispravan.A obrtaji?
Comment
-
-
Re: gumice,karike ili generalna???
"senzor temperature rashladne tecnosti"
ovo je jedan od senzora koji je zadnji zamenjen na mom vozilu (svi su zamenjeni)
Stari senzor je u toku svog rada imao problem (nije se moglo testiranjem odmah konstatovati)
Stavljen je novi i gomila gremlina koja je smetala radu motora jednostavno je nestala.
Sto se tice dizanja ortaja on radi sa jos senzora iacv, map, iat pa ecu odredi treba li sauh.
Generalnu ako ces sam raditi sretno
a ako ga dajes majstoru dobro se osiguraj.
Comment
-
Comment