Mali problemi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • markovisacki
    CBC Član
    • 14.07.2006
    • 53
    • Vrsac

    #16
    1 crevo samo ide. E sad u cemu je fora. Jedan odlican majstor, ali bas odlican za lade mi je pogledao auto i rekao da je karburator odsvirao svoje, jer je kaze u njemu problem.Jednostavno kaze da je svugde vec dobio lufta, pa da gura gorivo gde god stigne.Kaze da je smesu skroz zavrnuo, znaci najmanje sto moze benzina a da on i dalje sipa mnogo. Kaze da je najbolje resenje da nadjem drugi karburator (sa moje Lade), ili ako hocu da mi napravi most, pa da se stavi sa Stojadina. Sto me je jos vise zacudilo, on tvrdi da ce sa stojadinovim cak bolje ici, jer ce navodno moci mnogo bolje da ga usteluje. Inace sipao sam LongLife 20W60, i skoro da sam izgubio potpuno crno dimljenje. Znaci bas pri 6000 rpm, malko dimi crno... Ima li neko od vas polovan karburator (fabricki) za moju Ladu?
    PS. Lada 1500SL

    Pozdrav

    Comment

    • Ladislav
      CBC Senator
      • 14.12.2004
      • 223
      • Kragujevac
      • Lada Niva 1.7i

      #17
      Originally posted by markovisacki
      Kaze da je najbolje resenje da nadjem drugi karburator
      Ma ugradi plin

      Comment

      • markovisacki
        CBC Član
        • 14.07.2006
        • 53
        • Vrsac

        #18
        Ne, Ladi јe u dusi da ide na бензин

        Comment

        • markovisacki
          CBC Član
          • 14.07.2006
          • 53
          • Vrsac

          #19
          Nego, stvarno, ima li neko od vas mozda na prodaju karburator za moju Ladu?

          Comment

          • Miljan
            CBC Senator XXL
            • 18.01.2006
            • 459
            • Nis

            #20
            Ovo je resenje za tebe:

            Angelfire on Lycos, established in 1995, is one of the leading personal publishing communities on the Web. Angelfire makes it easy for members to create their own blogs, web sites, get a web address (domain) and start publishing online.

            http://www.angelfire.com/co/tecnocarbur ... assica.jpg



            To je Weber bas za tvoju Ladu, ali u svakom slucaju ne uzimaj isti karburator kao sto vec imas zato sto ima pneumatsko otvaranje drugog grla, mozes da uzmes od Samare koji ima mehanicko otvaranje drugog grla, ili Weber 32/32 DMTR (od Fiata ili Zastave) koji ima sve mehanicko i ubedljivo je najbolji (a i Weber je neuporedivo bolji nego ОЗОН ili ДААЗ).

            EDIT: Zabiravio sam i ovo da napisem, i u slucaju da stavis jednogrli IPM 32 MGV od Yuga/101 auto ce ici primetno bolje jer ima precnik grla 32 mm za razliku od tvojih 28 mm na prvom grlu, a manje ce trositi, zbog onih neverovatnih 36 mm na drugom grlu kod tvog karburatora.

            Comment

            • savke
              CBC Senator XXL
              • 14.02.2006
              • 575
              • Novi Sad, Temerin
              • Laguna 2 ph2, Golf 3

              #21
              Lada je rodjena da dise butan....
              Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!

              Comment

              • markovisacki
                CBC Član
                • 14.07.2006
                • 53
                • Vrsac

                #22
                A gde se moze naci taj Weber 32/32 DMTR, i koliko on otprilike kosta? ima mozda neko polovan?

                Comment

                • Miljan
                  CBC Senator XXL
                  • 18.01.2006
                  • 459
                  • Nis

                  #23
                  Njega mozes najlakse da nadjes, ili na otpadu da skines od nekog Tipa, Tempre, Ritma, Regate, ili da potrazis na auto-pijaci, sigurno ces naci.
                  Imas razlicite velicine grla 30/32, 32/32, 32/34, 34/34 pa mozes da biras.
                  Cene su od 20e (mozda moze i jeftinije da se nadje), a ja sam video na auto-pijaci NOV za 4500 din.

                  Comment

                  • markovisacki
                    CBC Član
                    • 14.07.2006
                    • 53
                    • Vrsac

                    #24
                    Axa, pa onda cu tako da uradim. Znaci vi preporucujete 32/32?
                    Vidim da je u Tipo 1.4 isao 32/34
                    E sad jos nesto mi je palo na pamet. Moj trenutni karburator ima rucni saug, a ovi weberi imaju automatski, jer tako??
                    Kako bi se to onda resilo??

                    Comment

                    • Miljan
                      CBC Senator XXL
                      • 18.01.2006
                      • 459
                      • Nis

                      #25
                      DMTR ima rucni (manuelni), DATR ima automatski, a DETR elektricni.
                      32/32 ili 32/34 ces najlakse da nadjes.
                      Za Tipo 1,4 i Floridu 1,4 je 32/34 TLDE 4/150, ne gledaj njega, nego samo DMTR, on je isao u 1,6

                      Pozdrav

                      Comment

                      • markovisacki
                        CBC Član
                        • 14.07.2006
                        • 53
                        • Vrsac

                        #26
                        Axa... evo sutra cu bas da idem na auto otpade da probam da nadjem taj 32/34 DMTR. A kakva ce biti razlika u onom potrosnja, vuca?

                        I sta ce biti potrebno da bi se taj nov karb. postavio kod mene...?

                        Comment

                        • Miljan
                          CBC Senator XXL
                          • 18.01.2006
                          • 459
                          • Nis

                          #27
                          Osetno ce bolje da vuce na nizim obrtajima, sigurno ce imati vise snage, a potrosnja ce sigurno biti manja ako ga neznije vozis (drugo grlo se otvara na dve trecine otvora prvog), a i sa ostrijom voznjom ce biti manja nego sa fabrickim karburatorom (mom drugaru trosila 20 lit/100 km, kad je sredjen karb smanjila se na 16 lit. sa fabrickim ДААЗ karburatorom)

                          Karburator bez problema staje na usisnu granu, sajla za sauh takodje, bice potrebno malo duze dovodno crevo za gorivo (100-150 din. je novo) i treba da zapusis povratni vod za gorivo na karburatoru, posto kod tebe ima samo jedno crevo, a karburator ima dva prikljucka.
                          Jedino ce biti potrebno malo skratiti ili produziti polugu gasa.

                          Comment

                          • markovisacki
                            CBC Član
                            • 14.07.2006
                            • 53
                            • Vrsac

                            #28
                            Obisao sam danas sve auto otpade u Vrscu i niko nema takav karburator. Moze li se to negde kod vas naci, ili neko mozda vec ima na prodaju?

                            Comment

                            • markovisacki
                              CBC Član
                              • 14.07.2006
                              • 53
                              • Vrsac

                              #29
                              Posto vidim da od ovoga DMTR Webera nema nista, preostaje mi samo da ubacim od stojadina...

                              Samo svi mi kazu da ce jako lose da ide Lada sa njim... :x

                              Comment

                              • Miljan
                                CBC Senator XXL
                                • 18.01.2006
                                • 459
                                • Nis

                                #30
                                Pogledaj na auto-pijaci ili tako negde, mora da ima, ja sam ih vidjao.
                                Ako nista ne nadjes, stavi taj od Stojadina, trebalo bi bolje da vuce na nizim obrtajima zbog precnika grla od 32 mm, a Ladin je 28 mm na prvom grlu.
                                Vrlo lako ces ga naci, a i jeftin je (od 500 din. polovan do 2000-3000 din. nov), treba samo da napravis adapter plocu kao na slici sto sam postavio u ovoj temi.

                                Comment

                                Working...
                                X