ler chas 2k rpm chas normalan (700-800)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ji 4Tze
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2006
    • 806
    • bg
    • Honda CR-V 4WD

    ler chas 2k rpm chas normalan (700-800)

    skoda felicia, 1.3mpi motor (multi, ne mono) '99 godiste

    npr. usporavam, saltam III-II-ler i ostane 2k rpm. Stisnem/pustim gas malo vrati ga na normalno. Ili usporavam drugom do nekih 1.2k rpm stisnem kvacilo podigne na 2k opet. Stisnem/pustim vrati ga skoro u normalu (tacnije, 800-900rpm). Ne uvek, nekad ako ga saltam pri 3.5rpm ovoga nema kad usporavam a kad saltam na 2.5-3k skoro pa redovno (pogotovu ako ga npr. vozim u petoj na 2k rpm pa kad stajem lagano ) Ako stajem naglije i npr iz IV u II (na vecem rpm) sve deluje u redu. Mada mi se chini da je ler otisao gore nekih 50-100 rpm (podvlachim, chini mi se )
    Svratio do servisa (autokuca Kole, enjub) kaze bez gledanja tj. kad sam mu objasnio ovako kako sam napisao 'Mali (nekom tamo radniku za kasom) idi vidi koliko je ciscenje klapne gasa' ovaj kaze 3.5k din i 'eto ti, 50E mora da se zakaze, proveri tacno na dijagnostici i ocisti po potrebi'
    Otici cu i do Samardzica (posto mi neko preporuci i njih) al' ako neko ima ideju sta bi moglo biti.

    evo i fotke motora, mada mi se chini da je ovo bitno ispod ovog poklopca (neko mi pomenu neki motor ler gasa, ali kako sam razumeo majstora, tako nesto nema na ovom motoru a ta klapna gasa fala bogu nemam pojma sta je)



    A i juche mi se desi prvi put da je auto stucnuo u drugoj (tacnije, krenuo da se gushi), malo uzbrdo, hladan motor iako uvek tuda idem i vozim jednako, samo se eto juche desilo kao da sam krenuo uzbrdo u drugoj a nisam (dobro, skoro pa jesam, al kazem, tuda prolazim svaki dan i isto vozim pa se nije desavalo)

    a ko za inat, tacnije, srecom se ovo sad desava jer sam ovih dana hteo da odem na ugradnju gasa, pa da ne radi kako treba i posle majstor kriv
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    ebote koji deraci i ne profesionalizam. 40EU skoro ciste zarade za ciscenje klapne posao od 15 min. ....dece im dusa

    Izgleda da sam do sada u zivotu ustedeo jedno 1000EU na ciscenje klapni




    Verovatno je problem upravo sa zaprljanom klapnom gasa sto u najmanju ruku mozes sam da odradis i ustedis silne pare!
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Ji 4Tze
      CBC Senator XXL
      • 04.05.2006
      • 806
      • bg
      • Honda CR-V 4WD

      #3
      odradio bih ja svasta samo kad bih znao
      ne znam bre ni sta je klapna gasa ni cemu sluzi a kamoli da to sam skinem i ochistim

      creva za vazduh (ova dva levo, kapiram da nema nijedno vise) vizuelno nisu ostecena, ima neki tip kako se proverava detaljnije nego neiskusnim okom?

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Ma znas....samo ne znas da znas

        1000din
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Skini taj plastični poklopac što ide od filtera na usisnu granu i sve će ti se samo kasti. odjednom ćeš utvrditi da znaš šta je klapna gasa
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Ji 4Tze
            CBC Senator XXL
            • 04.05.2006
            • 806
            • bg
            • Honda CR-V 4WD

            #6
            .

            ovo je bilo 'poluispalo'
            znaci ne manje trudno nego bas stajalo da su se dodirivali u tangenti (ovo sam ja izvukao skroz da pokazem brejnostormu ovde )
            vratio, provozao malo, vidim normalno se ponasha. E sad, to crevo ide iz (valjda) izduva nazad u filter za gas? deluje mi ko da je nesto tipa onaj iberlauf, na kecu sto majstori stave ispod branika pa se dobije lep smokescreen da se prikriju tablice na semaforu

            e sad, drugo pitanje, nevezano za temu al vezano za isto auto. Onaj temp. senzor je javljao neke greske u dijagnostici



            i promenio bih ga (jos sam ga dobio na poklon u jednoj radnji )



            al bre nece da izadje kako se to sranjce vadi? vrti se u krug ali ne mogu da ga izvuchem, kao da ga neki vakuum drzi

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              To crevo što si slikao ne bi trebalo da utiče na rad motora čak i da ga nema ko što ga neće imati ako ugradiš gas
              Bolje pogledaj on tanko crevo na slici pored tog debelog da li je celo i da ne vuče možda falš vazduh a i druga takva ako ih ima.

              Onaj termo davač verovatno ima osigurač u vidu šnale koji se izvuče sa strane pa "sranjce" ispadne
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Ji 4Tze
                CBC Senator XXL
                • 04.05.2006
                • 806
                • bg
                • Honda CR-V 4WD

                #8
                izvukao sam shnalu naravno, al i dalje nije htelo da izadje.
                Znachi samo da se nategne jache i ischupa? posto, kazem, vrti se lako samo nece da ispadne
                jel treba da se na kratko skinu kleme pre/posle skidanja tog senzora?

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Baba za dedu, deda za repu i iščupaše je
                  Dakle potegni....Drži ga gumica.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Ji 4Tze
                    CBC Senator XXL
                    • 04.05.2006
                    • 806
                    • bg
                    • Honda CR-V 4WD

                    #10
                    iscupao zamenio, ne pali se ventilator?!
                    vraticu stari
                    da nisam nesto zaboravio da uradim (tipa otkacim klemu od akumulatora na kratko vreme - i koja treba da se otkaci, +)?

                    sto se prvobitnog problema tice, nema ga vise, ni juche ni danas

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Za to ne treba skidati klemu. Ako nisi sisguran da li je ispravan, poturiš dole upaljač (kad je izvadjen) i treba da menja napon ili otpor.
                      Nisam siguran da on uključuje ventilator, to bi trebalo biti na hladnjaku, sigurniji sam
                      Ovaj samo meri temperaturu motora radi pokazivača i eventualno ECU-a...
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Heinz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 1027
                        • Beograd, Voždovac
                        • Avensis 2.0 D4D

                        #12
                        Da, da, to je samo senzor za pokazivač u kabini.

                        Ventilator pali termodavač na hladnjaku.
                        Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                        Comment

                        • Ji 4Tze
                          CBC Senator XXL
                          • 04.05.2006
                          • 806
                          • bg
                          • Honda CR-V 4WD

                          #13
                          'majstor' se malo istripovao pali se ventilator kako treba, krenuo sam po gradu u najvecem spicu da proverim pa makar stao na pola puta ako ne radi, vidim pali ga na nesto ispod 100 (slobodna procena posto ima crticu za 90 i 110) i tako ga i drzi ne preko 100.
                          koliko znam, na ovom motoru se tako i pali vent. na 96C
                          jel treba da napomenem da sam se u trenutku u*rao kako je pokuljala voda kad sam zamenio onaj stari temp.senzor umesto ovog 'novog'?

                          Comment

                          • Dren
                            CBC Senator XXL
                            • 24.08.2005
                            • 1068
                            • Sarajevo

                            #14
                            Suti, dobro je da nije bilo:"Bjezte noge, usra vas guzica..."

                            Comment

                            • Ji 4Tze
                              CBC Senator XXL
                              • 04.05.2006
                              • 806
                              • bg
                              • Honda CR-V 4WD

                              #15
                              moram da napomenem (meni) zanimljivu obzervaciju...
                              ovo sa povecanjem temperature je izgleda cisto trip pokazivacha. I Doru sam nenamerno istripovao misleci da nesto nije u redu sa hladjenjem, jer posle instalacije gasa bio isti slucaj, kao da pokazuje 5-10C vise nego sto je uobicajeno. I u gluho doba noci pri testiranju plinske instalacije, ja vec skoro u agoniji sto treba za BG da idem a auto se 'pregreva' sine mi , reko, iscupaj konektor za tu sondu i vrati, bice sve u redu i tako i bi

                              Comment

                              Working...
                              X