Radna temperatura - Seat Toledo 1.8 65KW

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GaD
    CBC Član
    • 15.08.2005
    • 74
    • Podgorica

    Radna temperatura - Seat Toledo 1.8 65KW

    Pozdrav,

    nesto mi je cudno oko radne temperature. Koliko je poretbno vremena da bi motor dosao do radne temeprature(pretpostavljam to je kod mene tacno na sredini kazaljka i posle toga vrlo malo varira gore/dolje - i to rijetko radi)

    Jutros sam testirao(oko 25 stepeni je spolja temperatura) i trebalo mi je 5Km ili 13 minuta. Nije bila prevelika guzva u grad i nisam previse stajao na semaforima, sto bi se reklo nije bila prevelika guzva ali se ipak vozilo drugom i trecom laganije.

    Inace je to voznja na plinu, a ovo je inace motor od Golf 3 - oznaka motora ABS.
  • RedboX
    CBC Senator XXL
    • 28.11.2006
    • 1537
    • Novi Beograd

    #2
    meni takodje treba bar 3-4 km da kazaljak dodje u sredinu ionda se tu zakuca.Primetio samd da je motoru svejedno dali je napolju zima ili leto iotprilike mu isto km treba. U pitanju je mazda 323 benzinac 1.3
    I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

    Comment

    • GaD
      CBC Član
      • 15.08.2005
      • 74
      • Podgorica

      #3
      Ok, ali je pitanje bilo da li je meni sve ok? Treba li brze ili je ok ? Ako treba brze znaci morat da mijenjam termostat.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        ne znam bas za taj motor kako je reseno zagrevanje od strane fabrike.
        recimo da iz iskustva sa raznim motorima i autima, treba mnogo brze.

        oko 2 minuta najduze, znaci oko 120 sekundi da kazaljka od nule dodje do sredine skale pri ovim spoljnim temperaturama, kada se auto vozi.

        u metrima, ono ukljucis auto na parkingu, okrenes se ili krenes, isparkiras predjes reda 500 metara do 1.000m i to je to . motor ve treba da bude potpuno zagrejan.

        tih 13 minuta bi bilo na zimskih -20C mozda, mada je i tada 13km jaaako mnogo.

        meni lici da je u pitanju neispravan termostat.
        mozda je i sama fabricka konstrukcija takva (losije reseno), kao sto sam imao npr na Fordu- sporo se zagrevao motor pa to ti je. (opsta zalba, opste poznato za taj model motora/ auta).
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • JNC
          CBC Senator XXL
          • 19.12.2006
          • 1332
          • Beograd

          #5
          Meni se auto zagreje bas ovako kako brick kaze, znaci max 2 minuta, cak i manje, zimi nesto duze, ali nikako za 13km, 2-3km i to kad je minus.

          Comment

          • Car
            CBC Senator XXL
            • 07.07.2005
            • 900
            • Beograd

            #6
            Na laguni kazaljka do?e na sredinu tako?e kroz nekoliko minuta i više ne mrda, e sad da li je to potpuno zagrejan motor, ne znam
            A na golfu sve do skoro dok nije zamenjen hladnjak i termostat trebalo je i po 15 minuta da kazaljka pokaže radnu temperaturu, sad treba nekih 5 minuta (po ovakvom vremenu)...

            Originally posted by sw.brick
            ukljucis auto na parkingu, okrenes se ili krenes, isparkiras predjes reda 500 metara do 1.000m i to je to . motor ve treba da bude potpuno zagrejan.
            Brick, ovo što si napisao da motor ne treba da bude potpuno zagrejan, da li to zna?i da kad kazaljka do?e na sredinu ne mora da zna?i da je motor zagrejan u istoj meri kao da je vožen npr. pola sata ali je bezbedno za vožnju, ili šta ve??
            Ili nakon tih par minuta motor mora da bude na radnoj temp od xx stepeni, i da to ne menja nadalje?
            To me oduvek bunilo

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              motor ve treba da bude potpuno zagrejan

              motor vec treba da bude potpuno zagrejan.
              tako treba da pise bez tipfelera, pisem iz mobilne lokacije -gprs, izvinjavam na gresci koja je mogla da promeni smisao.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Car
                CBC Senator XXL
                • 07.07.2005
                • 900
                • Beograd

                #8
                Ok, sve jasno.

                Comment

                • GaD
                  CBC Član
                  • 15.08.2005
                  • 74
                  • Podgorica

                  #9
                  Pretpostavljam da ste u pravu, a i povecala mi se potrosnja cak 17 L plina. Moze li to da bude to termostata? Inace je trosio oko 13 kroz grad?

                  Comment

                  • Eon
                    Moderator
                    • 10.03.2005
                    • 4225
                    • Beograd-NBG-44
                    • Superb 2.0 4x4 DSG

                    #10
                    Dok se ne zagreje motor, normalno je da vise trosi... To je vrlo verovatno uzrok, pogotovo ako ga jos vozis i na kracim relacijama!
                    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                    Comment

                    • GaD
                      CBC Član
                      • 15.08.2005
                      • 74
                      • Podgorica

                      #11
                      Bio sam preko vikenda na neki put (400 km). Uglavnom kad vozim lagano petom niz neku ravnicu ili nizbrdicu motor se ohladi skoro dodje do plavog dijela, kao da sam ga upali prije 3 minuta a ne da ga vozim 2 sata.

                      Inace trosi 13,9 litara plina na otvoreno, nagrdjeno. Kako mi rece majstor (koji takodje tvrdi da je termostat ) moze toliko da potrosi jer kad mu padne radna temperatura pali se automatski sauh i onda trosi vise.

                      Comment

                      Working...
                      X