LADA 112 problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • amg-power
    CBC Član
    • 02.03.2008
    • 11
    • Paracin

    LADA 112 problem

    Pozdrav, imam veliki problem sa Ladom 112 1.5 Li, 2004 godiste. Problem je sledeci, kad motor dostingne radnu temperaturu i kad ga ugasim posle toga nema sanse da ga upalim sve dok se malo ne ohladi. Vozio sam ga na dijagnostiku i kazu mi da je sve ok. Jedan majstor mi je preporucio da zamenim bobinu jer je sumnjao da je do nje ali to nije resilo problem. Znaci nece da upali nakon sto motor ugasim kljucem normalno a kad recimo ubacim u petu i pustim kvacilo on upali posle bez problema i kad je vruc. Sta mislite u cemu je stvar?
    Bolje znati malo a cesto nego mnogo a retko povremeno nikad, kojekude!!!!

  • #2
    Re: LADA 112 problem

    Originally posted by amg-power
    Pozdrav, imam veliki problem sa Ladom 112 1.5 Li, 2004 godiste. Problem je sledeci, kad motor dostingne radnu temperaturu i kad ga ugasim posle toga nema sanse da ga upalim sve dok se malo ne ohladi. Vozio sam ga na dijagnostiku i kazu mi da je sve ok. Jedan majstor mi je preporucio da zamenim bobinu jer je sumnjao da je do nje ali to nije resilo problem. Znaci nece da upali nakon sto motor ugasim kljucem normalno a kad recimo ubacim u petu i pustim kvacilo on upali posle bez problema i kad je vruc. Sta mislite u cemu je stvar?
    Probaj sa promenom komutatora, a da nebi odmah kupovao novi jer je dosta skup posudi od druga ili servisa pouzdan komutator pa isprobaj da li ima poboljsanja. Inace, za tvoju a i moju Lajku ali 1,6 i 16V imas gotovo sve radove step by step na /www.vaz-autos.ru/. Pozdrav!

    Comment

    • amg-power
      CBC Član
      • 02.03.2008
      • 11
      • Paracin

      #3
      I ja sam posumnjao na komutator. Ali svi kazu bobina. Ja kupim, dam 100 evra kad ono nista. Samo sam dzabe dao pare
      Bolje znati malo a cesto nego mnogo a retko povremeno nikad, kojekude!!!!

      Comment


      • #4
        Originally posted by amg-power
        I ja sam posumnjao na komutator. Ali svi kazu bobina. Ja kupim, dam 100 evra kad ono nista. Samo sam dzabe dao pare
        Bobina 100 eura ?

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          Znaci nece da upali nakon sto motor ugasim kljucem normalno a kad recimo ubacim u petu i pustim kvacilo on upali posle bez problema i kad je vruc. Sta mislite u cemu je stvar?
          kontakt brava, imobilajzer ako postoji.
          uraditi dijagnostiku (voltmetrom) za pocetak.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • amg-power
            CBC Član
            • 02.03.2008
            • 11
            • Paracin

            #6
            Originally posted by Vuja66
            Originally posted by amg-power
            I ja sam posumnjao na komutator. Ali svi kazu bobina. Ja kupim, dam 100 evra kad ono nista. Samo sam dzabe dao pare
            Bobina 100 eura ?
            Da bre, kad sam cuo cenu samo sto nisam pao u nesvest
            Bolje znati malo a cesto nego mnogo a retko povremeno nikad, kojekude!!!!

            Comment


            • #7
              [quote=amg-power]
              Originally posted by Vuja66
              Originally posted by "amg-power":1rs76mdu
              I ja sam posumnjao na komutator. Ali svi kazu bobina. Ja kupim, dam 100 evra kad ono nista. Samo sam dzabe dao pare
              Bobina 100 eura ?
              Da bre, kad sam cuo cenu samo sto nisam pao u nesvest[/quote:1rs76mdu]
              Čudno. Ja sam mislio da tu ide bilo koja bombina za elektronca, a ona nemoye da bude preko 1500 din.

              Comment

              • amg-power
                CBC Član
                • 02.03.2008
                • 11
                • Paracin

                #8
                Bio sam danas da kupim komutator. Ajde da vidim dal nije to mozda. I sad, postoje varijante sa 6 i sa 7 pinova. Koja varijanta ide u Ladu?
                Bolje znati malo a cesto nego mnogo a retko povremeno nikad, kojekude!!!!

                Comment

                • Pera
                  CBC Veteran
                  • 24.10.2007
                  • 129
                  • BG

                  #9
                  Verzija sa sedam pinova je na Ladama koje imaju obrtomer sto znaci da ti treba taj,moze da se stavi i sa sest,ali onda ne radi obrtomer
                  Lada Samara 1.5

                  Comment

                  • amg-power
                    CBC Član
                    • 02.03.2008
                    • 11
                    • Paracin

                    #10
                    Ok, hvala. prodavac mi reko da je sigurno sa 7 al ja reko ajde da pitam.
                    Bolje znati malo a cesto nego mnogo a retko povremeno nikad, kojekude!!!!

                    Comment

                    • Miljan
                      CBC Senator XXL
                      • 18.01.2006
                      • 459
                      • Nis

                      #11
                      1,5 Li nema komutator, samo modul paljenja (koji ujedno ima ulogu bobine).

                      Comment

                      Working...
                      X