Adaptacija trionica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sikili
    CBC Član
    • 04.04.2007
    • 44
    • Beograd

    Adaptacija trionica

    Samo da prijavim sta sam uradio sa autom, ako nekog uopste zanima i da pitam jos po nesto.....

    Klimu i sva ona sitna crevca koja su "nepopravljiva" mi je namestio odn. napravio moj majstor Hari.....

    Pitanje je da li posle vracanja svega u default stanje i ponovne konekcije akumulatora treba nesto da se radi....negde sam video da treba nesto da se "uchi" kompjuter ili sl.........????

    Hvala
    Love is like taking a dump, Butters. Sometimes it works itself out. But sometimes, you need to give it a nice hard slimy push.


  • Goran
    Moderator
    • 06.10.2004
    • 535
    • Vrbas

    #2
    Treba da se odradi adaptacija trionica

    znaci, peta brzina ~60km/h pun gas i ne pustas do ~160km/h
    Originally posted by Dora
    Banovao me Goran
    Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

    Comment

    • *Egon*
      CBC Senator XXL
      • 31.12.2004
      • 1232
      • Beograd, Dorcol, N 44

      #3
      A pre pocetka skines klemu sa akumulatora
      Garaza
      1996 SAAB 900 NG Cabrio

      Comment

      • Sikili
        CBC Član
        • 04.04.2007
        • 44
        • Beograd

        #4
        chek chek.....

        skinem klemu.....

        vratim klemu....

        upalim auto.....

        teram od 60 do 160 u 5-toj


        Jel sam dobro skontao????
        Love is like taking a dump, Butters. Sometimes it works itself out. But sometimes, you need to give it a nice hard slimy push.


        Comment

        • Sikili
          CBC Član
          • 04.04.2007
          • 44
          • Beograd

          #5
          GORIVO???

          Da li ima veze na kom pogonskom gorivu to radim?????

          Plin ili chorba ili jedno po jedno???????
          Love is like taking a dump, Butters. Sometimes it works itself out. But sometimes, you need to give it a nice hard slimy push.


          Comment

          • *Egon*
            CBC Senator XXL
            • 31.12.2004
            • 1232
            • Beograd, Dorcol, N 44

            #6
            Na benzinu.
            Garaza
            1996 SAAB 900 NG Cabrio

            Comment

            • Goran
              Moderator
              • 06.10.2004
              • 535
              • Vrbas

              #7
              Re: chek chek.....

              Originally posted by Sikili
              skinem klemu.....

              vratim klemu....

              upalim auto.....

              teram od 60 do 160 u 5-toj


              Jel sam dobro ukapirao????
              sa papucicom gasa u podu
              Originally posted by Dora
              Banovao me Goran
              Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

              Comment

              • jugo
                CBC Član
                • 02.03.2007
                • 91
                • Banja Luka, BiH

                #8
                a moze li neko meni ovo da malo pojasni posto sam mlad i neiskusan?

                trionicom upravlja racunar koji u svojoj memoriji ima ucitan software (parametre ili mape) po kojima upravlja trionicom.. samim diskonektovanjem klema i njihovim ponovnim konektovanjem se restartuje racunar, ali kad se ponovo ukljuci on podize svoj software i nastavlja da radi po njemu, tako da ne kontam nikakvu vezu sta ce se to u softwaru promjeniti ako stisnete gas do daske u 5-toj od 60 do 160 km/h...
                JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                Comment

                • jugo
                  CBC Član
                  • 02.03.2007
                  • 91
                  • Banja Luka, BiH

                  #9
                  aha, mnogo jasnije... vidim da si napisao da to vazi za saab-ove koji imaju 45 mjenjac... e sad, da li i ja imam taj mjenjac ili je kod mene drugi, i ako je drugi jel ima neki slican proces koji bi trebao i kod mene da se uradi...?
                  znaci saab 900 2.0 turbo, 185 HP...
                  JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                  Comment

                  • Saabo
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1724
                    • Vrbas
                    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                    #10
                    Obrisah ja post Kod tebe je 40... pa ides od 50-150 kmh i to je to...
                    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                    Comment

                    • jugo
                      CBC Član
                      • 02.03.2007
                      • 91
                      • Banja Luka, BiH

                      #11
                      e pa kad ga ubacim u 5-tu na 50 km/h ima da se auto sav trese pod punim gasom..
                      JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                      Comment

                      • Saabo
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1724
                        • Vrbas
                        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                        #12
                        Trionic... SAAB... NE, da je nesto drugo mozda ma sigurno
                        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                        Comment

                        • jugo
                          CBC Član
                          • 02.03.2007
                          • 91
                          • Banja Luka, BiH

                          #13


                          mislim da bi se i fico tresao pri toj brzini

                          JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                          Comment

                          Working...
                          X