


neznam kako da počnem, prije jedno mjesec dana mi se moj saab 9000 2,0t pregrijao, nakon toga auto gubi vodu i crijeva od vode su bila tvrda. osim ovih problema auto nije gubilo ulje, niti je dimilo, i sasvim normalno je radilo.
Odem kod "majstora" da mi zamjeni dihtung glave i da sredi samu glavu.(sve dihtunge sam ja kupio reinzove).
Nakon tri dana majstor zove da je gotovo auto , kaže sad je sve uredu. Auto počinje da dimi kad sam ga upalio kod "majstora" i on kaže da ga malo vozim da će prestati da dimi.
Auto niti je prestalo dimiti već je sve više i više dimio. Auto vraćam na reklamaciju i "majstor" kaže da su gumice sa ventila pospadale i da je on stavio druge i da je auto opet uredu. Auto opet dimi i "majstor" kaže da se ulja u auspuhu skupilo da ga trebam malo provozati. Odlazim prema Bjelašnici da vidim hoće li prestati dimiti , kada sam došao na Bjelašnicu auto prestalo dimiti i ja mislio da je sve uredu .Kad sam pogledao šipku ulja šok, nema kap ulja, naspem ulja upalim auto kad iza mene ko iz dimnjaka. ništa se nevidi. Stanem na prvu pumpu kupim ulja pa pravo kod majstora. Sad kaže otišla ti turbina a ostalo je uredu. Pošaljem turbinu u Užice na remont vrati na auto on opet dimi. Naručim iz BG nove gumice ventila kontam da nisu oni stavili neke divlje.
Danas odem kod drugog majstora da mi zamjeni gumice kad gle čuda neodgovaraju šestice ,kaže majstor ventil sedmica.
Zovem ovog prvog što je radio glavu motora dali je mjenjao moje ventile , kaže jeste ali da to nema veze.
Mojih starih ventila nema ni na mapi , gumice neodgovaraj na ove druge , a auto i dalje DIMINJA.
Šta mi je sad najpametnije da uradim.
Comment