Ponovo problem sa SAAB-om

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • majstorbob80
    CBC Veteran
    • 13.05.2008
    • 184
    • beograd
    • 735E32, 525E39 Mlook

    Ponovo problem sa SAAB-om

    Ovako, prvo da napisem sta sam sve uradio, pa da izlozim svoj problem. Zamenio radilicu posto je stara vec bila na 2-goj specijali a lezajevi su je ostetili, zamenio letece i lezece lezajeve, karike, poravnao glavu motora, izmenjao dihtunge i semeringe i naravno ispostovao kompletnu proceduru sklapanja motora.
    Presao lagano 150km, promenio ulje i filter, ponovo lagano presao jos 250 km i krenuo sa malo ostriom voznjom. Sinoc upalim auto i imam sta da cujem, pocinje malko da lupka,danas krenem na posao (relacija Ovcha-29-og Novembra SUP) temperatura svo vreme na sredini ali lupanje iz motora je sve glasnije i glasnije. Kad sam krenuo da skidam cep od prelivnog suda za rashladnu tecnost, antifriz je krenuo da kulja napolje. Ima li iko ideju.
    Za one koji neznaju za moje muke u pitanju je SAAB 9000cs 1995god. motor B204s.
    Unapred gvala za bilo kakvu ideju!!!!
    Čovek se uči dok god je živ!!
  • JAPANX
    CBC Senator XXL
    • 10.08.2006
    • 2159
    • Beograd

    #2
    Re: Ponovo problem sa SAAB-om

    nisi dotegao dihtung glave?

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #3
      Re: Ponovo problem sa SAAB-om

      Da li je i prethodna radilica prolupala?

      Comment

      • gorky
        CBC Senator XXL
        • 08.06.2007
        • 860
        • Vojvodina,Kikinda

        #4
        Re: Ponovo problem sa SAAB-om

        meren pritisak ulja? Nije kompletna procedura samo stegnuti zavrtnje na kilazu.cim je radilica vec na drugoj spec. tu je verovatno postojao problem sa podmazivanjem,kontrola ovalnosti klipnjaca,zatim trnovanje(kontrola) stabilnih lezajeva u bloku,uljna pumpa da ne govorim sve to treba prekontrolisati,ovako imamo jednacinu sa 6 nepoznatih.zato je teca postavio prethodno pitanje

        Comment

        • majstorbob80
          CBC Veteran
          • 13.05.2008
          • 184
          • beograd
          • 735E32, 525E39 Mlook

          #5
          Re: Ponovo problem sa SAAB-om

          Za par sati vise informacija rasturam makinu po 99991000-ti put.
          Hvala svima!!!!!!!
          Čovek se uči dok god je živ!!

          Comment

          • majstorbob80
            CBC Veteran
            • 13.05.2008
            • 184
            • beograd
            • 735E32, 525E39 Mlook

            #6
            Re: Ponovo problem sa SAAB-om

            Ajmo redom, glavu sam zategao kako treba i koliko treba, prethodna radilica je prolupala, sadasnja radilica je na 1.specijali, pritisak ulja dobar, blok trnovan, kada sam prvi put zatvorio motor, bez vode je upalio bez problema, ali kad sam sipao vodu katastrofalno lupanje. Zaverglao sam ga bez svecica iz cetvrtog cilindra mlaz vode. Opet glava dole, hidro test, i obrada ali ovog puta kod Misica.
            Danas sam skinuo karter i video problem. Na cetvrtom cilindru leteceg lezaja nema, ostaci lezaja podsecaju na ispresovani lim, koji sam nasao u karteru.
            Da li je mogla voda da tada prouzrokuje sadasnje problem?


            P.S.
            Na drugoj montazi glave ponovo je stavljen nov dihtung i ovog puta nije bilo vode u cilindrima. I umalo da zaboravim nije palio lampicu za ulje a prilikom starta motora u regularnom roku je gasio (nov davac pritiska ulja).
            Čovek se uči dok god je živ!!

            Comment

            • Goran
              Moderator
              • 06.10.2004
              • 535
              • Vrbas

              #7
              Re: Ponovo problem sa SAAB-om

              Radilicu za saaba u Srbiji ne moze da uradi niko . Rec je o dva kanalcica pored lezajeva koji sluze da sprece preran odlazak ulja ispod lezajeva stvarajuci na tom mestu "prstenove" od ulja. Obradom se ti kanalcici delimicno ili potpuno izgube. Ni jedna masinska radionica u Srbiji nema alat za ponovno vadjenje tih kanalcica. Kad si se vec odlucio na promenu radilice trebao si naci neku koja je na standardu. I pod obavezno trnovanje klipnjaca i bloka. Obavezna kontrola protocnosti i pritiska ulja. To je motor sa balansnim osovinama a tu moze da se namirise poneki problem
              Originally posted by Dora
              Banovao me Goran
              Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

              Comment

              • Gavra
                CBC Senator XXL
                • 06.03.2008
                • 2031
                • Beograd

                #8
                Re: Ponovo problem sa SAAB-om

                Originally posted by majstorbob80
                Na cetvrtom cilindru leteceg lezaja nema, ostaci lezaja podsecaju na ispresovani lim, koji sam nasao u karteru.
                Pogresno montirana polutka,neispravna klipnjaca ili pogresno zategnuta,ako je uspeo da okrene lezaj .Proverio si aksijalni pre vracanja kartera?Na klipnjaci i bloku?
                Poslednji nek ugasi svetlo

                Comment

                • gorky
                  CBC Senator XXL
                  • 08.06.2007
                  • 860
                  • Vojvodina,Kikinda

                  #9
                  Re: Ponovo problem sa SAAB-om

                  uz uvazavanje svacijeg znanja,ovde je jeftinije otici kod majstora jer majstoru ovakvi propusti ne mogu da se dese.ni jedan motor se ne moze beskonacno puta otvarati i zatvarati jer se prilikom stezanja i otpustanja dosta delova deformise.stanje koje sad imamo je sasvim sigurno uzrokovao ozbiljan propust pri sklapanju,gavra je vec napisao,meni lici na pogresno okrenuti polutku stabilnog lezaja verovatno je lezaj bez rupe stavljen na blok.voda tesko da je mogla da uzrokuje problem sa lezajem (kod dizela moze doci do krivljenja klipnjace).neposredno nakon paljenja imamo vodu u cilindru,to ne moze biti mikro pukotina glave -to je krater koji bi se golim okom video,pod uslovom da je stavljen nov zaptivac.tako da tvrdim da ovakvi propusti zaista ne mogu da se dese majstoru

                  Comment

                  • KICKY
                    CBC Početnik
                    • 20.10.2008
                    • 6
                    • Beograd

                    #10
                    Re: Ponovo problem sa SAAB-om

                    gledaj druze,zaista su u pravu,trebao si motor dati majstoru! ko moze znati jesi li ispostovao proceduru sklapanja!
                    trebao si me zvati,rd sam bio da dodjem i pomognem! bar smo se tako dogovarali sa tazzom!
                    trnoj klipnjache i proveri radilicu!!!
                    naravno na mashinskoj obradi!
                    kao shto znash radilica moze da bude i kriva,shto moze da uzrokuje probleme!
                    proveri i istegnutost brezona na klipnjachama,jednom sam imao i takav problem!
                    u svakom sluchaju imash broj pa se javi!
                    ps.
                    ne slushaj svakoga,moje se genaralne voze po par STOTINA hiljada kilometara!!!

                    Comment

                    Working...
                    X