Vakum crevo kod SAAB 9000CS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dechkotzar
    CBC Član
    • 01.08.2005
    • 81
    • Bg

    Vakum crevo kod SAAB 9000CS

    Zanima me cemu sluze creva koja idu iz usisne grane? Mislim da ih ima 4-5 komada.
    Sta se desava kada spadne ili pukne crevo itd.. Gde su drugi krajevi tih creva...
    Da li zna neko, bas me zanima.
    J***m ti turbinu!
  • Igor
    CBC Senator XXL
    • 30.12.2004
    • 394
    • DORCOL REPUBLIKA

    #2
    Jedno vakum crevo ide na regulator pritiska goriva,
    jedno ide ka turbini ja mislim.... i jedno ide isto tu negde... na wastegate... ili nesto slicno
    npr... meni spadaju "cesto".... zbog plina... i npr.... izgubim gas.... ne mogu da ubrzava.... nece vise od 120 npr....
    dok kada mi je puklo ovo sto ide na ja mislim regulator pritiska goriva... ler gas mi je bio na 2k obrataja...

    Zna se ko ce se objaviti i ispraviti ako sam nesto pogresio ... a jesam sigurno...
    Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
    Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

    Comment

    • Black Knight
      CBC Senator XXL
      • 13.10.2004
      • 2020
      • Novi Beograd, kicblo

      #3
      to su ti kao sto sam naslov kaze creva za kontrolu i upravljanje turbine pritiskom/vakumom...

      i kao sto je igor rekao ...ne mogu se desiti mnogo lose stvari...ako se primete na vreme...ali recimo motor izgubi sav vakum i jednostavno postane mlitav...

      u naj gorem slucaju moze da spadne crevo sa el.mag ventila koji kontrolise WG i tada ako preteras sa gasom moze da se desi svasta sa motorom
      Injection is good,but I'd rather be blown!

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Znam ja samo neznam koji motor je u pitanju.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • dechkotzar
          CBC Član
          • 01.08.2005
          • 81
          • Bg

          #5
          9000CS Turbo 2.0, sa DI kasetom
          J***m ti turbinu!

          Comment

          • dechkotzar
            CBC Član
            • 01.08.2005
            • 81
            • Bg

            #6
            Otprilike ima 3 creva. Dva se nalaze sa zadnje strane dekla i jedno sa leve bocne strane. Pre neki dan mi je ispalo (explodiralo), tj izlatelo sa plasticnim delom ono crevo sto ide na iber lauf i jos negde ka tocku.
            J***m ti turbinu!

            Comment

            • Black Knight
              CBC Senator XXL
              • 13.10.2004
              • 2020
              • Novi Beograd, kicblo

              #7
              evo ja cu da probam, pa ce cika profesor da me ispravi ako gresim:

              ono crevo sto ide na iber lauf i jos negde ka tocku
              ovo ide na le.mag. ventil koji upravlja WG-om...
              Injection is good,but I'd rather be blown!

              Comment

              • dechkotzar
                CBC Član
                • 01.08.2005
                • 81
                • Bg

                #8
                Sta je WG?
                J***m ti turbinu!

                Comment

                • -Vedran-
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 3255
                  • Beograd

                  #9
                  WasteGate...ventil...
                  Power of dreams !!!

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #10
                    Kapija za djubre

                    prelivni ventil


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • dechkotzar
                      CBC Član
                      • 01.08.2005
                      • 81
                      • Bg

                      #11
                      Posto imam problem da mi to crevo stalno ispada jer je puklo po duzini, a ne mogu da ga skaracujem jer nije dovoljno dugacko, kako se menja to crevo? Da li mozda postoji mogucnost produzivanja u smislu isecem crevo na nekih 10cm pa onda izmedju spojeva ubacim metalnu cevcicu odgovarajuce debljine koju bih kasnije ucvrstio selnama. Da li je to moguce i koji je pritisak na tom crevu?
                      Sad trenutno sam zalepio izolirku preko spoja i na plasticni ventilcic koji ide u usisnu granu, pricvrstio selnu da vise ne ispada. Problem sam donekle resio ali i dalje se cuje kako pusta vazduh, samo u mnogo manjoj meri. Ler gas je sad stabilizovan ali ima nekih nepravilnosti, povremeno. Jel zna neko sta da radim?
                      J***m ti turbinu!

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12
                        A da nadjes novo crevo?
                        To crevo je pod pritiskom nadpunjenja (nemam pojmak oliko je to). Spaja memranu wastegate ventila sa usisnom granom. Kada pritisak dodje do odredjene vrednosti otvara sa wg i pusta izduvne gasove pored turbine, tako da se pritisak u usisu vise ne povecava.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • Black Knight
                          CBC Senator XXL
                          • 13.10.2004
                          • 2020
                          • Novi Beograd, kicblo

                          #13
                          ako ti ne proradi WG...he he he
                          Injection is good,but I'd rather be blown!

                          Comment

                          • dechkotzar
                            CBC Član
                            • 01.08.2005
                            • 81
                            • Bg

                            #14
                            Ma uspem da ga sredim na privremeno, tj koliko izolirka izdrzi- otprilike 5km. Pretpostavljam da u tom slucaju WG i dalje radi. Cuo sam da postoji neka fora da se taj ventil podesi da uvek bude otvoren, tada se navodno gubi snaga motora ali neprimetno i nema vise ovih problema. Ortak je uradio na Paliu TD i vec godinu dana nema nikakvih problema.
                            J***m ti turbinu!

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              pa moze da se pokvari motor tako da vise ne radi to sto treba da radi, kao sto je to uradjeno na tom Paliu (koji verovatno jedva radi) ali je to daleko od onoga sto bih ja nazvao resenje problema.

                              ja bih potrazio drugo takvo crevo, novo ili polovno i zamenio. sa novim crevom je uzrok problema zaista resen i zasigurno ce zastitna funckija WG biti stalno aktivna a motor pouzdano raditi.

                              sve drugo je igranje sa sudbinom motora, pre ili kasnije motor ce se raspasti do totalke....a toliki rizik nije vredan jednog creva/ cevi koje mora da drzi pritisak.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X