grejanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milosh
    CBC Član
    • 04.11.2007
    • 20
    • beograd

    #16
    Re: grejanje

    Termostat(82C treba da bude)
    Ova tema je poprilicno obradjena na nekim drugim (SAAB) forumima, zakljucak je da je 82C dobro samo za extremno toplu klimu... za sve ostale 88-89C. Termostat koji otvara na 82C (sa odgovarajucim termo prekidacem) previse cesto ukljucuje fen i motor radi na malo nizoj temperaturi a gore je vec pomenuto da saabovi motori vole malo visu temperaturu ... sve ovo se odnosi samo na SAAB 900 classic ('79-'93).

    Sto se tice kazajke na pokazivacu temperature (u kabini) sve sto je u zelenom od 1/2 do 7/8 skale je u redu u razlicitim rezimima voznje. Ako kazajka skakuce gore dole, vreme je za novi termostat.

    Comment

    • milosh
      CBC Član
      • 04.11.2007
      • 20
      • beograd

      #17
      Re: grejanje

      To je normalna funkcija originalnog trostepenog termostata za saab 900 1979-1993, kada se motor malo vise ugreje termostat iskljucuje grejanje u kabini jer mu treba brze hladjenje
      E sad, proslo je neko vreme od ovog posta ali posto je ova tvrdnja izazvala poveliku polemiku na jednom drugom auto forumu, osecam se duznim da dodam zakljucke.
      Naime, SAAB-ov termostat jeste trostepeni ali po misljenju nekih autoriteta nema funkciju zatvaranja dovoda vode u kabinu, iako neki drugi SAAB sajtovi to navode kao tehnicke karakteristike termostata. Izgleda da je prestanak rada grejanja u kabini ipak i u ovom slucaju posledica pregrevanja motora (koja se ogleda u prekidu dovoda vode/antifriza u radijator kabine). Gore pomenuti autoriteti potvrdjuju drugi deo mog posta:
      Sto se tice kazajke na pokazivacu temperature (u kabini) sve sto je u zelenom od 1/2 do 7/8 skale je u redu u razlicitim rezimima voznje. Ako kazajka skakuce gore dole
      sto je u suprotnosti sa gore navedenim u ovom konkretnom slucaju, to me opet navodi na zakljucak da se ne moze sve posmatrati crno i belo vec da kod dijagnostike rashladnih (i drugih) sistema na automobilima treba proveriti konkretan slucaj jer uvek ima izuzetaka i odstupanja od "uobicajenog".

      Verujem da je ova prica odavno gotova ali dodajem ovaj post da ne bih nekog nenamerno pogresno informisao...

      Pozdrav.

      Comment

      Working...
      X