Pumpa za gorivo ili nesto sa strujom kod SAAB 9000CS?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dechkotzar
    CBC Član
    • 01.08.2005
    • 81
    • Bg

    Pumpa za gorivo ili nesto sa strujom kod SAAB 9000CS?

    Pre nekih mesec dana pocelo je nesto cudno da se desava na kolima. Auto je poceo da se gasi sam od sebe u voznji, i to po dva-tri puta za redom, po neki put. Kako bi onda imao periode normalnog rada nisam obracao previse paznju na to ali mi je pre neki dan auto skroz stao i vise nije hteo da upali. Ne znam sta moze da bude.
    Problem se manifestovao tako sto auto samo izgubi snagu, kazaljka obrtaja padne na nulu, ne prima gas ali radi. Cim stanem auto se ugasi i vise ne pali. Ne znam da li ima veze sa sipanjem goriva, ali ovo mi se desava od kad sam sipao na JP pumpi na auto-putu, sve sa istim gorivom.
    J***m ti turbinu!
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Problem oko Di/APC boksa i njegove konekcije prema ulazu, dakle ili los kontakt od senzora sa radilice ili los senzor.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Neverujem da je to razlog, probaj da vratis osigurac, strujna kola od DI i APC su razdvojena tako da nebi trebalo da ima veze, no, nikad se nezna da nije neko nekad cheprkao po instalaciji.

      Greska koju opisujes je jedna koja ukazuje na tkzv. LOOP u DI boxu koji moze da ima jedan niz razloga.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • dechkotzar
        CBC Član
        • 01.08.2005
        • 81
        • Bg

        #4
        Definitivno je kontakt tj. kablici sto idu iz DI. Kada sam malo zagledao kablic video sam da fali parce od nekih 5cm zastite. Koliko mi se cini zastita je protektirana i folijom. Kod mene zastite na tom mestu nije bilo ali su zice bile ne ostecenje. Oblepio sam obicnom izolir trakom ali mislim da nije dovoljno jer cim mi je motor dosao na radnu temperaturu opet se ugasio. Kablic je nalegao na donje vodeno crevo i verovatno da je pri porastu temperature vode pocelo da gubi kontakt.
        Mada opet imam iste probleme radi normalno sve super, i onda opet se ugasi. Kada sacekam 5minuta regularno upali.
        U momentu kada nece da upali treperi chek engine lampica.
        J***m ti turbinu!

        Comment

        • CSI
          CBC Član
          • 09.08.2005
          • 40
          • SCG

          #5
          pomozi deckonji...

          da nije problem s alarmom ili neka druga blokada ili senzor radilice- nek me iprave ovi iz ovlascenog saaba u bg -Srdan ili Viktor Sveta (oni sigurno znaju 99%- ipak su ovlASCENI SERVIS )
          CSI

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Originally posted by CSI
            da nije problem s alarmom ili neka druga blokada ili senzor radilice- nek me iprave ovi iz ovlascenog saaba: BOOST, EGON, BLACKKNIGHT, BRICK...


            CSI >> Ti poznajes drustvo iz Autosaba?

            Originally posted by dechkotzar
            U momentu kada nece da upali treperi chek engine lampica.
            I sta "kaze lampica" Treperi ili trepce i daje kod greske.

            Kako trepce, sta.. ??

            Kad nece da upali stavi ga na kontakt i izbroj sekvencu treptaja ... pa se javi..

            Treba mi 5-o cifreni broj
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • dechkotzar
              CBC Član
              • 01.08.2005
              • 81
              • Bg

              #7
              Pronasao sam sta mi je. Curi mi ulje na semeringu radilice, pa je verovatno ulje doslo i do, vec pomenutog, senzora pa je to previlo problem. Zanima me da li do gasenja motora dolazi zbog vrelog ulja koje natapa senzor i da li ce problem prestati ako sredim semering, ili definitivno moram da menjam senzor.
              Vise mi ne prikazuje problem check engine.
              Jos nesto kada auto ne vozim vise dana, onda mi je potrebno vise vremena dok ne pocne da se gasi.
              J***m ti turbinu!

              Comment

              Working...
              X