Problem sa kvacilom na SAAB-u 9000CS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CSI
    CBC Član
    • 09.08.2005
    • 40
    • SCG

    Problem sa kvacilom na SAAB-u 9000CS

    Pozdravljam,

    Ljudi imam problem sa kvacilom, koje se manifestuje
    tako sto kada pritisnem kvacilo noga mi propadne (nema otpora) a u brzinu ne mogu da ubacim. Ranije sam imao
    slican problem kada su mi otisle gumice na cilindru
    ali se kvacilo zadrzavalo na patosu, dok se sad
    normalno vrati. Kada sam proveravao ulje u bocici bilo
    je ok i nigde ne curi.
    -auto je radio, posle par sati nece u brzinu a pre toga nije bilo nikakvih znakova da postoji problem.

    Ako neko zna u cemu je problem
    bio bih zahvalan na pomoci!
    CSI
  • dechkotzar
    CBC Član
    • 01.08.2005
    • 81
    • Bg

    #2
    Imao sam slicnih problema na vise automobila ukljucujuci i saab. Kod mene je bilo slicno i na kraju se ispostavilo da je u cilindru bilo fals fazduha. Na mercedesu 123 imam stalno tih problema i resim tako sto nadjem odvod vazduha koji otkacim ili tako nesto, i onda nadrukam kvacilo i bude ok. Nek me ispravi profesor Boost, brick...
    J***m ti turbinu!

    Comment

    • *Egon*
      CBC Senator XXL
      • 31.12.2004
      • 1232
      • Beograd, Dorcol, N 44

      #3
      Lonce za ulje ne sme da bude napunjeno do pola, jer prvo ostajes bez ulja u cilindru za kvacilo, jer je crevo za kvacilo vislje.
      Moguce da je usao vazduh u cilindar kvacila.
      Skini plasticni poklopac sa menjaca i onda ti je pristupacan cilindar kvacila, imas sisicu pa probaj da ispustis vazduh, normalno uz proceduru ( stisni kvacilo - drzi - otpusti sisu - stegni sisu - pa otpusti kvacilo )
      Garaza
      1996 SAAB 900 NG Cabrio

      Comment

      • *Egon*
        CBC Senator XXL
        • 31.12.2004
        • 1232
        • Beograd, Dorcol, N 44

        #4
        Zamolio bi sve vlasnike i ljubitelje SAAB-a da se prikljuce "SAAB TURBO CLUBU" jer cemo na jednom mestu lakse resavati probleme koji se ticu SAAB-ova.
        Garaza
        1996 SAAB 900 NG Cabrio

        Comment

        • dechkotzar
          CBC Član
          • 01.08.2005
          • 81
          • Bg

          #5
          Da ti nije otisao donji cilindar? Kad skines plasticni deo sa menjaca vidi da li ima ulja, moze i neko da ti pritiska kvacilo dok ti gledas pa ako curka onda je donji cilindar. Ako je to, moraces da zamenis gumice. Najbolje ti je da uradis u bolecu. Mada najveci problem je sto ces morati da skidas menjac a to ti je oko 50 eura!
          J***m ti turbinu!

          Comment

          • CSI
            CBC Član
            • 09.08.2005
            • 40
            • SCG

            #6
            kvacilo

            Odvezem auto kod majstora majstor kaze donji crko mora menjac da se skida.... zove posle i kaze nije donji nego gornji cilindar, aj reparira ga, dovezem se kuci i sad da krnem na put- sve isto s pedalom- pored sto trebam da menjam majstora sta treba da menjam donji ili opet gornji cilindar ili nesto drugo?
            CSI

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Da li je auto sa ABSom?
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #8
                U pravilu, najbolje je mijenjati obadva cilindra istovremeno. Ako cilindri odlaze jedan za drugim, moguce je da korpa pruza preveliki otpor hidraulicnom sistemu i treba biti mijenjana.

                Comment

                Working...
                X