SAAB 9-5 2.0T SW

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    SAAB 9-5 2.0T SW

    Zdravvo drugari tatatatirci!

    Evo jednog pitanja, za koje nadam se da ce se javiti BOOST ili neko vec ko bi mogao da odagna ne doumice...

    Naime...
    U pitanju je kao vec navedeno SAAB 9-5 2.0T SW MY 2001. B205E motor. Sad... Sve je bilo OK do jednog momenta kad je produvao ulje na usis. Skinuo sam turbo, odneo na reparaciju, ustanovljeno da je prozukao, sredjen... Ali ne lezi vraze i dalje kad je auto u LOADU od neki 0,3-0,4 BAR nad pritiska ubacuje ulje u usisnu granu, ali ne ide sve u usis, nego i sa usisne grane se sliva i ide na CATalizator i SMRDIIIIIII!!!! Sad merena je kompresija, mada znam da to nije relevantno, je od prvog ka ostalim cilindrima- 13, 12.5, 13, 12. Znam da bi to trebalo meriti sa uredjajem propustljivosti u cilindrima ali ne znam gde da ga nadjem. OIL CATCH CAN je skinut, opran, prohodan, malo kolo ventilacije u poklopcu deklija prohodno(one dve pipice). Ostajem bez ideja.
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Re: SAAB 9-5 2.0T SW

    Napunio IC sa uljem?

    btw: sta ti znaci izraz curi iz grane????

    Usisna grana je totalno izolovana klima u odnosu na atmosferu tako da nema kuda da curi.. a posebo sabirac pritiska na turbo motoru (ne zove se usisna)... ?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      #3
      Re: SAAB 9-5 2.0T SW

      Ovako,
      IC takođe očišćen, sa baze trottle body-ja tragovi ulja i slivanje, sa sastava plastične grane u**** i leptira gasa takođe. Ali kad auto je u overloadu, i to ako je veći, 0.6 i više, pa to je strašno koliko ulja se slije sa u**** i padne na CAT i smrdi, dimi! Troši ulje. Razmišljam se da prepravim plastični deo nosača šipke za merenje nivoa ulja, izbušim rupu, stavim pipicu malu, crevom potom povežem sa delom creva koji ide iz catchcan
      prema usisu ispred turba "cobra pipe". Da ako ima pritiska u karteru ga tako odvedem. Slikaću i postaviću slike da bude jasnije. Sabirač pritiska???

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Re: SAAB 9-5 2.0T SW

        Napunknut klip na T7 motoru ce dati korektno merenje kompresije a rezultirat ce biti otprilike kao sto ga opisujes.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • TAZZ
          Banovan
          • 30.05.2005
          • 1409
          • NBGD,SERBIA

          #5
          Re: SAAB 9-5 2.0T SW

          Super!
          Odoše pare... Ustanoviću šta se tu dešava, hvala za smernicu šta bi moglo biti.
          Znači prelazim na konglomerat B234 i B205!

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            #6
            Re: SAAB 9-5 2.0T SW

            Šta mi beše treba? Klipovi, klipnjače, radilica iz četvrte generacije 2.3L? Samo još naći to u zemlji Srbiji!

            Comment

            • TAZZ
              Banovan
              • 30.05.2005
              • 1409
              • NBGD,SERBIA

              #7
              Re: SAAB 9-5 2.0T SW

              Umesto popravke sitne, ovo će završiti kao extreme tuning!

              Comment

              • majstorbob80
                CBC Veteran
                • 13.05.2008
                • 184
                • beograd
                • 735E32, 525E39 Mlook

                #8
                Re: SAAB 9-5 2.0T SW

                Manijace imamo mi uredjaj za test propustljivosti
                Čovek se uči dok god je živ!!

                Comment

                • TAZZ
                  Banovan
                  • 30.05.2005
                  • 1409
                  • NBGD,SERBIA

                  #9
                  Re: SAAB 9-5 2.0T SW

                  Heh..
                  Malko citanja, dobro de sad, malo MNOGO citanja, trazenja... i odradih malu konverziju na OILCATCH CAN-u, Plasticnoj pipi od shipke za merenje ulja, i crevima koja vode od CATCHCAN-a do u**** ispred turba...
                  I Prestadoshe DIMOVIIIIIII!!!!!!!!! Znachi... imam pritisak u karteru kad je auto u overloadu. OK... Motor ce leteti napolje, sredjivanje, TUNNING... Kao shto je moja tema SAAB 9000CS Engine rebuild + TUNINNG... Tako ce i ovo biti SAAB 9-5 Engine rebuild + EXTREME Tunning, I ovaj auto ce biti

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Re: SAAB 9-5 2.0T SW

                    Neće....
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • The Stig
                      CBC Senator
                      • 24.09.2009
                      • 201
                      • Beograd

                      #11
                      Re: SAAB 9-5 2.0T SW

                      iz kog razloga je Tazz banovan ?!! ne vidim sta je lose rekao

                      Comment

                      • Chubbs
                        Everybody lies
                        • 29.01.2006
                        • 5807
                        • Novi Sad
                        • Audi A6 1.8T

                        #12
                        Re: SAAB 9-5 2.0T SW

                        Sifra delatnosti: 74401 Ostale usluge reklame i propagande.
                        You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                        Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                        Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Re: SAAB 9-5 2.0T SW

                          Originally posted by The Stig
                          iz kog razloga je Tazz banovan ?!! ne vidim sta je lose rekao
                          Ima mnogo razloga koje ne bih ovde navodio, ako budu drugi hteli imaće vremena i prilike. Osnovni za ovaj forum, razlog je bitisanje na forumu isključivo reklame radi.
                          Kraj priče....
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          Working...
                          X