Zdravvo drugari tatatatirci!
Evo jednog pitanja, za koje nadam se da ce se javiti BOOST ili neko vec ko bi mogao da odagna ne doumice...
Naime...
U pitanju je kao vec navedeno SAAB 9-5 2.0T SW MY 2001. B205E motor. Sad... Sve je bilo OK do jednog momenta kad je produvao ulje na usis. Skinuo sam turbo, odneo na reparaciju, ustanovljeno da je prozukao, sredjen... Ali ne lezi vraze i dalje kad je auto u LOADU od neki 0,3-0,4 BAR nad pritiska ubacuje ulje u usisnu granu, ali ne ide sve u usis, nego i sa usisne grane se sliva i ide na CATalizator i SMRDIIIIIII!!!! Sad merena je kompresija, mada znam da to nije relevantno, je od prvog ka ostalim cilindrima- 13, 12.5, 13, 12. Znam da bi to trebalo meriti sa uredjajem propustljivosti u cilindrima ali ne znam gde da ga nadjem. OIL CATCH CAN je skinut, opran, prohodan, malo kolo ventilacije u poklopcu deklija prohodno(one dve pipice). Ostajem bez ideja.
Evo jednog pitanja, za koje nadam se da ce se javiti BOOST ili neko vec ko bi mogao da odagna ne doumice...
Naime...
U pitanju je kao vec navedeno SAAB 9-5 2.0T SW MY 2001. B205E motor. Sad... Sve je bilo OK do jednog momenta kad je produvao ulje na usis. Skinuo sam turbo, odneo na reparaciju, ustanovljeno da je prozukao, sredjen... Ali ne lezi vraze i dalje kad je auto u LOADU od neki 0,3-0,4 BAR nad pritiska ubacuje ulje u usisnu granu, ali ne ide sve u usis, nego i sa usisne grane se sliva i ide na CATalizator i SMRDIIIIIII!!!! Sad merena je kompresija, mada znam da to nije relevantno, je od prvog ka ostalim cilindrima- 13, 12.5, 13, 12. Znam da bi to trebalo meriti sa uredjajem propustljivosti u cilindrima ali ne znam gde da ga nadjem. OIL CATCH CAN je skinut, opran, prohodan, malo kolo ventilacije u poklopcu deklija prohodno(one dve pipice). Ostajem bez ideja.
Comment