BOOST POMAGAJ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CSI
    CBC Član
    • 09.08.2005
    • 40
    • SCG

    BOOST POMAGAJ

    Pozdrav,
    Imam problem na saab 9000 cs 92 imam problem: kad stavim NGK bcpr7es-11 kad auto dode do radne temp auto auto ima cudan zvuk kao da radi na 3 cilindra,kad stavim zazor 0.6 auto normalno radi, neko je imao slican problem kao ja ali nista nisam shvatio-potrosnja je normalna ali ne radi u leru pravilno kad stavim na 0.6 svecice, dok u voznji tad nema problema. Ostavio sam na 0.6 kad sam ugradio plin doslo je do potrosnje od 22l i oseca se plin na izduvu kao da nepali celu smesu kad sam otisao u servis oni kazu da je da je protokomer - jer auto na svecicama 1.1 slabije prima gas, kao i protokomer nije odgovarajuci(13? koji protokomer onda tu ide i dal zazor na svecicama ima veze sa kasetom?)

    help potreban odmah- zelim da znam kolko me majstor voza nisam pri parama.
    da nije mozda problem veca smesa i kako se to regulise(senzor radilice imam- pa je plinadzija rekao kao to samo resava??)

    Hvala momci & devojke
    CSI
  • CSI
    CBC Član
    • 09.08.2005
    • 40
    • SCG

    #2
    dodatak

    protokomer je onaj st nema deo za stelovanje- mastor kaza nije to za moj motor, sta je sve od ovog tacno a sta me lazu .
    Hala jos jednom
    CSI

    Comment

    • dechkotzar
      CBC Član
      • 01.08.2005
      • 81
      • Bg

      #3
      Pretpostavljam da i na mene mislio kada si rekao da si vec video problem na forumu.
      Ovako, mislim da si spojio vise problema. Sto se tice svecica i kasete i protokomera, to je po meni jedan problem. Probaj eliminacijom. Zameni svaki od ovih delova pa vidi sta se desava. To ti je nekoh pola sata posla. Mada kaseta ili radi ili ne radi. Mislim da zazor na svecicama nema veze sa tim. Za protokomer ne znam, sa tim jos uvek nisam imao problema. U svakom slucaju, svecice su fabricki 1.1,NGK BCPR7ES-11. Kad si zadnji put menjao svecice? Kad vozis na gas moras cesce da menjas.

      Sto se tice potrosnje plina, to je opet nesto sasvim drugo. Ako ti na benzinu trosi normalno, a na plinu vise nego sto bi trebalo npr 14l, onda je definitivno problem u mikseru ili nekom drugom plinskom delu. Skoro sam ubedjen da je to. Mada i tu postoji ona varijanta da sto je manji zazor, plamen je kraci (ili tako nesto) pa samim tim i ne sagoreva celu smesu, onda to i jeste prebogata smesa

      Verovatno da si momentu spoio sve probleme koje imas.

      Neka me isprave ako gresim
      J***m ti turbinu!

      Comment

      • Danijel 9k
        Banovan
        • 03.06.2005
        • 132
        • N_44.84080 E_20.39600

        #4
        Pre stelovanja plina i ostalog prvo odradi sledece standardne postupke:
        1) Kupi nove svecice (potrudi se da budu prave NGK - fals NGK nema odgovarajucu toplotnu vrednost i cim se motor zagreje krene da trokira ili nepravilo radi)
        2) Proveri stanje filtera za vazduh - ili kupi novi (oko 20?) - Ja sam posle predjenih 15000 km imao filter ko od kamena kao da sam vozio kroz pustinju - a sve je bilo u gradu
        3)Bilo bi pozeljno da odes na ciscenje dizni - kontaktiraj Dareta
        4)Ocisti AIC ventil - da bi bio siguran da nije on uzrok loseg rada na leru (mada ne verujem da je to uzrok)

        Sto se protokomera tice, i plina - najcesce je potrebno smanjiti protok vazduha (to je ono sto su ti majstori spominjali) - Obicno se izvodi na samom ulazu u protokomer tako sto se ispred mrezice isece i stavi od kartona krug kao "O" (ruba debelog oko 1cm) koji ce smanjiti protok vazduha - ponekad je bez ovog nemoguce dobro ustelovati plin.

        Ako gorenavedeno ne resi problem, onda ce tu biti posla za BOOST-a

        Pozdrav

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          To da li pali svaki cilindar se mora videti na samim svecicama po boji. Kad skidas svecice ne mesaj ih da bi znao koja je sa kog cilindra. Ako ne pali svaki to se oseti i po mirisu sasvim jasno (kad je motor vruc i na leru). Naravno da treba koristiti samo fabricki predlozene vrste svecica ne toliko sto su one najbolje (ima i mnogo boljih) vec zbog merenja ionizacije. Stare svecice (zazor na njima) su najcesci uzrok crkavanja skupe DI kasete pa prema tome treba biti veoma oprezan i kontrolisati stanje dovoljno cesto. Radije stavi zazor na 1,0 ili 0,9 pa probaj (nece biti gore). Pominjes zazor od 0,7mm, zasto? Tebi je normalno 1,1 a kaze se za LPG manji za 0,2mm od normalnog za benzin. Prema tome 0,7 vazi za "ostale" automobile sa kablovima. Kao sto rekoh samo idi na 0,9 pa probaj a i predlog za filtere i ostalo shvati takodje ozbiljno. Posebna paznja kod DI kasetnog sistema mora da se vodi da keramika svecica bude perfektno cista jer je i to razlog crkavanja iste. Za to postoji mast za izolaciju koja se OBAVEZNO stavlja kod svake demontaze svecica. Ako je i nemas nije strasno dok se ne zaprlja ili dodje vlaga ali moraju biti SAVRSENO ciste prilikom montaze, to stoji.

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Nisi nam rekao koji tacno gasni sistem imas. Ali bilo koji da je to nema veze sa protokomerom (kad je gas u pitanju). Kako ti radi auto na benzin?Jedini merodavan signal iz benzinskog sistema je onaj sa lambda sonde sto se tice goriva. Tvoj protokomer je sasvim u redu sto nema trimer za podesavanje (nema ni kod mene). Postoje i oni koji imaju taj trimer pa da to ne buni tvog majstora. Ne znam sta je hteo tu da dira uopste. Sto se mirnog rada na leru tice (samo na leru) tu bi pomogla toplija svecica 6 a NE 7 kao kod tebe. VIDI OVO

            Article : Spark plug
            PartNo : 9136276
            Usage : 1992-1993, B202I, NGK BCP5EV
            Order Quantity : 1
            ***********************************
            Article : Spark plug
            PartNo : 9112541
            Usage : TURBO, NGK BCPR7ES 1, 1
            Order Quantity : 4
            ***********************************
            Article : Spark plug
            PartNo : 9117565
            Usage : B234I, NGK BCPR6ES 1, 1
            Order Quantity : 4
            ***********************************
            TACNI podaci iz EPC za tvoj auto. Primeti da su 7 za TURBO.
            5EV super svecica ali za kabl sistem (bolja od ES ali...)
            I za tebe ipak ( "i" motor) 6ES a NE 7ES

            Imas li mozda turbo? (CSI si ipak rekao). Ako je tako onda ovo ne vazi jer treba 7ES za kasetu i za turbo.

            Sve je ovo napamet kad ne znamo koji ti je motor ( u katalogu je sve po motorima).

            Comment

            • Black Knight
              CBC Senator XXL
              • 13.10.2004
              • 2020
              • Novi Beograd, kicblo

              #7
              Re: BOOST POMAGAJ

              Originally posted by CSI
              Imam problem na saab 9000 cs 92
              Injection is good,but I'd rather be blown!

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                Da, nick je SCI a auto CS.

                Comment

                • dechkotzar
                  CBC Član
                  • 01.08.2005
                  • 81
                  • Bg

                  #9
                  Ja sam shvatio da mu auto na gaas ide normalno samo puno trosi dok na benzin ima problem pri dodavanju gasa ali samo kad je zazor na svecicama 1.1, pa su valjda na osnovu toga dosli do ideje da je u pitanju protokomer.

                  Daj pojasni samo ono vezano za mast na svecicama, kod mene svecice imaju zuckastu boju na keramickom delu.
                  J***m ti turbinu!

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Sve svecice dobiju tu zuckastu boji posle izvesnog vremena a to je ono sto ne valja. Preko tog zuckastog sloja hoce da curi napon prema masi i zato se keramika i premazuje mascu za izolaciju. Kod DI sistema je na svu srecu eliminasan veliki (ako ne i najveci) problem a to su kablovi ali ostaje da je moguce preskakanje preko keramike. Kod Saab-a svecica ne sluzi samo za paljenje nego i kao sonda za merenje ionizacije pa je bilo kakav nesklad nedopustiv. Boost kaze da crkava bas taj deo koji salje taj signal (nesto ispod 100v) za proveru stanja smese u cilindru a ne same bobine. Razloga ima uglavnom dva. Probijanje preko keramike i preveliki zazor. Temperatura je manji razlog za crkavanje Di kasete ali je jedan od razloga za njeno starenje (stare kondenzatori). Di kaseta ima svoj vek trajanja a ovde govorimo o crkavanju pre tog vremena. Pisem o preporukama a ne iz iskustva. Ja imam kablovski sistem pa me to nije narocito zanimalo mada se koristi ta izolaciona mast UVEK kad se radi o CDI paljenju kad napon proboja dostize 35-45kv a "normlan" sa klasicnim prekidanjem bobine (12v) je negde oko 15kv. Naravno da u tom slucaju dolaze kablovi sa duplo debljom izolacijom itd. Glazura na keramickim izolatorima ima jako veliku ulogu jer sprecava upijanje vlage u slojeve ispod koji su vise porozni. Taj zuti sloj o kome ti pricas je upravo porozan i na njega se moze zalepiti prasina koja je provodna. Kriticni momenti su kad je auto napolju nocu i pada kisa da varnici ujutru prilikom prvog starta dok se ne ugreju i osuse svecice i sve oko njih. Sve u svemu taj zuti sloj od sagorele prljavstine stvara gubitke a to je jako lose pogotovo za LPG. Jako je bitno da ako su svecice duboko u glavi da tamo nema ni kapi ulja ili bilo cega sto ce sagorevati ili se dimiti jer se upravo taj smog lepi za keramicki izolator jer je on jos vise vruc i sagoreva na njemu. Zbog bele boje to se vidi a toga ima svuda. To mesto je takodje podlozno prikupljanju prasine zbog samog ionizacijskoh dejstva zbog jako visokog napona (isto kao ona crna prasina iz televizora ili monitora). Crna je zato jer sadrzi METALNE cestice a zbog toga se i lakse privlaci. Takodje je preporuka da se mast nanosi u jako tankom sloju. Pokusacu da nadjem ko je proizvodjac masti a mozda neko sa foruma i zna. Postoji u sprej boci sredstvo za izolaciju visokonaponskog dela u TV i to je za mene isto ali ipak da vidimo tacno sta se primenjuje u automobilima jer je visa temperatura.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      CSI misli kao CSi a ne kao CST

                      Ajd, nadgledam...
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #12
                        Crni vitez me zbunio. Ali sve pise pa neka bira kome sta odgovara. Salim se. Nego kad smo kod toga. Sabovci bre, sto nemate jos uvek EPC. Pre ili kasnije ce vam zatrebati nesto iz njega.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Pa ja sam ga drzao za doenload pre izvesnog vremena i ko je uhvatio shansu jeste ko nije neka vristi

                          LMM na tom modelu je za KAtalizator, dakle ima li Lambda sondu na motoru ide LMM bez stelovanja.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Originally posted by Danijel 9k
                            Sto se protokomera tice, i plina - najcesce je potrebno smanjiti protok vazduha (to je ono sto su ti majstori spominjali) - Obicno se izvodi na samom ulazu u protokomer tako sto se ispred mrezice isece i stavi od kartona krug kao "O" (ruba debelog oko 1cm) koji ce smanjiti protok vazduha - ponekad je bez ovog nemoguce dobro ustelovati plin.
                            Pozdrav
                            Ostalo neću da komentarišem jer nisam stručan, ali za ovo... Turim karton u takve majstore....
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #15
                              Dora ljubomoran sto nije znao kako jednostavno se rjesavaju ti problemi.
                              Parce kartona i...................
                              Dora ne trebaju ti ni gas tester ni osciloskop. Odes do radnje i uzmes par kutija, problem rijesen.

                              Comment

                              Working...
                              X