Pozdrav svima. Prica kaze sledece... Kupio sam navedeni Saab i uradjen je dihtung poklopca motora, servis, ulje, filteri, antifriz, ociscene dizne i promenjena sva vakum creva i pregledani sistemi za isparenja iz rezervoara i ostali koji rade na vakumu i po recima majstora ostaje da se isprati DIC kaseta jer je na dijagnostici prijavljivao missfire na svim cilindrima ali nije palio check engine.
Posle tog zahvata odlucio sam da kupim kasetu i potraga jos traje. Auto na leru sada radi zadovoljavajuce ali ipak ima malih trzaja, u voznji se ne primecuje. Posle svega odlucio sam da auto testiram na autoputu da vidim kako se ponasa.
Izasao na put prema aerodromu i u 3 brzini sa 70km/h uradio 2 ubrzanja do 130 i na trecem ubrzanju pocne da dimi ispod haube i istog momenta stanem, podignem haubu i primetim da je puklo crevo od termostata prema grejacu kabine.
Auto vise nisam palio, pozvao sam slep i oterao kod majstora koji je rekao da se to desava jer je auto stajao dugo i creva nisu menjana. Zamenio je crevo i dosuo oko 3.5lit antifriza,testirao sam auto kratkom voznjom od 15min i temp je na pola kao i do tada ali sam primetio da su creva za vodu pod pritiskom i pri otvaranju cepa ekspanzione posude vratio je malo antifriza napolje.
Auto smo zatim testirali tako sto smo otvorili posudu i drzali konstantno 3000 obrtaja i majstor je rekao da je sad ok i da pratim, da creva treba da imaju pritiska ali ne previse.
Mene sad plasi iskreno jer znam da pritisak u rashladnom sistemu moze biti samo jedno a to je Dihtung glave motora. Kako da se testira pravilno i da li je mozda moguce da na delu vodenog hladnjenja turbine nabija pritisak a ne na dihtungu glave.
Najbitnije pitanje je da li dotezanje glave moze resiti problem ili mora da se skida. Ako mora dole sledece pitanje je gde to raditi?
Malo sam razocaran jer ovde gde sam vozio auto na servis imao sam preporuku i pregledali su auto pre kupovine i rekli da je sve extra i da radi odlicno da je problem lera lako resiv i da je najvece ulaganje kaseta. Na to sam bio spreman ali na dihtung nisam ali sad sam usao u celu pricu i auto mi se zaista dopada i zeleo bih da ga zadrzim. Dajte neka iskustva oko zamene dihtunga tj gde da to uradim a da budem siguran da ce serviser ispostovati sve parametre koje treba i da kupim i tu kasetu i da se smirim i posvetim lickanju i doterivanju.
Posle tog zahvata odlucio sam da kupim kasetu i potraga jos traje. Auto na leru sada radi zadovoljavajuce ali ipak ima malih trzaja, u voznji se ne primecuje. Posle svega odlucio sam da auto testiram na autoputu da vidim kako se ponasa.
Izasao na put prema aerodromu i u 3 brzini sa 70km/h uradio 2 ubrzanja do 130 i na trecem ubrzanju pocne da dimi ispod haube i istog momenta stanem, podignem haubu i primetim da je puklo crevo od termostata prema grejacu kabine.
Auto vise nisam palio, pozvao sam slep i oterao kod majstora koji je rekao da se to desava jer je auto stajao dugo i creva nisu menjana. Zamenio je crevo i dosuo oko 3.5lit antifriza,testirao sam auto kratkom voznjom od 15min i temp je na pola kao i do tada ali sam primetio da su creva za vodu pod pritiskom i pri otvaranju cepa ekspanzione posude vratio je malo antifriza napolje.
Auto smo zatim testirali tako sto smo otvorili posudu i drzali konstantno 3000 obrtaja i majstor je rekao da je sad ok i da pratim, da creva treba da imaju pritiska ali ne previse.
Mene sad plasi iskreno jer znam da pritisak u rashladnom sistemu moze biti samo jedno a to je Dihtung glave motora. Kako da se testira pravilno i da li je mozda moguce da na delu vodenog hladnjenja turbine nabija pritisak a ne na dihtungu glave.
Najbitnije pitanje je da li dotezanje glave moze resiti problem ili mora da se skida. Ako mora dole sledece pitanje je gde to raditi?
Malo sam razocaran jer ovde gde sam vozio auto na servis imao sam preporuku i pregledali su auto pre kupovine i rekli da je sve extra i da radi odlicno da je problem lera lako resiv i da je najvece ulaganje kaseta. Na to sam bio spreman ali na dihtung nisam ali sad sam usao u celu pricu i auto mi se zaista dopada i zeleo bih da ga zadrzim. Dajte neka iskustva oko zamene dihtunga tj gde da to uradim a da budem siguran da ce serviser ispostovati sve parametre koje treba i da kupim i tu kasetu i da se smirim i posvetim lickanju i doterivanju.
Comment