Trionic oznake i jos po nesto....

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    Trionic oznake i jos po nesto....

    Boost, koje su sve oznake trionica? Ima trionic 5,7,8... Sto 5, sto 7 itd. Sto ne 1,2,3....??? I ono sto odavno hocu da te pitam... Dosta puta si pisao o b2x5 motorima, kao euro3 odnosno niskofrikcionim, manji klipovi, drugacije karike... Nebitno, zasto kada se prica o tim motorima, govoris kako nisu pouzdani i da bi trebalo da se zamene dosta delova da bi covek bio miran stotine hiljada kilometara??? Sta sve treba da se uradi i koliko jedna takva prepravka kosta? I da li se to radi samo ukoliko se zeli dizanje snage ili je pozeljno i kada se ne bi nista radilo na tom planu, znaci stock???
    Znaci hoce covek da kupi saab 95 1998 sa b205 motorom, to po tebi nije dobro dok se ne izmeni dosta delova na motoru, zasto?

    P.S. E da, kakva je situacija sa b2x6 motorima i kada su oni ugradjivani, jesu li oni isto euro3 ili mozda euro4?
    Lancia Kappa 2.0 20v
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Re: Trionic oznake i jos po nesto....

    Prvi Trionic KOD IME T5.2 godina 93
    Generacija 2 94-97(99) KOD T5.5
    Generacija 3 KOD IME T7 98-
    Generacija 4 KOD IME T8 2003-

    B206 postoji i kao EURO2 i kao EURO3, dakle nije do motora vec elektronike. 1996 USA izasao
    E3 ima 2 lambda sonde, obicno u EU 1997 kao prvi modeli, trzista neznam SAAB900 2,3i

    2X5 sam pisao vec toliko i jasno je, no, da napomenem da i oni funkcionisu bez tuninga i sa izmenama ulja na MAX 10.000Km

    Izmene: Klipovi i klipnjace od odgovarajuceg B2X4 sa dihtungom glave pd B2X4
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    Working...
    X