SAAB 9000 CSE 2.0 TURBO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    SAAB 9000 CSE 2.0 TURBO

    Koliki Pritisak Benzina treba da bude u instalaciji kada se auto iskljuchi????
    Kad je ukljuchen ondak je oko 3.5Bar. Kad se iskljuchi u roku od 3-5 min padne na 0.3-0.5...????? Da li je to normalno... Poshto kad treba da se upali onda vergla jedno 10-15 sec. Sve ostalo je kao ok na autu....
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    nije normalno, ukazuje da nije zaptiven sistem dovoda goriva.
    po gasenju motora pritisak se odrzava dosta dugo, i po nekoliko dana priblizno radnom pritisku, znaci oko 3.5bara bi trebalo da ostane bar preko noci.

    posto iscuri gravitacijom benzin iz sistema nazad u rezervoar a udje vazduh, pri sledecem startu potrebno je vise vremena dok pumpa za benzin ne potisne benzin iz rezervoara u cevi i sabije vazduh.

    nepovratni ventil na filteru benzina/ samoj pumpi je moguc uzrok kvara. (prljavstina pa ne zatvara perfektno)
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      #3
      `FALA Brick ali... znam i ja to i SRKI iz AUTOSAAB BG-a ali ne znamo tachno koliki bi pritisak trebalo da bude...? Ako to i ima neke veze ili samo treba da bude kao radni pritisak...PRIBLIZNO..... U svakom sluchaju `Fala... nek Admini Brishu temu...
      THX BRICK!!!

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        ti rece da je pritisak u sistemu 3.5bara.
        toliko i treba da bude uvek kada je sistem zaptiven jer je benzin nestisljiv fluid.
        pad pritiska je direktna posledica curenja sistema.
        pitanje je samo gde.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          2,8 bara na leru bez vakum creva skopcanog na regulator.

          Po gasenju motora pritisak sme da padne 0,5 bara za 30 minuta.

          Ili cure injektori ili ventil na pumpi propusta unazad.

          Injektore lako kontrolises.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            #6
            PRAVA INFORMACIJA.........THX BOOST.... ...SAMO SME DA PADNE 0.5... ZA 0.5 ILI NA 0.5..???

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              30 minuta po gasenju motora pritisak treba da bude veci od 2,8-0,5=2,3Bara.
              Ako padne na 2,3 bara brze od 30 minuta imas RUPU u sistemu
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                #8
                JUHUUUUU .... Bitje posla za SRKIJA......ali ondak tje bude ide SAAB,a ljudi gledajuuuu

                Comment

                • SAAB PoWeR
                  CBC Senator XXL
                  • 26.04.2005
                  • 1394
                  • tu iza coska(Milwaukee USA)

                  #9
                  ajde odresi kesu maloo sta si se stiso nije toliko bas zima
                  _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    #10
                    ???????? sorry ne kapiram SAAB POWER....????

                    Comment

                    • civi
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1492
                      • Pozarevac

                      #11
                      Pa mislio je da das pare na opravku
                      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                      - Kako to misliš, kočim?

                      Comment

                      • TAZZ
                        Banovan
                        • 30.05.2005
                        • 1409
                        • NBGD,SERBIA

                        #12
                        Originally posted by TAZZZBOY
                        JUHUUUUU .... Bitje posla za SRKIJA ......ali ondak tje bude ide SAAB,a ljudi gledajuuuu

                        OVO ZNACHI POSAO ZA SRKIJA I PLATJANJE DELOVA!!!!????

                        Comment

                        Working...
                        X