INFO U VEZI UPGRADE TURBA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bruno
    CBC Veteran
    • 22.03.2006
    • 146
    • Beograd

    INFO U VEZI UPGRADE TURBA

    turbina je u stvari problem za nabavku
    za menjac se iskristalisalo i ideja i komada
    ali turbo ... uglavnom se nude sa 9-5 aero
    ali meni je za srce palo (kad vec nabavljam) ili kuciste #6 ili #7
    jeste retkost ali da se nabaviti ... u sustini mi bilo kakvo stanje trubine odgovara jer ce ionako odma ici na remont (kompletni)
    Naši ...
    Kako znaš ?
    Rečnik im poznajem ...
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Kuciste 6 max 975C ako je sa 9000 AERO, sto ces naci prilicno tesko.
    Kuciste 6 ili 7 od Volva max 925C - prepoznatljivo po lavirint priklucnom dihtungu prema downpipu- SAAB koristi klasican SAAB RADIUS-50) ali daje protok kao SAAB 9000 6 kuciste pri 1025C. (ovo samo za kuciste 7)
    Volvo kuciste 8 dakle nije za preporuku, dok 7 jeste, posebno sto pomera granicu starta turbine za nekih 400rpm na gore sto je sigurnije po menjach.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • bruno
      CBC Veteran
      • 22.03.2006
      • 146
      • Beograd

      #3
      hvala na preciziranju
      ajd sad ostatak ... gde da nadjem a da ne kupujem novu ...
      Naši ...
      Kako znaš ?
      Rečnik im poznajem ...

      Comment

      • bruno
        CBC Veteran
        • 22.03.2006
        • 146
        • Beograd

        #4
        imam jedno glupo pitanje
        na maptun sajtu nude novu td04-18t #6 u "zamenu"
        "Turbocharger upgrades - exchange basis (for cars with MHI TD04HL-15T)"
        Sta traze, stari turbo ? Jel mora da bude ispravan ? Jel taj stari mora da bude #6 ?
        na kraju cu da dam 750 evra i da kupim novu turbinu ...
        Naši ...
        Kako znaš ?
        Rečnik im poznajem ...

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Kuciste od SAABa , kucite 6 je visoko trazeno za tuning i drivebility za 2000ccm masine.
          Na 2,3L motorima je chep i max granica je 340KS sa 19T konfiguracijom.

          Sa Volvo kucistem 7 se na 2,3L moze sa 19T izaci na max 385Ks koristeci injektore tkz. Green Giant. Volvo R zeleni...

          Kuciste 7 se nalazi lako u Svedskoj , cena je ca:110€

          Medjutim i tu ima razlika izmedju kucista, ima ravno seceno gde je flansna prema downpipu sa 18T ravno secena , tj paralelna je sa nalegajucom povrsinom na CORE turba.

          Kuciste sa 19T , postoji isto tako ravno seceno sa 2,75" promerom izlaza (kao na SAAB 9000 Aero ali postoji i koso seceno, zasukano u elipsu sa punih 3" otvora.

          Zaseceno je tako da je prednja strana blize core a zadnja dalje, sto je izvanredno jer zasukuje prvu krivinu downpipe kad se montira na SAAB motor da promasi pumpu za vodu, dakle luk ide prema napred.

          To je kuciste malo teze naci ali ne i nemoguce , smanjuje EGT za iste pritiske za 130C u odnosu na SAAB kuciste 6.

          Relatirano prema T25 je sa ovim kucistem EGT za isti load turbine nizi za 230C sto daje otvorene mogucnosti za ostati na niskom protovpritisku u izduvnoj grani sa relativno normalnim bregastim osovinama. Yu je recimo dovoljno imati breggaste od B202l NON CAT motora i isterati hladnih 385KS sa 19T.

          Cifra Nm je na max 540Nm , prvo dizanje pritiska bez pomoci Trionica sa retardacijom paljenja na svaki drugi fire puls krece na 2300 rpm , max load na vec 2700rpm ili ti 540Nm@2700rpm.


          To kuciste se placa oko 130-140€ kao novo (crna berza- zaposleni u Volvo fabrici ) ili 100-110€ kao polovno.

          Posiljke moguce za Bech, postom, mikimazda, dalje on ima shemu za Srbiju.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Originally posted by bruno
            imam jedno glupo pitanje
            na maptun sajtu nude novu td04-18t #6 u "zamenu"
            "Turbocharger upgrades - exchange basis (for cars with MHI TD04HL-15T)"
            Sta traze, stari turbo ? Jel mora da bude ispravan ? Jel taj stari mora da bude #6 ?
            na kraju cu da dam 750 evra i da kupim novu turbinu ...
            Mora kuciste 6 .

            btw:

            Ulf Turbomeck
            >> Ett mycket bätter agg än T28 hållbarare och snabbare spoolupp , går arr
            >> sätta på 19T om så vill 6000:- utan moms.
            >>
            >> mvh Ulf
            Ili ti http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=16915

            Daje za vas za 650€ nove 19T

            Kontak adresa u topicu.

            Imas li opciju za 750€ u Srbiji za 19T , nevidim razlog cimanja sa Svedskom.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Primecujem da ovde u temi koja je otvorena za sve ima informacija koje nisu namenjene da cure van STCSa.
              Stoga trazim od Moderatora da iseku topic i smeste tehnicki relatirane diskusije na deo namenjen za to.
              Nezelim da iko ko nezasluzuje dobija infomacije koje nisu pristupacne na otvorenom WEBu inache.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • bruno
                CBC Veteran
                • 22.03.2006
                • 146
                • Beograd

                #8
                nisam siguran da imam bilo kakvu dobru opciju u srbiji za bilo sta
                cenu od 750 evra sam pretpostavio kao neku srednju cenu koja se pominje po evropi (na internetu), a ne da mi je neko ponudio
                ja samo pokusavam da za manje para (od 750) dodjem do dobre turbine, koja ce da isprati ono sto je tek u nacrtu
                zato toliko pitanja i potpitanja
                za sada je nabavljena (skoro) td04-15t #5 (9-5 aero, polovna) i pokusavam da svatim sta sve moze sa njom
                zakljuceno je iz konsultacija da moze u srbiji da se podigne na 19t i to je to
                otud moja pitanja da li moze da se prepravi na #6 (saab) ili #7 (volvo)
                svestan sam i troskova i problema ali mislim da sam spreman da to i uradim
                malo mi fali znanja ali trudim se ...
                Naši ...
                Kako znaš ?
                Rečnik im poznajem ...

                Comment

                • TAZZ
                  Banovan
                  • 30.05.2005
                  • 1409
                  • NBGD,SERBIA

                  #9
                  trazi trazi pa cesh naci...

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    #10
                    Hm...


                    MHI TD04HL-15T #5...

                    za 450 evra

                    MHI TD04HL-19T #5... sa 12 meseci garancije...

                    Koji su limiti ... na shta treba obratiti paznju, Verovatno bi bilo pametno odraditi i Izmenjivach toplote za Ulje...

                    #5 je verovatno problematichno za vece obrtaje predpostavljam, neshto kao T25... verovatno 6000 rpm kraj... ali ima brzi spool...
                    A mozda se i varam...
                    Da li je ovo dovoljno zdravo dobro za 340HP i 500 NM na 2.3 konfiguraciji za pochetak??? Mislim da nije bash, BASH, toliko bitan HP i VISOKI OBRTAJI iznad 5700 rpm... Mislim da je bitan MOMENAT i da je bitan Drivebillity znachi da brzo puni i da ima brzi spool, i pri nizim obrtajima...

                    Scenario sa #5 i 19T... na 2.3 konfiguraciji predpostavljam da ide od 1900-2200 rpm i pun pritisak na 2300-2500...??? mislim li dobro???
                    Mada ovakve cifre ni malo nisu naivne...


                    I s obzirom da se pricha o 2.3 konfiguraciji...

                    Sad malko chitanjem dolazim do zakljuchka da ... #6 ima limit, i da je bolje staviti #7 na 2.3...
                    a #5 i #6 je dobro za 2.0 motore???
                    sam skuzio kako treba ili???
                    SAM se o5 izgubio...

                    Comment

                    Working...
                    X