O DI kasetama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasminko
    CBC Senator
    • 08.01.2008
    • 248
    • Vracar, Beograd,Srbija

    O DI kasetama

    E to je onda dobro...

    Ja sam se nevidjeno isplashio kada je moja zveknula...
    Naprzio me neki moron da ona kao traje oko 20.000km
    Sta cu gde cu, 'odma upazarim komada dva(za svaki slucaj)....
    Tek kada sam posle par nedelja nagazio raznorazne forume na netu,ispljuvashe me ljudi....U stvari kazu da je moguce da rikne tek od 50.000-1000.000km...JBG...i tako mi ostade ta druga, a sa mojom sam presao tek oko 20.000km,te se nadam da mi nece trebati u skorije vreme
    Saab 9-5 Aero..........
    Nissan Primera 2.0 SLX.....
    Punto2 HLX 16v.......

    GO GO GO...Mega Team Racers
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    TK 3.4 koja je bila originalna na tvom autu je zamenjena 2004 godine za TK 3.6

    TK 3.4 ima konstrukcijsku gresku i zna da crkne bez najave

    Najveci neprijatelj joj je zimski start sa niskim naponom u akumulatoru prilikom opterecenja za vreme starta jer kompezuje sa pvecanjem struje u elektronici reda preko 50 AMP.

    TK 3.6 nenosi te slabosti , za razliku od TK3.2 (Crvene za DI i Trionic 5) jonska sensing kola su izmestena u Trionic i nisu izlozena grejanju.

    Drugim recima, imas sada TK 3.6, vozi i nerazmisljaj.

    (Mala nalepnica ispod kasete pri konektoru - tu stoji oznaka.)

    PAZNJA - NIKAD NEPOLEZETE ILI OKRECITE NAOPACKE KASETU.
    U slucaju da je zalegla, 12-24 sata u polozaju montiranja pre upotrebe iste.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Jasminko
      CBC Senator
      • 08.01.2008
      • 248
      • Vracar, Beograd,Srbija

      #3
      Originally posted by BOOST
      TK 3.4 koja je bila originalna na tvom autu je zamenjena 2004 godine za TK 3.6

      TK 3.4 ima konstrukcijsku gresku i zna da crkne bez najave

      Najveci neprijatelj joj je zimski start sa niskim naponom u akumulatoru prilikom opterecenja za vreme starta jer kompezuje sa pvecanjem struje u elektronici reda preko 50 AMP.

      TK 3.6 nenosi te slabosti , za razliku od TK3.2 (Crvene za DI i Trionic 5) jonska sensing kola su izmestena u Trionic i nisu izlozena grejanju.

      Drugim recima, imas sada TK 3.6, vozi i nerazmisljaj.

      (Mala nalepnica ispod kasete pri konektoru - tu stoji oznaka.)

      PAZNJA - NIKAD NEPOLEZETE ILI OKRECITE NAOPACKE KASETU.
      U slucaju da je zalegla, 12-24 sata u polozaju montiranja pre upotrebe iste.

      E,da...Booste,
      pa ona moja prva je zveknula u sred leta, recimo u julu 2005...?
      Onda mi je Dacha Trnavac pozajmio dok meni ne stigne nova CRVENU od modela 9000...Isao je nekih 4-5 dana i odjednom ista pricha...NECE DA UPALI...Da naglasim crvena DI je i dalje bila i ostala ispravna...
      Sva sreca da mi je tada DI stigla sutra ujutro i kada sam je namontirao sve OK do dana danasnjeg..
      Pitanje:
      Zasto nije hteo da radi sa crvenom kasetom?
      Jel to ima veze sa elektronikom u crvenoj DI koja ne odgovara T7?
      I ako ubacimo klipove ,ventile,itd,itd...DA LI CE TREBATI CRNA ILI CRVENA DI?
      Saab 9-5 Aero..........
      Nissan Primera 2.0 SLX.....
      Punto2 HLX 16v.......

      GO GO GO...Mega Team Racers

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Crna za tebe uvek.

        Kad je prestala da radi CRVENA na tvome autu prestao je i da koristi ION sensing ugradjen u tvome Trionic boxu.

        Drugim recima, Trionic je ostecen.

        Idi na TECH 2 da provere pod hitno kako izgleda missfire i knock counter , da li ima ista u blokovima!!!!!

        Ako je preziveo, imao si ludu srecu da se elektrosnki blok pregrejao pa ugasio auto.

        Idealan nacin za ubijanje Trionica je voznja sa pogresnom kasetom
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Jasminko
          CBC Senator
          • 08.01.2008
          • 248
          • Vracar, Beograd,Srbija

          #5
          Leeelllleeeeee.......
          Pa to je bilo u julu 2005...ako sam ga oshtetio kako je moguce da radi "ajd da kazem besprekorno"?

          Sutra na sabajle odma na Tech2 da vidim sta ce reci...
          Sad si mi dao uzbunu,bogami nema meni spavanja veceras.

          Ali i kod Trnavca i kod Nikole je uvek davao sve rezultate ok?
          Bar jednom mesecno ga bacim na Tech da vidim ima li nesto novo...Nije nikada prijavio maler na DI...

          Leleeeee...chu se otrujem!!!!, sto bi rekla moja baba iz Leskovac!
          Saab 9-5 Aero..........
          Nissan Primera 2.0 SLX.....
          Punto2 HLX 16v.......

          GO GO GO...Mega Team Racers

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Mogao si samo da imas srece kao sto sam rekao da su se jonska kola u Trionicu pregrejala i da te izbacio , da nije video vise crvenu DI kasetu. To se desava retko jer konstruktori nsu ni zamislili da je mogucnost da daltonisti rade u srevisima.

            Ako imas u banki registart missfire i knock preziveo je.

            To sto ti vidis kao besprekorno moze samo da izgleda da je tako i bez da ion sensing radi. Dok je ostatak sistema kako treba nece nikad doci do knocka koji bi ti odvalio pola klipa, to tu bi se videla greska.

            Kao kod Igora kad je vozio predugo sa pumpom goriva koja je ispod protoska injektora pa je imao toliko visoku temperaturu sagorevanja da je istopio svecicu, kad je nju izgubio izgubio je i ION sensing kontrolu te ja palio na celo klipa nekontrolisano i tako otkino klip.

            Dakle, nema mesta frka panika, samo logika, TECH i vidi ima li sta u bankama koje su zaduzene za ION iscitavanja koja sam napomenuo.

            Pozz i Pozdravi mi majstore
            Opametio sam se pa neradim nista vise na pola da ostavim Srbiji da zavrsava, ako nemam 100% uvid u sta se radi.

            BTW: Super , ni meni se nespava
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Jasminko
              CBC Senator
              • 08.01.2008
              • 248
              • Vracar, Beograd,Srbija

              #7
              Dadada...
              To mi je prvo sto cu ujutro da resim.Posto mi je Dacha blizi prvo cu kod njega,a za svaki slucaj cu i do Nikole da pogledamo situaciju.
              Odmah sam mu dao jedan " OCHE NASH" za svaki slucaj,mada, ako je zveknulo nesto u kaseti,imam rezervnu,a kum iz Nemacke iovako dolazi jednom mesecno(zajedno smo u poslu)pa cu mu reci da ponese jos 2-3 DI neka stoje tu...
              A i poneki rezervni deo nije na odmet,jer kod ovih nasih ne uzimam nista.Sto je sigurno-SIGURNO JE
              Ali,nedaj boze, da je Trionic nesto ostecen,sta da radim tada?..jel se on lako menja?koliko otprilike kosta?
              Samo bi mi jos to falilo
              Saab 9-5 Aero..........
              Nissan Primera 2.0 SLX.....
              Punto2 HLX 16v.......

              GO GO GO...Mega Team Racers

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                T7 box polovan kosta izmedju 150-200€
                Potrebno znati godiste i tip motora (VIN) i uz pomoc TECH2 se lako venca sa sistemom (reaktivacija IMO funkcije u novom harware okruzenju) 5 minuta.

                Opet da podvuchem da sumnjam da bi od 2005 godine do danas vozio bez zveknutih kipova sa 91 OKT gorivom.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Jasminko
                  CBC Senator
                  • 08.01.2008
                  • 248
                  • Vracar, Beograd,Srbija

                  #9
                  Jes bre majku mu....
                  Kao sto kazes,sumnjam i ja da je za sve ovo vreme ishao ko mecava , a da nije nesto otkinuo...
                  Ipak,dve godine ga jashem najstrashnije i ide bez sekiracije...
                  U martu prosle godine me u Hanoveru maznuo radar na 228km/h,i bilo nas je 5-orica u autu..Odma su me vodili kod psihijatra itd,itd, al' me izvuko Präsident kompanije BITKOM Willi Berchtold , koji je mamba u Deutsch-u za:
                  Bundesverband
                  Informationswirtschaft,
                  Telekommunikation und
                  neue Medien e.V.

                  BTW:
                  Koliko u stvari u seriji ide Aero? Negde sam pronasao 230km/h,a negde pisu 250km/h? Samo sam jednom uspeo da ga nateram da "nakuca" 240 po satu, mada mora i on malo da laze?A?
                  Saab 9-5 Aero..........
                  Nissan Primera 2.0 SLX.....
                  Punto2 HLX 16v.......

                  GO GO GO...Mega Team Racers

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Ogranicen na 240, ne klasicnim blokadama na rpm ili po kazaljci, vec kad dosegne odredjeni broj pulseva sa zadnjeg desnog tocka ABS senzora nedan pritiskom turbine da se isti predju.
                    Vecina i nesvata da je tu blokada jer se sve desava totalno mekano kao da vishe i nemoze
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Jasminko
                      CBC Senator
                      • 08.01.2008
                      • 248
                      • Vracar, Beograd,Srbija

                      #11
                      E ako je sutra,DAJ BOZE !!! sve OK sa Trionicom, a imam na testu par nekih navigacionih uredjaja,isterujem odmah na nishki i pun gas...
                      Jer ako cajger laze, nece satelit , tako da cu i tu sumnju da otklonim urgentno!
                      E,da ...i pri vecim brzinama kada ga duze vozim,buka je poprilicna,pa rekoh da te pitam jel to zbog toga sto nema balansere ili nesto drugo?
                      Saab 9-5 Aero..........
                      Nissan Primera 2.0 SLX.....
                      Punto2 HLX 16v.......

                      GO GO GO...Mega Team Racers

                      Comment

                      • Jasminko
                        CBC Senator
                        • 08.01.2008
                        • 248
                        • Vracar, Beograd,Srbija

                        #12
                        Uffff...sada mi je mnogo lakshe....

                        Bio sam na Techu,ulazio u banke za ION Sensing.....nema greshaka!
                        Kontrolisao sam i MISSSFIRE na sva 4 cilindra NEMA GRESAKA...

                        Znaci da je bilo ono sto si i rekao,da se elektronika pregrejala i iskljucio crvenu DI...Kada sam turio crnu sve je radilo bez sekiracije do dana danasnjeg...

                        Da me nisu zvali sa posla hitno da se dovuchem, ishao bi na test probu za maksimalnu brzinu...Ovako...neki drugi put
                        Saab 9-5 Aero..........
                        Nissan Primera 2.0 SLX.....
                        Punto2 HLX 16v.......

                        GO GO GO...Mega Team Racers

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Upravo nesporazum, brine me vise da missfire counter nije registrovao nijedan missfire sto je chak ni teoretski nemoguce.
                          Ocekivan je bar po koji i bar neka knock korekcija

                          Ajd uradi ovako:

                          Kad izadjes na autoput, kreni ubraznje od 1500 rpm pa do 4K rpm u 5-oj brzini pod punim gasom.

                          Ponovi ubrzanje ali u 3-oj brzini u intervalu izmedju 4k rpm do blokade obrtaja.

                          Zatm ocitaj banke jos jednom.

                          Pod opisanim uslovima je apsolutno nemoguce da nece doci ni do jednog jedinog missfire ili knock korekcije.

                          Elem, ako ion sens radi kako treba mora da bude bar nesto registrovano od navedenog.

                          Jedino sto moze da vadi je nova DI kaseta i apsolutno nove svecice.

                          Kad se sumnja na ovako nesto u servisu se obicno koriste svecice koje su odradile svoje i one se koriste za provociranje missfire, nadam se da neki od servisa koji poseduje TECH2 a koje posecujes ima 4 provereno LOSHE svecice, ili jos nisu dosli do tog nivoa da koriste pokvarenu komponentu nebi li otkrili drugi kvar???

                          Pazi, neplasim te vec kad smo krenuli da isteramo ovo do kraja.

                          Trionic je tesko razumeti, mene malo lakse jer koristim srpski (sto opet nije merilo da budem shvacen sta pricam i na sta ciljam - upravo su ti jasni razlozi da je sistem previshe high tech i da se olako shvata sto nije u redu).
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Jasminko
                            CBC Senator
                            • 08.01.2008
                            • 248
                            • Vracar, Beograd,Srbija

                            #14
                            Ok.No PROBLEMMO!!!
                            Nove svecice imam u rezervi,DI takodje...
                            Cim odradim neke poslovne obveze za par sati isterujem na autoput pa po gasu i nalogu koje si mi dao....Zvao sam Svetu u Autosab,rece mi da izvozam danas pa da dodjem sutra ujutro da iscitamo ponovo da li ima gresaka na Missfire,knock i ostalim fajlovima...
                            Ako znaci prijavi neke fault code,situacija je da promenim svecice i kasetu ako sam dobro shvatio?


                            Poruku izmenio: Goran
                            Saab 9-5 Aero..........
                            Nissan Primera 2.0 SLX.....
                            Punto2 HLX 16v.......

                            GO GO GO...Mega Team Racers

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Jok, Ako prijavi neku gresku kao missfire ili knock, znachi da je Trionic Ion sensing funkionalan.

                              Najbolji nacin da to isprovociras je da koristis PROVERENO LOSHE SVECICE .

                              Inreversabilno programiranje ovde, obrnuta logika ili ti hack
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X