SAAB 900 SE 2.0 T par problema pa ako moze misljenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jugo
    CBC Član
    • 02.03.2007
    • 91
    • Banja Luka, BiH

    SAAB 900 SE 2.0 T par problema pa ako moze misljenje

    trebam pomoc.. imam trenutno 2 problema na mom lijepom saab-u..

    prvi je da imam znak upozorenja za airbag... ako su airbag moduli ok, sta jos moze biti uzrok ovome.. pretpostavljam da cu u svakom slucaju morati ici u ovlasteni servis da to rijesavam..

    drugi problem je vezan za vodu za hladjenje.. znaci kad je motor hladan sve je ok.. nakon nekog vremena u voznji, kada se ugrije motor, dobijem upozorenje da mi je nizak nivo vode, a vode ima dovoljno... stavio sam novi cep, jer sam sumnjao u njega, ali bez promjena... sumnjam da je u pitanju senzor nivoa vode jer da je neispravan pretpostavljam da bi prijavljivao i kad je hladan motor... primjetio sam i drugi simptom.. znaci kad se to desi primjetio sam da su mi crijeva za vodu veoma tvrda, kao da je veliki pritisak u njima... da li je to normalno ili? ako moze ko da pomogne bio bi veoma zahvalan...
    JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    #2
    Nemoj da ko SIVONJA zatezesh poklopac na Prelvnoj CHANTRI...

    sa Dva prsta zategni i to je to, pa pogledaj onda da li je OK...

    Comment

    • jugo
      CBC Član
      • 02.03.2007
      • 91
      • Banja Luka, BiH

      #3
      Prelvnoj CHANTRI..

      kakav izraz... pretpostavljam da mislis na rezervoar u koji sipam permant ili vodu zar ne?

      ajd pokusacu i to jer ja to stvarno zavrnem ko SIVONJA jer sam uvijek mislio da tako treba..

      ako jos neko ima iskustva sa slicnim simptomima neka se javi..
      JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

      Comment

      • TAZZ
        Banovan
        • 30.05.2005
        • 1409
        • NBGD,SERBIA

        #4
        Probaj ti ovo shto sam ti rekao... da to je taj sud...

        Comment

        • Saabo
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1724
          • Vrbas
          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

          #5
          Garant imas vazduha u sistemu zbog toga... pa probaj da ga odzracis...
          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

          Comment

          • jugo
            CBC Član
            • 02.03.2007
            • 91
            • Banja Luka, BiH

            #6
            @tazz
            pokusao sam sa tvojim savjetom, ali nista se nije promjenilo...sve po starom..

            @saabo
            i ja sam sumnjao na to... jedino mi je problem sto su oprecna misljenja razlicitih majstora ovdje.. jedni kazu ako ima vazdusni cep da bi onda bacao vodu, a drugi kazu da ne bi... u svakom slucaju nemam problem sa bacanjem vode, osim sto s vremena na vrijeme dosipavam permant u manjim kolicinama, ali pretpostavljam da je to normalno zbog isparavanja...

            i moj brat je imao slican problem na bmw-u i rekao je da to bilo uzrokovano nakupinom kamenca i rdje, pogotovo u hladnjaku, tj. bilo je zacepljenje.. to je rijesio nekim hemikalijama u vidu praska koji se ubaci u sistem i nakon 1-2 dana voznje se onda kompletan sistem ispire destilovanom vodom nekoliko puta i sva ta prljavstina onda izlazi..

            e sad.. dobio sam savjet da provjerim i pritisak u vodi i CO2... medjutim gdje god da odem u ovoj svojoj maloj selendri i upitam za takvu mogucnost svi me gledaju sa izrazom lica kao o cemu ovaj prica?? valjda bi se na taj nacin uvidjelo da li probija kompresija preko dihtunga glave u sistem za hladjenje...

            da vam iskreno kazem nemam pojma sta vise da radim oko ovog problema i ne znam vise gdje da trazim uzrok i na koji nacin.. glupo mi je da bilo sta poduzimam kad ne znam o cemu je rijec..

            mozda boost ima neki prijedlog..
            JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

            Comment

            • TAZZ
              Banovan
              • 30.05.2005
              • 1409
              • NBGD,SERBIA

              #7
              Kad se ugreje auto, ukljuchi Grejanje... da radi... i nemoj da vracash chep...
              Tachnije ovlash zavrni chep, ukljuchi auto, pusti da se ugreje, ukljuchi grejanje , da vrti vodu kroz kabinski deo... vozaj auto, pa vidi onda shta se deshava sa crevima... ako ti je ok chep, a valjda jeste ne bi trebao da imash mnooogo tvrda creva, i tako cesh da ozrachis auto...

              Comment

              • CannoN
                CBC Senator XXL
                • 15.09.2007
                • 485
                • Beograd

                #8
                Sumnjiva su mi ta tvrda creva i potrosnja tecnosti... stinking na (mikro)probijeni dihtung glave...

                Nadam se da nije to.

                Pozdrav

                Comment

                • itza
                  CBC Senator XXL
                  • 28.12.2004
                  • 658
                  • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                  • -

                  #9
                  shto se upozorenja za nizak nivo vode tiche to mozhe da bude samo neispravan senzor .. jer koliko ja znam on se nalazi na samoj posudi za vodu i mora da reaguje na nivo technosti .. shto znachi da ako ti prijavljuje nizak nivo vode a vode ima preko senzora .. tj do normalnog nivoa ili preko mozhe da bude jedino senzor neispravan u nekom smislu kad se zagreje voda senzor se poremeti ili neshto slichno ..

                  tvrda creva znache samo jednu stvar .. pritisak u vodenom sistemu preveliki ... uzroci za to mogu biti razni ... od neispravnog chepa posude pa do probijenog dihtinga glave ....

                  meni ovo mirishe na vishe uzorka pomeshanih pa se dobio jedan konfizan problem
                  "Brano sine , vozi POLAKO..."

                  Comment

                  • jugo
                    CBC Član
                    • 02.03.2007
                    • 91
                    • Banja Luka, BiH

                    #10
                    @itza
                    cep je nov, stavljen pre nekih mjesec i po dana jer sam u pocetku sumnjao na njega.. znaci to mozemo iskljuciti.. senzor mi je takodje bila opcija i to cu u narednom periodu isto promjeniti... samo mi je bilo cudno da kad je je jos uvijek hladna voda ne prijavljuje tu gresku.. ali je interesantna ova teorija da kad se voda ugrije moze doci do poremecaja na senzoru.. to ce mi svakako biti prvi korak prije nego sto ista poduzmem...

                    a ovo za tvrda crijeva, to si u pravu... zato me to i nervira, jer ako bi vec mjenjao dihtung glave, onda bi radio generalku (lanac, karike, dihtunzi i ostalo).. a kosta podosta.. srecom mogu si to priustiti..
                    JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                    Comment

                    • itza
                      CBC Senator XXL
                      • 28.12.2004
                      • 658
                      • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                      • -

                      #11
                      za cep sam video da si nov stavio .. ali o5 to u srbiji ne mora da znachi i da je 100% ispravan .. pod uslovom da si u opshte to u srbiji radio

                      probaj josh neshto ..
                      kada se auto ugreje i creva otvrdnu dok motor radi na leru
                      polaaaako .. ali bash bash polako odvrni chep od posude i skini ga skroz pa proveri da li ce creva da popuste ... ako pritisak ne opadne to bi trebalo da znachi da ti je samo jedno crevo tvrdo ... tj gornje ili ti dovodno crevo u hladnjak dok bi donje trebalo da bude mekano ...
                      ako je to sluchaj mozhe biti da ti je hladnjak zapushen ...

                      bitno je da polako odvrcesh cep i pritisak koji je u sistemu opada lagano .. jer nagla promena pritiska u nekim sluchajevima mozhe uticati na dihtung glave ... pogotovo ako je isti vec labilan


                      u suprotnom .. ako pritisak opadne .. i sva creva postanu mekana .. to nikako ne valja
                      u tom sluchaju meri kopresiju ... to bi trebalo da ti da malo bolju sliku oko deshavanja u cilindrima .

                      pritisak se u vodenom sistemu pravi koliko ja znam kada dihtung popusti izmedju cilindra i vodenog kanala tako da klip nabija vazduh direktno u vodeni kanal i otuda pritisak ...
                      neretko se deshava da kratko zatim krene beli(voda u cilindrima) ili sivi (ulje u cilindrima)dim i meshanje vode i ulja ....

                      no ipak sve to naravno valja dobro proveriti jer jedno je pricha preko neta na slepo a drugo je kada se sve to premeri i proveri u servisu
                      "Brano sine , vozi POLAKO..."

                      Comment

                      • jugo
                        CBC Član
                        • 02.03.2007
                        • 91
                        • Banja Luka, BiH

                        #12
                        e to je isto interesantno... to smo vec testirali jucer... ali uradicu to ponovo kako si rekao...

                        ono sto se juce desilo koliko se sjecam da kad smo odvrnuli cep (motor je radio u leru) crijev za vodu koja ulazi u motor (gdje je termostat) se omeksala, dok, crijevo koje vrsi povrat u rezervoar je ostalo cvrsto i dalje.. ako bude tako opet, onda je moguce da je hladnjak zacepljen ako sam te dobro shvatio...

                        ova opcija oko probijanja kompresije u sistem hladjenja mi ipak na kraju malo cudno zvuci posto nemam ove simptome koje si naveo... i da, moram reci da auto vuce ko zmaj i pali bez ikakvih problema na bilo kojoj temperaturi pa uopste ne sumnjam u kompresiju motora, a i potrosnja goriva je optimalna za ovaj motor (izmedju 7,8 - 8,4 bez klime na otvorenom 100km), a ulje ne gubi ni sekunde... ovaj problem traje jos od jeseni prosle godine, a i prosao sam dosta km (oko 20.000) bez problema...
                        JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                        Comment

                        • itza
                          CBC Senator XXL
                          • 28.12.2004
                          • 658
                          • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                          • -

                          #13
                          chek chek ...
                          gornje crevo od termostata do hladnjaka ... se omekshalo .. a donje crevo od hladnjaka do vodene pumpe sa rachvom na posudu za vodu ostalo tvrdo ???
                          to mi sad nema nikakve logike ...
                          "Brano sine , vozi POLAKO..."

                          Comment

                          • jugo
                            CBC Član
                            • 02.03.2007
                            • 91
                            • Banja Luka, BiH

                            #14
                            ne, crijevo koje ide od hladnjaka do suda za vodu i vrsi povrat vode u sud je ostalo tvrdo...

                            nisam provjeravao crijevo koje ide od vodene pumpe do hladnjaka... danas cu provjeriti sva crijeva pa cu javiti sta se desavalo...
                            JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                            Comment

                            • TAZZ
                              Banovan
                              • 30.05.2005
                              • 1409
                              • NBGD,SERBIA

                              #15
                              ????

                              Otvoris sud, izadje pretisak, i ostane tvrdo TO crevo... kako???

                              Comment

                              Working...
                              X