@Brick:
Kvar na Ford Skorpiju na visko ventilatoru je bio u njegovom blokiranju. Nije postojala nikakva kontrola rada, radio je kao da si srafom spojio osovinu i ventilator. Nije se pregrevao. Ovaj slucaj sam video na vise fordova. Rezultat je bila velika buka, i veca potrosnja goriva.
Kvar na BMW visko ventilatoru bio je u njegovom neukljucivanju. Dolazilo je do povecavanja temperature motora cim krenes uzbrdo ili cim se nadjes u guzvi.
Remont visko ventilatora se radi redovno na kamionima. Turbo servis uzice odbio je da servisira BMW visko. Za 50tak eura kupio sam novi i teraj. Svake dve - tri godine cim primetim promenu u radu jednostavno ga zamenim.
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... sko#145420
Visko je mnogo pouzdaniji od elektro ventilatora. Nikad nerikne odjedanput prvo pocne da slabije koci kvacilo viska i da ti lagano dize temperaturu. To mora da se primeti. Kada se neukljuci elektro to se desi odjednom i eto kuvanja, krivljenja...
Kvar na Ford Skorpiju na visko ventilatoru je bio u njegovom blokiranju. Nije postojala nikakva kontrola rada, radio je kao da si srafom spojio osovinu i ventilator. Nije se pregrevao. Ovaj slucaj sam video na vise fordova. Rezultat je bila velika buka, i veca potrosnja goriva.
Kvar na BMW visko ventilatoru bio je u njegovom neukljucivanju. Dolazilo je do povecavanja temperature motora cim krenes uzbrdo ili cim se nadjes u guzvi.
Remont visko ventilatora se radi redovno na kamionima. Turbo servis uzice odbio je da servisira BMW visko. Za 50tak eura kupio sam novi i teraj. Svake dve - tri godine cim primetim promenu u radu jednostavno ga zamenim.
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... sko#145420
Visko je mnogo pouzdaniji od elektro ventilatora. Nikad nerikne odjedanput prvo pocne da slabije koci kvacilo viska i da ti lagano dize temperaturu. To mora da se primeti. Kada se neukljuci elektro to se desi odjednom i eto kuvanja, krivljenja...
Comment