VISKO ventilator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #16
    @Brick:

    Kvar na Ford Skorpiju na visko ventilatoru je bio u njegovom blokiranju. Nije postojala nikakva kontrola rada, radio je kao da si srafom spojio osovinu i ventilator. Nije se pregrevao. Ovaj slucaj sam video na vise fordova. Rezultat je bila velika buka, i veca potrosnja goriva.

    Kvar na BMW visko ventilatoru bio je u njegovom neukljucivanju. Dolazilo je do povecavanja temperature motora cim krenes uzbrdo ili cim se nadjes u guzvi.

    Remont visko ventilatora se radi redovno na kamionima. Turbo servis uzice odbio je da servisira BMW visko. Za 50tak eura kupio sam novi i teraj. Svake dve - tri godine cim primetim promenu u radu jednostavno ga zamenim.

    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... sko#145420

    Visko je mnogo pouzdaniji od elektro ventilatora. Nikad nerikne odjedanput prvo pocne da slabije koci kvacilo viska i da ti lagano dize temperaturu. To mora da se primeti. Kada se neukljuci elektro to se desi odjednom i eto kuvanja, krivljenja...
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #17
      Ma njemu je zavaren za maticu verovatno...vidis da kaze da kad je ugasen ne moze da ga pomera.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • djukic
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2005
        • 2526
        • Beograd

        #18
        Inace probao sam da ga vozam bez ventilatora. I onako kratka voznja ali je osecaj da je mnogo snazniji. E sad verujem da je 90% toga rezultat smanjene buke motora...
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #19
          Pa meni na skorpiju nije bio zavaren. Jednostavno se zaglavi. E sad dugo sam razmisljao i dosao do zakljucka da je mozda i fabrika tako predvidela. Mislim srecnije resenje je da se zaglavi nego da prokliza???
          Opet mamicu mu fordovsku koliko mi je goriva potrosio vise zbog toga...
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #20
            cekaj, jel taj sto kupujes na buvljaku neki univerzalan ili ima za odredjeni model... ili je pak isti za sve...
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • djukic
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2005
              • 2526
              • Beograd

              #21
              Naravno da nije isti za sve. Pazi prodaje se po modelima i najsrecnije resenje je da se donese stari. Za BMW postoji tacno odredjeni za turbodizela. Visko ventilator nije neka mudrost za pravljenje...
              Ovaj za BMW-a ima tri srafa za propeler i puno je masivniji od BMW-a sa 2.0 motorom koji koliko se secam ima 5 srafova za pricvrscenje propelera.
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • zverko
                CBC Senator XXL
                • 19.08.2005
                • 7085
                • BGD
                • Audi A4

                #22
                gledam onu tvoju temu o ventililatoru... druze pa ti si srecan covek kad mozes da ga skines ocas posla i to smao vent. kod mene mora se skida branik , vezni lim i oba hladnjaka da bi doso do viska.
                deutsche gemacht-gut gemacht...

                Comment

                • Markedjani
                  CBC Senator XXL
                  • 24.07.2007
                  • 968
                  • BG-Cerak
                  • Ford Escort RS2000 M

                  #23
                  Moja Sierra je 2.0 EFI,SOHC (Pinto) i visko nije zavaren... kad sam uzeo auto radio je normalno visko i onda je posle jedne partije zimskih carolija po Banjici odjednom poceo da urla ko sestak (i da vuce dosta slabije i to tek kasnije primetim i da trosi dosta vise )
                  fordclubserbia.org

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #24
                    bolje ti to zavari posto je ford u pitanju...
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • Markedjani
                      CBC Senator XXL
                      • 24.07.2007
                      • 968
                      • BG-Cerak
                      • Ford Escort RS2000 M

                      #25
                      Eee zverino... podbadachu stari

                      Nemoj da se zainatim i da umesto el.ventilatora stavim...

                      Salim se... sutra idem do majstora da skinem ovaj visko i da stavim obican el.ventilator... pa vam javljam rezultate.
                      fordclubserbia.org

                      Comment

                      • Markedjani
                        CBC Senator XXL
                        • 24.07.2007
                        • 968
                        • BG-Cerak
                        • Ford Escort RS2000 M

                        #26
                        Visko has been removed

                        Skidanje viska je proteklo bez ikakvih problema... samo se odvrne sraf koji spaja osovinu i visko... i normalno,skine se ceo visko sa nosaca.

                        Montaza el.ventilatora takodje je protekla bez ikakvih problema... jedino sam se malo zezao oko termodavaca,al sam uspeo da nadjem neki termodavac od klime koji pali ventilator na 94-95c umesto na 90c (doduse sad mi klima ne radi... al sutra cu da odem da kupim njegov original termodavac i original kuciste termodavaca koji pali ventilator na 90c).

                        Rezultat svega je da mi sad motor dostize radnu temperaturu,nema vise dernjave viska,auto mnogo bolje ide a sto se tice potrosnje to cu da izmerim... al nadam se manjoj potrosnji
                        fordclubserbia.org

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          Jednostavno se zaglavi
                          ja bih rekao da nije u pitanju kvar visko koji sam opisao kakav je mehanizam dogadjanja (i rada uopšte svih visko sistema) već ono što bih recinmo nazvao Ford kvalitet, odnosno nekvalitet.

                          Fordovi su poznati po očajnoj završnoj obradi i time jako podložni koroziji.
                          samo pogledaš na rezervoar i sve se vidi na tu temu.

                          pretpostavljam zbog mesta montaže da prosto so zimi načne početnu koroziju i dalje ide brzo a kako je mali zazor očas posla se "samozavari" od korozije.

                          unutar viskoa je posebno ulje, i da bi se trajno uključio potrebno je da se odnekuda dolije dodatnu ulje i ulije u visko.
                          to nije moguće samo od sebe da se dogodi dok je visko montiran na autu.

                          jesam li potpuno omašio ili na tim viskokoji su menjani je bilo tragova korozije na montažnim šrafovima ?
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Markedjani
                            CBC Senator XXL
                            • 24.07.2007
                            • 968
                            • BG-Cerak
                            • Ford Escort RS2000 M

                            #28
                            Pazi ima samo jedan sraf koji ide na osovinu... kad njega skines... skinuo si visko.

                            Ne znam na koje srafove mislis ?

                            A ovaj koji sam skinuo je bio sasvim normalan... nije bio rdjav.
                            fordclubserbia.org

                            Comment

                            Working...
                            X