Nisam mehanicar ....
Ali ajde da pokusam da ti odgovorim ...
Verovatno mislis na VALVE ASSEMBLY VACUUM SOLENOID
ONI SU DA UPROSTIM KAO NEKE CESME ( OTVORI - ZATVORI) ...
Ovi ventili sluze da daju dopunski vazduh u usisno grlo kod odredjenih rezima rada motora , strujnih potrosaca (A/C , svetla , grejaci ) , serva volana .....
i time pojacava ler gas odnosno obrtaje motora ....
jer bez njih obrtaji bi pali ispud minimuma i motor bi se mucio ....
A isto tako sluze za ekologiju motora ....
preko njih se preusmerevaju nesagoreli gasovi , pare ulja ili benzina na ponovno sagorevanje ....
i to u odredjenom trenutku rezima rada motora
E ovde ako su ovi ventili zapuseni dolazi do neravnomernog rada motora
Obrtaji plivaju .... motor kao da trokira ponekad ....
UFFFFFFFFFFFF neznam da li sam bio jasan .....
===========================================
E SAD SLEDE CRTEZI TVOG MODELA AUTA - ODNOSNO SKLOPOVA GDE SU TI VENTILI ......
Da li mislis na broj ventila ----- 14471 (gledaj crtez nize nize )
Ili mislis na broj ventila ---- 14774 ili 16102 ( gledaj crtez nize )
hvala, mislim da mi je malo jasnijje. nego, nije u pitanju subaru, on je ok i radi ispravno. pitanje je za matoru toyotu. naci cu negde semu i okaciti.
poz
I mene bas zanima taj ventil. Da li je on spojen sa egr-om ili je poseban tj posebno spojen na usisnoj grani?
Ako deo nesagorelih gasova ide ponovo na ulaz onda to jedino preko egr-a ili mozda postoje dva takva ventila.
Jedan je za nesagoreo benzin a drugi za uljna isparenja.
Ispravi me ako gresim.
Kako je moguce da se ociste ti ventili?
Ja sam primetio da kada nocu upalim svetla ili cak i grejace stakla da obrtaji variraju i mnogo su nestabilniji nego kad su ugaseni svi potrosaci ili kad samo upalim svetla, ali kad upalim i grejace obrtaji padnu toliko kao da ce se ugasiti motor ali i dalje radi mada nesto nize.
Da li je to normalno ili mozda treba nesto da se cisti, neki savet?
Comment