NEUSPESNO OSVEZENJE MOTORA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mig
    CBC Početnik
    • 11.06.2008
    • 2
    • Novi Sad

    NEUSPESNO OSVEZENJE MOTORA

    Audi 80CL Dizel motor osvezen (zamenjene karike, lezajevi i poravnata glava motora). Posle toga presao oko 20000 km, sada duva na cep od poklopca ventila kada se otvori i izbacuje ulje i otezano pali. Molim savet sta uciniti da bi mu produzio vek a da bi to bilo rentabilno.
  • RANK
    CBC Senator XXL
    • 28.02.2007
    • 1635
    • Beograd
    • FIAT MAREA WEEKEND 1

    #2
    za pocetak,iskljuciti velika slova, a onda ce vec neko odgovoriti.
    "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #3
      A za nastavak, rokni tog najstora, uzmi kintu nazad i nadji nekog normalnog.
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • dr cosworth
        CBC Senator
        • 07.08.2006
        • 242
        • Beograd
        • Ford Sierra Cosworth

        #4
        A da si kupio orginal delove sad te nebi bolela glava

        Comment

        • mig
          CBC Početnik
          • 11.06.2008
          • 2
          • Novi Sad

          #5
          Delovi su "majstorski" a sto se tice majstora roknuo bi ga da nije prvi put

          Comment

          • Nikolaj
            CBC Veteran
            • 20.05.2008
            • 120
            • Kragujevac

            #6
            Izgleda da ti je uvalio neke fals delove.ja bi ga lepo sad pojurio ili da vrati pare ili da radi ponovo,al ovaj put kako treba

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #7
              Radio si osvezenje dizel motora i posle presao jos 20000km.
              To je to toliko mozes da prodjes posle osvezenja dizela koji je bio produvao.
              Mozda je majstor kriv jer ti nije rekao to ali sve i da su stavljene najbolje karike i lezaji to je to.
              Cilindri se neravnomerno pojedu gore vise dole manje i karike se konstantno sire i skupljaju.
              Brzo se pohabaju.
              Druga stvar kod dizela zljeb za kariku dobije veliki luft i moraju klipovi da se menjaju ili opet mrka kapa.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                Molim savet sta uciniti da bi mu produzio vek a da bi to bilo rentabilno
                dobro si i prošao, više od 5,000km je čist dobitak s obzirom na uloženo.

                inače, ne postoji osveženje.
                ili se pohaban motor popravi ili ostaje neispravan.

                na tvom mestu najpre proceniti stanje karoserije, elektrike i opšte stanje vozila.
                ako je vozilo potpuno inače ispravno, uraditi jedan popravak motora.

                ali kako treba, kako spada puna generalna.

                znači, novi klipovi komplet sa karikama, bušenje bloka na II specijalu, obrada radilice, nova glava, nove dizne (ulošci), nova pumpa ulja i vode, pretres Boš pumpe, podrazumeva se novi kaiševi, i ostale tečnosti u motoru.

                novi gumeni nosači motora, komplet svi gumeni delovi motora novi, semerinzi, dihtunzi.

                nova gumena creva hladjenja.


                otprilike to je neki minimum radova ako nešto nisam ispustio.

                kada uradiš popravku motora, miran si najmanje 150,000km.
                podrazumeva se novi prvoklasni delovi.

                puno se ulaže ali se dobija i puni rezultat, motor u stanju kao novi sa zazorima i radnim perfomansama.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment


                • #9
                  Sad ti je kriv majstor...ajde bogati.
                  Decko zameni ti sve sto treba da se zameni, a te fore sa "osvezavanjem" su za pijacu podvala da se uvali krsina nekoj naivcini.
                  Presao si i previse.
                  Inace iole cestita generalna za taj motor ti je 2500 evra minimum.

                  Comment

                  • Type_R
                    CBC Senator XXL
                    • 26.05.2007
                    • 900
                    • Valjevo

                    #10
                    Ne znam sto bi neko dao 2500 za generalnu kada je pitanje da li ceo auto u dobrom stanju vredi tolikoi???

                    Za 350eur mozes kupiti takav motor iz stranca sa svim papirima, za jos 200 ga ocariniti i uneti nove podatke u saobracajnu.
                    3SG(T)E EXPERT

                    MAN service

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      #11
                      Taj motor se tesko hilznuje. Puca blok. Sto se tice prica od 2500E za genralnu, one nisu realne. Osvezenje si platio smesno mozda 200tinak eura ako je radjena glava (vodjice, ventili).
                      E sad ti ostaje ko sto neko rece da nadjes stranca, proveris motor (kompresija i ostale sitnice) i ako je sve u redu carinis ubacis i nadas se najboljem.
                      Kompletna generalna... uf... Mnogo nepoznanica od kvaliteta delova do kvaliteta obrade delova...
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • milan_g1
                        CBC Senator XXL
                        • 07.02.2007
                        • 863
                        • Karaburma

                        #12
                        I ja sam radio osvezenje motora pred novu godinu, trebao sam samo glavu da sredim ali su na kraju zamenjene i karike, svi moguci dihtunzi, semerinzi, lezajevi, pumpa za vodu, lamela, druk lager, zupcasti... Samo je jos trebao da se obradi blok i da se zamene klipovi i onda bi to bila prava generalka, ali falilo mi para, a sam blok nije u toliko losem stanju tako da sam radio samo osvezenje. Majstor mi je rekao da sa tim stanjem bloka i odradjenim poslom sam miran nekih 20 - 30 000 km, zavisi od mog stila voznje, posle mogu da pocnem da ocekujem popustanje kompresije. Osvezenje na dizelu je velika laza, ili se radi kako treba ili bolje da ne pocinjes, ako ti je blok bio dosta pohaban 20 000 je prava premija, majstora krivim samo ako te na to nije upozorio, da su delovi losi ne bi taj motor izdrzao ni toliko! Sto se tice otezanog paljenja proveri alnaser, ja sam se raspametio kako je lepo palio posle remonta alnasera, i naravno accu mora da je dobar. Jos jedan tip, stavi otpornik (oko 200Ohm-a, nisam tacno siguran u vrednost, ali nije ni toliko bitno) na zicu koja ide na termodavac koji pali grejace, na taj nacin ce grejaci UVEK da se upale, nebitno od temperature motora, ako je vruc motor bice upaljeni svega 3-4 sec, a ako je hladan bice normalno upaljeni, koliko im je potrebno. Probaj, nije skupo...

                        Ovo je moj motor posle osvezenja, 30 januar, oko 2 nocu, auto ceo dan na parkingu, temp oko -ko zna koliko... Sledece zime nema teoretske sanse da tako pali
                        "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Type_R
                          Ne znam sto bi neko dao 2500 za generalnu kada je pitanje da li ceo auto u dobrom stanju vredi tolikoi???

                          Za 350eur mozes kupiti takav motor iz stranca sa svim papirima, za jos 200 ga ocariniti i uneti nove podatke u saobracajnu.
                          A ko ti garantuje da i taj motor nije u slicnom stanju.

                          Comment

                          • Type_R
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2007
                            • 900
                            • Valjevo

                            #14
                            to stoji, ali ako nije izvadjen iz auta moze se detaljno isprobati i pregledati, a ipak se razlikuje odrzavanje auta kod nas i u inostranstvu
                            3SG(T)E EXPERT

                            MAN service

                            Comment

                            • kwisko
                              CBC Veteran
                              • 14.04.2008
                              • 124
                              • bg

                              #15
                              Re: NEUSPESNO OSVEZENJE MOTORA

                              Originally posted by mig
                              Audi 80CL Dizel motor osvezen (zamenjene karike, lezajevi i poravnata glava motora). Posle toga presao oko 20000 km, sada duva na cep od poklopca ventila kada se otvori i izbacuje ulje i otezano pali. Molim savet sta uciniti da bi mu produzio vek a da bi to bilo rentabilno.
                              Lepo su ti rekli kod dizela je srednja opravka cista glupost i nemozes da predjes vise od 20-30 000 km , a sada kad si presao toliko je sasvim normalno da ti auto teze pali jer mu trebA vremena da napravi kompresiju a ako jos nisi menjao grejace od prosle zime imas fenomenalnu kombinaciju da svake druge trece nedelje kupujes nov akumulator ... Da je u pitanju moj motor ja bih uradio ono sto ti je SW. BRICK predlozio kod dobrog majstora jer dok nadjes dobar motor pa dok izvadis njega , pa dok izvadis tvoj pa ubaci ovaj pa u onda jedno 15 dana zezancije po supovima i autokucama izadje te skoro na isto s tim sto ces generalku da uradis za par dana a za ovo ce ti trebati minimum mesec

                              Comment

                              Working...
                              X